تمرینات زمستانی در غرب میانه یک ورزش شدید است

تمرینات زمستانی در غرب میانه یک ورزش شدید است


تمرینات زمستانی در غرب میانه یک ورزش شدید است

نویسنده: اسکندریه صفی

اجرای یک مسابقه در فضای باز در ماه مارس می تواند حداقل در غرب میانه چالش برانگیز باشد. یک روز درجه حرارت ممکن است 65 درجه باشد و روز دیگر ممکن است ماشین خود را از روی برف بیرون آورده باشید. وقتی هوا در این زمان از سال غیرقابل پیش بینی است ، چگونه باید بدانیم در مسابقه چه بپوشیم؟ فقط یک پاسخ وجود دارد:

لایه های.

منظورم این نیست که در آن قسمت 20 پیراهن مانند جویی بپوشم دوستان، اگرچه ممکن است در اینستاگرام ترند کنید. خودتان را یک ساندویچ در نظر بگیرید ، برای اینکه بهترین شخصیت خود باشید به لایه هایی نیاز دارید.

  1. لایه پایه این نزدیکترین لایه به بدن شما است که در طول مسابقه از آن برنمی خیزید. گزینه های عالی Under Armour ، پیراهن تی شرت آستین بلند است ، یا اگر به طور طبیعی خونگرم هستید ، حتی می توانید از یک بلوز مناسب برای انجام کار استفاده کنید. این لایه نیازی به شکستن بانک ندارد. اگر به مارک های گران قیمت علاقه ندارید ، خط تمرین Kohl’s Tek-Gear یا Old Navy را بررسی کنید.
  2. طبقه متوسط. این سخت ترین کلاس برای کار است. مهم است که این لایه حاوی مقداری عایق باشد که حاوی حرارت بدن شما در حین مسابقه باشد. لایه میانی مورد علاقه من کاپشن نایک است. بسیار نازک است بنابراین سنگین نیست ، اما عایق حرارتی قلب مرا گرم نگه می دارد در حالی که در حال حرکت هستم. یک گزینه دیگر این است که اگر یک پیراهن حرارتی روی لایه پایه آستین بلند نیست ، آن را قرار دهید به دست آورد در ایده ژاکت.
  3. لایه خارجی: این روکش ضد آب ، مقاوم در برابر برف ، مقاوم در برابر باد و مقاوم در برابر آب و هوا در شرق میانه است. این پوسته شما است که شما را از قرار گرفتن در معرض بادهای مرطوب یا شدید محافظت می کند. مطمئن شوید که می تواند نفس بکشد – بادگیر مناسب. از کت های زمستانی سنگین مانند کت های بلند یا کت های ضخیم که اجازه خروج عرق و گرما را نمی دهند ، خودداری کنید. اگر نیاز دارید این لایه را هنگام دویدن از دست بدهید ، آن را در ایستگاه آب بیندازید و از داوطلبان بخواهید آن را برای شما به خط پایان بازگردانند. آنها آن را در چادر گوینده رها می کنند و شما می توانید بعد از مسابقه آن را بردارید.

فراموش نکن!

  • دستکش های نازک دویدنبه گردش خون در دستانم بسیار ضعیف است ، بنابراین اولین چیزی که به رنگ بنفش در می آید روی انگشتان من است. حالم را بد می کند اگر نگویم نمی توانم از تلفنم استفاده کنم! اگر می خواهید هنگام اجرا موسیقی یا متن خود را تغییر دهید ، حتماً دستکش های “انگشت داغ” همراه داشته باشید که به شما امکان می دهد صفحه خود را لمس کنید.
  • شلوار گرم یا ساق دو نفره. من به جای هزینه کردن برای شلوارهای پشمی ، طرفدار زیادی برای پرتاب کردن چند شلوار ورزشی در روزهای سرد هستم. من آن را در کمد خود دارم و به نظر می رسد که من یک جفت پوشیده ام.
  • تجهیزات سر اگر موهای بلندی دارید ، به دنبال کلاه هایی باشید که در بالای دم اسبی شما سوراخ داشته باشد. گرم نگه داشتن سر باعث می شود بدن شما بیشتر گرما را حفظ کند و بدن و ماهیچه های شما را در حین دویدن گرم نگه می دارد. هزینه آن فقط 10 دلار در کوهل است. گوشواره یکی دیگر از گزینه های عالی است اما گرمای کلاه را تامین نمی کند.
  • جوراب ساق بلند به نظر می رسد ساده است ، اما به راحتی می توان فراموش کرد که این بخش مهمی از گرم نگه داشتن است. حتماً جوراب بلندتری بپوشید که مچ پای شما را از باد و هرگونه بارش روی زمین بپوشاند.

یه چیز دیگه…

اگر می خواهید در عکس های جالب بعد از مسابقه تگ کنید ، مطمئن شوید که پیش بند خود را در لایه بیرونی نگه دارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *