ورزش تناوبی قدرتی 101

ورزش اینتروال چیست؟

چه عالی موش ورزشگاه باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه عالی ورزشکار آخر هفته، اکثر ممکن است عالی اندیشه عمومی اجتناب کرده اند ورزش اینتروال چیست… هر دو حداقل در نظر گرفته شده می کنید کدام ممکن است انجام می دهید! ورزش کردن تعدادی از ست باسن را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرامش در گذشته اجتناب کرده اند ست بعدی شناخته شده به عنوان ورزش اینتروال در نظر گرفته نمی آید! خواه یا نه می خواهید چربی بریزید دور را انتخاب کنید و انتخاب کنید واقعا عضله بسازید؟ وسایل تمرینی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دستکش های وزنه برداری شخصی را بپوشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای این را امتحان کنید کنار هم قرار دادن شوید!

مالک قلمرو

ابتدا، بیایید وهم “قلمرو چربی سوزی” را اجتناب کرده اند بین ببریم. هیکل ممکن است به هیچ وجه برای نشاط چربی نمی سوزاند مگر روزی کدام ممکن است ما در خواب هستیم. ممکن است تقریبا همه وقت در جاری سوزاندن کربوهیدرات ها نیز هستید. نمودارهای استاندارد ناحیه چربی سوزی کدام ممکن است در تجهیزات های کاردیو بیانیه می کنید از واقعی نیستند. اشکال اینجا است کدام ممکن است اگر از به طور منظم در قلمرو چربی سوزی بمانید، از طریق انرژی کمتری خواهید سوزاند. اجتناب کرده اند طرف تولید دیگری، اگر در کل مدت ورزش ضربان قلبتان بالا باشد، تا حد زیادی کربوهیدرات می سوزانید. درک کردن ساده در ناحیه چربی سوزی به معنای نسوختن انرژی کافی است، در حالی کدام ممکن است ناحیه کربوهیدرات از حداکثر انرژی بیشتری می سوزاند با این حال چربی کمتری می سوزاند.

شناخته شده به عنوان مثال، اگر به مدت عالی ساعت «چربی سوزی» انجام دهید، می توانید 200 انرژی بریزید دور کدام ممکن است 120 انرژی اجتناب کرده اند آن اجتناب کرده اند چربی است. اگر عالی ساعت روی حیله و تزویر ورزش کنید، قابل انجام است 400 انرژی بریزید دور، با این حال سهم فوق العاده به سختی اجتناب کرده اند آن اجتناب کرده اند چربی ناشی تبدیل می شود.

اگر می توانید عالی رسانه خوشایند پیدا کنید کدام ممکن است در آن انرژی زیادی بریزید دور را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقدار خوبی اجتناب کرده اند آنها را اجتناب کرده اند چربی اکتسابی کنید، (کلیشه ای را ببخشید) “کشتن 2 پرنده همراه خود عالی سنگ” هستید. اینجاست کدام ممکن است تمرینات اینتروال وارد حرکت تبدیل می شود. همراه خود افزایش ضربان روده ها شخصی به 80 به همان اندازه 95 سهم کمتر از، مقدار فوق العاده زیادی انرژی می سوزانید. سپس همراه خود کاهش عمق ضربان روده ها شخصی را به حدود 65 سهم کاهش دهید. وقتی ضربان روده ها ممکن است مقیاس را کاهش می دهد، اساسا به “قلمرو چربی سوزی” می رسید. این چرخه تعدادی از بار تکرار تبدیل می شود به همان اندازه روزی کدام ممکن است سرانجام انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی بیشتری اجتناب کرده اند آن انرژی بریزید دور. چیزی کدام ممکن است متنوع فراموش می کنند اینجا است کدام ممکن است در گذشته اجتناب کرده اند آغاز یک بار دیگر ضربان روده ها را زیرین بیاورند.

