تمرینات وزن بدن و هورمون رشد (HGH)

اگر بتوانید ماهیچه های بدون چربی بسازید – چربی بسوزانید و پیری را متوقف کنید، شگفت انگیز نخواهد بود

شما باید این مقاله را بخوانید

برای بعضی اوقات ورزشکاران حرفه ای، ستاره های سینما، مردان معمولی معتقدند که تبدیل خواهند شد

قوی تر و جوان ماندن با مصرف HGH (هورمون رشد انسانی) و آنها می توانند

زندگی خود را به خطر بیندازند

مردم هزاران دلار خرج خواهند کرد تا قوی تر و جوان تر شوند بدون توجه به هزینه

آنها اهمیتی نمی دهند و می توانند با جان خود هزینه کنند.

HGH توسط غده هیپوفیز تولید می شود و با افزایش سن به سادگی تولید نمی کنیم

مقدار زیادی HGH و با بالا رفتن سن، توده عضلانی را از دست می دهیم و چربی بیشتری اضافه می کنیم، اما

یک پاسخ وجود دارد

بدون صرف پول برای داروها، آنها یک راه موثر برای تولید HGH به طور طبیعی است

هیچ عارضه جانبی ندارد، و آن با تمرینات کوتاه اما شدید وزن بدن، شناخته شده است

یکی از بهترین تقویت کننده های HGH دوی سریع کوتاه مدت و بهتر از آن دوی سرعت در تپه است.

این توسط تحقیقات پشتیبانی می شود.

یک راه بهتر برای افزایش HGH، ترکیب ورزش با وزن بدن با اما کوتاه است

اما دوی سرعت شدید، ورزش شدید بدن را به ترشح هورمون رشد سوق می دهد.

خوردن غذاهایی که قند خون شما را ثابت نگه می دارد و خواب خوب شبانه HGH ترشح می شود

فعال ترین در شب

با افزایش تناسب اندام، حتی زمانی که ورزش نمی کنید همچنان HGH تولید خواهید کرد.

1. تمرینات کوتاه و شدید.

2. غذاهای کم گلیسمی بخورید.

3. خواب خوب شبانه.

به یک دونده سرعت نگاه کنید – تقریباً همه دوندگان سرعت درصد کمی چربی بدن دارند و بسیار لاغر و عضلانی هستند.

دوندگان مسافت معمولاً لاغر هستند و عضلات زیادی ندارند.

اگر به نحوه تمرین دوومیدانی نگاه کنیم، او با سرعتی تمرین می کند که مسافت های طولانی را نمی دود و

دونده های مسافتی معمولاً دوی سرعت نمی دوند.

این دقیقاً همان چیزی است که من از یک وزنه بردار 240 پوندی نامناسب به یک وزنه بردار 155 پوندی تبدیل شدم.

ماشین در زمان رکورد با استفاده از جلسات آموزشی کوتاه اما شدید.

خودتان آن را امتحان کنید:

مکانی را پیدا کنید که بتوانید 15 تا 20 ثانیه بدوید، زمین فوتبال، زمین فوتبال یا پیست.

1. به مدت 15 تا 20 ثانیه سرعت دهید – سپس پایین بیایید و 10 فشار تا حد امکان انفجاری انجام دهید.

و 10 کوهنورد.

2. 15 تا 20 ثانیه پیاده روی کنید – این کار را 15 تا 20 دقیقه تکرار کنید.

با این تمرین ساده و ابتدایی بهترین کار را انجام دهید که معجزه می کند.