تمرینات متناوب در استخر

اگر از روتین فعلی خود خسته شده اید، یا فقط در حال انجام یک چیز سرگرم کننده و جدید هستید، ایده های مختلف تمرینات مبتنی بر آب را در زیر بررسی کنید.

اگر از یوگا خسته شده اید…

سپس به برنامه خلاقانه مبتنی بر آب Ai Chi بروید. این ورزش نام خود را از ورزش خشکی تای چی گرفته است و شامل تنفس عمیق و موزون با حرکات آهسته و هدفمند است. این یک تجربه آرامش بخش و کامل است که ورزشکاران در هر سطحی از آن لذت خواهند برد. Ai Chi به شرکت کنندگان خود کمک می کند تا سطح اکسیژن، ثبات، انعطاف پذیری و سطوح متابولیک را افزایش دهند. اگر آماده‌اید شلوار یوگا خود را با لباس شنا عوض کنید، دی‌وی‌دی Ruth Sova Ai Chi I را بررسی کنید، که شامل تمام اصول اولیه‌ای است که برای شروع سفر Ai Chi خود باید بدانید.

اگر از پیلاتس خسته شده اید…

سپس در آب بپرید تا یک روال تقویتی و کششی جدید را امتحان کنید. سیستم Aquavee Pilates Plus به شرکت کنندگان این امکان را می دهد که حرکات پیلاتس را در حالی که در آب هستند انجام دهند. سیستم ساده ای که با مکنده های قدرتمند به کناره استخر شما متصل می شود. دارای نوارهای مقاومتی 8 اینچی برای شنای ثابت است که به افزایش ضربان قلب شما تا سطح چربی سوزی کمک می کند. باندها دارای 2 ضمیمه دسته با نوارهای مقاومتی و 2 ضمیمه پا، همچنین با سایر نوارهای مقاومتی هستند. مطمئناً عاشق محیط جدید پیلاتس و تأثیر آب بر گروه های عضلانی در سراسر بدن خود هستید.

اگر حوصله دویدن دارید…

سپس نوبت به تغییر از کفش های کتانی به کمربند شناور می رسد. کمربندهای آهسته دویدن سنتی به ورزشکاران کمک می کند تا در حین تمرین استقامتی کاردیو و همچنین تمرینات قدرتی، در آب شناور نگه دارند. کمربندهای شناور عالی هستند زیرا به بازوها و پاهای شما امکان حرکت کامل را می دهند و در عین حال شما را به راحتی روی آب نگه می دارند. به علاوه، می‌توانید بدون وارد کردن فشار شدید به مفاصل زانو و مچ پا، یک تمرین هوازی عالی داشته باشید. اگر شما یک ماشین لاغر و در حال اجرا هستید، با کمربند حرفه ای AquaJogger بهترین گزینه را خواهید داشت. دارای 30٪ شناوری بیشتر برای کمک به پشتیبانی از ساختمان های لاغرتر.

اگر وزنه های باشگاه باعث کاهش آن نمی شود…

سپس قدرت دستگاه های وزن دار را با مقاومت طبیعی آب ترکیب کنید. اندازه جمع و جور وزنه های مچ دست و مچ پا ممکن است به نظر نمی رسد که برای ورزشکار باتجربه کار زیادی انجام دهد، اما این دستگاه های تمرینی قدرتمند می توانند به ساخت عضلات قوی و لاغر در هنگام حضور در آب کمک کنند. وزن هر کدام از 1 پوند تا 4 پوند، وزنه های مخصوص آب معمولاً با مواد نئوپرن پوشانده می شوند که در برابر پوست راحت می مانند و از ورود آب جلوگیری می کنند. اگر به دنبال یک جفت وزنه آب عالی هستید، All Pro شما را پوشش می دهد. وزنه‌های قوزک پای آبی و وزنه‌های قابل تنظیم مچ دست آبی آنها برای استفاده در هنگام شنا، دویدن در آب، در طول تمرینات ایروبیک در آب یا حتی فقط در هنگام حرکات کششی عالی هستند. آنها مقدار مناسبی از تمرینات تحمل بار را به هر تمرین مبتنی بر آب اضافه می کنند. یکی یا هر دوی این جفت ها را امتحان کنید تا نتایج عضله سازی را در آب به دست آورید.