تردمیل

تعدادی از سیستمی کدام ممکن است ممکن است برای تمرینات اینتروال استفاده می‌کنم روی تردمیل، همراه خود توپ پزشکی هر دو روی مورد کنجکاوی‌ام، Versa Climber هستند. اگر روی تردمیل اجتناب کرده اند لاغر بالا می روید (بین 5 به همان اندازه 7 سهم)، سپس هر 30 ثانیه سرعت را نیم غیر مستقیم در ساعت افزایش دهید (همراه خود سرعت دویدن آغاز کنید) به همان اندازه روزی کدام ممکن است به قلمرو 90 درصدی برسید. هنگامی کدام ممکن است به آنجا رسیدید، 30 ثانیه به همان اندازه عالی دقیقه در آن ضربان روده ها بمانید به همان اندازه روزی کدام ممکن است سرعت هر دو لاغر را کاهش دهید. پس اجتناب کرده اند آن، می توانید سرعت هر دو لاغر را کاهش دهید به همان اندازه به آن است علامت 65٪ برسید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را حدود عالی دقیقه در آنجا حفظ کنید. این شکاف را 3 بار تکرار کنید، سپس 2 دقیقه آرامش کنید. حداقل سه فاصله اجتناب کرده اند اینها را در روز اول انجام دهید. چون آن است در فواصل روزی بیشتر می شوید، همراه خود انجام ست های تا حد زیادی در مجموع هر دو تکرارهای تا حد زیادی در آن ست ها، آنها را تا حد زیادی انجام دهید. ورزش چیزی شبیه به اینجا است:

همراه خود 80 به همان اندازه 95 سهم کمتر از ضربان روده ها شخصی بدوید. دوره: 30-60 ثانیه

دویدن همراه خود 65 سهم کمتر از ضربان روده ها دوره: 60 ثانیه

همراه خود 80 به همان اندازه 95 سهم کمتر از ضربان روده ها شخصی بدوید. دوره: 30-60 ثانیه

دویدن همراه خود 65 سهم کمتر از ضربان روده ها دوره: 60 ثانیه

همراه خود 80 به همان اندازه 95 سهم کمتر از ضربان روده ها شخصی بدوید. دوره: 30-60 ثانیه

دویدن همراه خود 65 سهم کمتر از ضربان روده ها دوره: 60 ثانیه

آرامش همراه خود کمترین ضربان روده ها دوره: 2 دقیقه

این کار را چندین بار تکرار کنید، هر هفته عالی مجموعه اضافه کنید.

همراه خود توپ

ممکن است توپ طبی را {به دلیل} سادگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متنوع اجتناب کرده اند تمرینات برتر کدام ممکن است می توانید همراه خود آن انجام دهید، آرزو می کنم. مورد کنجکاوی ممکن است پرتاب آن به دیوار بتنی است از {برای تقویت} استحکام ستون (لسن، هسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید شانه ها) را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش ضربان روده ها ممکن است برتر است. اگر توپ های طبی دم دستی ندارید، ساده تعدادی از ورزش را انجام دهید کدام ممکن است همراه خود عمق بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوئیچ اجتناب کرده اند یکی به عکس ساده است. چون آن است روی تردمیل انجام می دهید به همان اندازه روزی کدام ممکن است به آن است ضربان روده ها 80 به همان اندازه 95 سهم برسید، آن را برای عالی دقیقه حفظ کنید، سپس آن را به همان اندازه 65 سهم کاهش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را برای عالی دقیقه حفظ کنید. می توانید مجموعه ای اجتناب کرده اند تمرینات را اکتسابی کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر کدام را همراه خود 10-15 تکرار انجام دهید. توپ طبی برتر است از ارائه می دهیم عالی ورزش مناسب هیکل می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافت های عضلانی ممکن است را به سختی تا حد زیادی اجتناب کرده اند ماشین های کاردیو حاوی می تنبل. {فراموش نکنید} کدام ممکن است برای حفاظت اجتناب کرده اند دستان شخصی اجتناب کرده اند دستکش های بدنسازی خوشایند بیشترین استفاده را ببرید!

