تمرینات چگونه چربی شکم را از بین ببریم

شما از چربی شکمی زیر شکم خود آگاه هستید و می خواهید از شر آن خلاص شوید، حتی اگر هیچ کس دیگری متوجه آن نشود. شما رژیم غذایی را امتحان کرده اید و وزن کم کرده اید، اما به نظر نمی رسد که این لایه چربی اضافی در قسمت پایین شکم شما از بین نمی رود. در اینجا چند توصیه برای از بین بردن چربی شکم وجود دارد.

اگر در حال حاضر معقولانه غذا می خورید و از نظر بدنی فعال هستید، در اینجا چند توصیه ورزشی برای هدف قرار دادن چربی زیر شکم به طور خاص آورده شده است تا بتوانید چربی شکم را از بین ببرید.

بهترین راه برای کمک به ماهیچه‌های مرکزی – عضلات اطراف میانی – محکم و سفت و کاهش برآمدگی‌های ناخوشایند روی شکم، این است که هر سه گروه اصلی ماهیچه‌ها را تا حد امکان به یک اندازه تمرین دهید. سه گروه از عضلات عبارتند از: عضلات شکم، عضلات مایل و عضلات کمر. هر زمان که یکی از این دسته از ماهیچه ها را تمرین می کنید، مطمئن شوید که تلاش را با انجام تمرینات دیگر متعادل کنید. تمرینی که از همه آنها به طور همزمان استفاده می شود، کرانچ دوچرخه است. به پشت دراز بکشید و زانوهای خود را بالا بیاورید تا حرکت دوچرخه سواری در هوا را تقلید کنید. در حین انجام این کار، هر زانوی جلویی را با آرنج بازوی مقابل ملاقات کنید. این بدان معناست که عضلات شما به صورت متقاطع مورب روی شکم شما کار می کنند. اطمینان حاصل کنید که در طول این تمرین آرام نفس بکشید، دم از بینی و بازدم از طریق دهان. 3 تا 5 ست 20 تایی را امتحان کنید.

بین ست ها، پاهای خود را به آرامی روی تشک دراز بکشید، دست ها را بالای سر بکشید و تمام طول بدن خود را بکشید و توجه ویژه ای به کشش عضلات شکم خود داشته باشید. هر چه بیشتر کشش دهید، عضلات شما بلندتر و لاغرتر می شوند. شما می خواهید عضلات شکمتان، به ویژه، کشیده و صاف باشند. شما می توانید با استفاده از یک کمربند حرارتی در حین تکمیل کرانچ دوچرخه، فرآیند چربی سوزی را تسریع کنید. قسمت میانی شما عرق می‌کند و به کاهش رسوبات آب بین رسوبات چربی کمک می‌کند و اندازه‌گیری دور کمر و باسن شما را تنها در چند هفته کاهش می‌دهد.

تمرینات تکمیلی شامل کرانچ آهسته و بالا بردن پا تا 45 درجه در حالت خوابیده به پشت و بالا آوردن تنه و بالا بردن پا در حالت دراز کشیدن روی شکم است. در همه موارد، کشش بین ست ها باعث افزایش طول ماهیچه ها می شود و تنفس صحیح به آنها اکسیژن می رساند. همیشه به یاد داشته باشید که قبل از شروع کرانچ از طریق بینی نفس بکشید و از طریق دهان بازدم کنید تا به ماهیچه ها و مغزتان اکسیژن ارزشمندی برسانید.

شما در واقع تنها زمانی چربی شکم خود را از دست می دهید که در سراسر بدن خود چربی از دست بدهید، اما این تمرینات که عضلات شکم شما را تقویت می کنند، زمانی که به درستی انجام شوند، باعث ایجاد عضلات دور کمر شما می شوند که مانند کرست عمل می کنند. این به شما احساس و اندازه گیری هایی را می دهد که هدف شماست، زیرا چربی های شکم خود را از دست می دهید. چند هفته طول می کشد، اما اگر به رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی خود وفادار بمانید، نتایج طولانی مدت خواهد بود.