مطابقت اندام خصوصی – آموزش ضربان مرکز – در قلمرو است

ابعاد نرخ ورزش مفهوم شده (RPE)، نگاهی به گفتگو را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر ابزارهای روانشناختی برای مقیاس گیری عمق بازی قلبی تنها می توانند کارهای زیادی انجام دهند. برای از واقعی‌ترین تعیین مقدار‌ها، مانیتور راه‌حلی است. بیایید نگاهی بیندازیم چرا.

اجتناب کرده اند 55% به همان اندازه حدود 70% به همان اندازه 75% کمتر از ضربان مرکز تمرینی، هیکل ممکن است اجتناب کرده اند چربی شناخته شده به عنوان بنزین اولین شخصی استفاده می تنبل. این قلمرو قلبی (اکسیژن دار) هیکل ممکن است است. بعد اجتناب کرده اند 70-75 سهم هیکل ممکن است آغاز به کار کردن بی قلبی (با بیرون اکسیژن) می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند گلوکز به تعیین کنید گلیکوژن استفاده می تنبل.

اگر معاصر آغاز به جمع کردن عالی پایگاه مطابقت اندام کرده اید هر دو شرایطی دارید کدام ممکن است خواستن به هشدار دارد. هر دو حتی وقتی ساده تخلیه هستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیازی ندارید عالی ورزش را اجتناب کرده اند بازو بدهید، سوزاندن چربی با موفقیت به معنای محافظت عمق شخصی در ناحیه قلبی بدنتان است.

در همه زمان ها نمی توان همراه خود بافت پیش سر خورد

ضربان مرکز ممکن است تحمل تأثیر اسبابک ها زیر است:

1. درجه استرس حال،

2-چقدر خوابیدی

3. آنچه خوردی را انتخاب کنید و انتخاب کنید

4. چقدر خوشایند اجتناب کرده اند فینال ورزش شخصی ریکاوری کردید.

برخی اجتناب کرده اند داروها علاوه بر این می توانند خوانش مصنوعی کم هر دو بیش از حد کنند. ما معمولا میزان سختی کار شخصی را همراه خود سختی {نفس کشیدن} می سنجیم.

همراه خود هر عالی هر دو هر مختلط اجتناب کرده اند 4 عاملی کدام ممکن است بر ضربان مرکز ممکن است تأثیر می گذارد (همراه خود ایده اینکه هیچ دارویی خوردن نمی کنید)، همچنان بالقوه است همراه خود ضربان مرکز کمتر دچار کسالت هر دو نفس نفس زدن همراه خود ضربان مرکز بالا شوید.

آسان ترین راه برای ایجاد مناطق ضربان مرکز هدف استفاده اجتناب کرده اند فرمول پیش سوراخ بینی سن است. معمولاً می توانید نموداری همراه خود این فرمول را در نزدیکی از دستگاه قلبی در اکثر تجهیزات گلف ها پیدا کنید.

حساب کن

همراه خود برای درمان معمولی ضربان مرکز عالی کودک نوپا معاصر متولد شده (220 ضربه در دقیقه)، تحقیقات آرم می دهد کدام ممکن است هر سال کدام ممکن است بالاتر می شویم، تقریباً عالی ضربان اجتناب کرده اند این انواع را اجتناب کرده اند بازو می دهیم. به همین دلیل کمتر از سن پیش سوراخ بینی شده برای عالی شخص 40 ساله 220-40 = 180 bpm {خواهد بود}.

اگر 180 را در 0.60 را انتخاب کنید و انتخاب کنید 0.85 ضرب کنید، محدوده ضربان مرکز 60٪ به همان اندازه 85٪ کمتر از، هر دو 108 bpm به همان اندازه 153 bpm را اکتسابی می کنید. همراه خود عالی تجهیزات مقیاس گیری بودجه قیمت، زن 40 ساله ما توانست ضربان قلب شخصی را دقیقاً {در این} محدوده نگه دارد، صرف تذکر اجتناب کرده اند اینکه چه عواملی بر ضربان مرکز او در آن روز تأثیر گذاشته است.

جاده زیرین؟ ورزش ضربان مرکز برای ایروبیک {تضمین می کند} کدام ممکن است ممکن است در همه زمان ها به تأثیر تمرینی مشخص شده بازو یابید. استفاده اجتناب کرده اند مانیتور نیز عالی وسایل شگفت انگیز برای مقیاس گیری عمق تمرینات اینتروال است.