ورسا!

Versa Climber وسیله‌ای روی حیله و تزویر برای مکان یابی است، با این حال اگر یکی اجتناب کرده اند آن‌ها را می‌بینید، اکنون باید برای کاردیو بهتر از انواع ممکن است باشد. نکته مهم اینجا است کدام ممکن است افراد به سختی اجتناب کرده اند آن استفاده می کنند، به همین دلیل همه وقت باز است. برخلاف تردمیل هر دو توپ پزشکی، دوی سرعت فوق العاده کوتاهتر است را انتخاب کنید و انتخاب کنید بین 5 به همان اندازه 30 ثانیه اندازه می کشد. عالی اسپرینت انجام دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مدت متشابه آرامش کنید (15 کار، 15 آرامش) به همان اندازه ضربان روده ها ممکن است به 80-95٪ برسد. هنگامی کدام ممکن است به آن است ضربان روده ها رسیدید، آرامش کنید به همان اندازه به 65 سهم کمتر از شخصی برسید، سپس {به آرامی} به مدت عالی دقیقه بر روی Versa حرکت کنید به همان اندازه آن مکان را محافظت کنید.

یه جایی

در حالی کدام ممکن است ممکن است اجتناب کرده اند تجهیزات های کاردیو شناخته شده به عنوان الگوی ای اجتناب کرده اند تمرینات اینتروال استفاده کرده ام، شخصی را به این چیزها محدود نکنید. ممکن است می توانید در 2 را انتخاب کنید و انتخاب کنید میدانی، اجتناب کرده اند {پله ها} هر دو حتی در ساحل بدوید. به همان اندازه روزی کدام ممکن است ضربان روده ها را به طور مشابه دستکاری کنید، به شبیه به چیزی خواهید رسید.

نتیجه

این تمرینات واقعا روی حیله و تزویر هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در طولانی مدت بافت فوق العاده خوبی خواهید داشت. امتیاز تولید دیگری اینجا است کدام ممکن است آنها کوتاهتر اجتناب کرده اند 60 دقیقه کروز استاندارد قلبی هستند کدام ممکن است اکثر افراد انجام می دهند. ممکن است انرژی عمومی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی چربی را در بخشها بیش از حد بریزید دور. عالی امتیاز اضافی اینجا است کدام ممکن است ممکن است چندین سیستم نشاط کار می کنید، استقامت شخصی را افزایش می دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روده ها شخصی را آسانسور می کنید.

ایده ها

طرفدار می کنم عالی بند ضربان روده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساعت (کدام ممکن است مورد کنجکاوی ممکن است Polar است) تهیه کنید به همان اندازه مراقب ضربان روده ها شخصی باشم. عالی جفت دستکش وزنه برداری خوشایند تهیه کنید. اجتناب کرده اند آنجا، عالی روز آزمایشی را انجام دهید کدام ممکن است در آن آغاز به دویدن روی تردمیل می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور منظم همراه خود افزایش سرعت را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس لاغر، ضربان روده ها شخصی را افزایش می دهید. باید هر دقیقه سرعت هر دو لاغر را افزایش دهید به همان اندازه روزی کدام ممکن است بافت کنید تولید دیگری نمی توانید راه بروید. چون آن است سر می گیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید می ایستید، آن عدد را شناخته شده به عنوان کمتر از ضربان روده ها شخصی حساب کنید. اجتناب کرده اند آنجا می توانید تصمیم گیری کنید کدام ممکن است قلمرو از حداکثر (80-95٪ کمتر از) را انتخاب کنید و انتخاب کنید قلمرو ترمیم (65٪ کمتر از) مکان {باید باشد}. فواصل روزی یکی اجتناب کرده اند ساده ترین راه ها برای ورزش است را انتخاب کنید و انتخاب کنید فواید زیادی برای بهزیستی حاضر می دهد.