تناسب اندام چربی سوزی – تکنیک هایی که به شما در تلاش برای چربی سوزی کمک می کند

“هر فرآیند تناسب اندام چربی سوزی انجام دهم، کار نمی کند!”

فیلمنامه رایجی که معمولا از دوستان و همکارانم می شنوم. یک “چرا؟” هر بار که او را می بینم روی پیشانی او علامت زده می شود. در واقع، پاسخ به سوال او بسیار ساده است، اما درونی کردن آن برای او بسیار دشوار است. آنها تمایل دارند مربیان تناسب اندام را استخدام کنند یا حتی در یک باشگاه ورزشی خاص عضویت داشته باشند به این امید که وزن اضافی خود را کاهش دهند و جایگاه خود را افزایش دهند. پس از روال خسته کننده ای که به آنها داده شده است، به جایی که قبلا بودند خزیده می شوند و به ترک کردن فکر می کنند. و چرخه دوباره شروع می شود. واقعا مشکل چیست؟ شما! شما آنچه را که برای تناسب اندام لازم است ندارید. اگر واقعاً آنچه را که لازم است دارید، پس این مقاله را بخوانید و آن را ثابت کنید. برو و خودت را نجات بده

ابتدا، من در مورد حقایق خاصی صحبت خواهم کرد تا به شما در درک بهتر فرآیند سوزاندن کمک کنم. بدن ما دو منبع انرژی دارد، کربوهیدرات ها و چربی ها. کربوهیدرات ها اولین جزئی هستند که در بدن ما سوزانده می شوند، زیرا به راحتی تجزیه می شوند و نیازی به تلاش زیادی برای سوزاندن ندارند. چه مشکلی وجود دارد که کربوهیدرات ها سریعتر تجزیه می شوند؟ خیلی ساده، هنگامی که درگیر یک تمرین با شدت بالا مانند دویدن در آسیاب نخ هستید، کربوهیدرات هایی که در بدنتان دارید به راحتی مصرف می شوند. در نتیجه بدن شما خیلی زود خسته می شود و دردهای سوزشی را در پاهایمان احساس می کنید. در قسمت چربی، بدن معمولا چربی نمی سوزاند، کندتر است و برای سوزاندن آن انرژی زیادی صرف می شود. پس چه تاثیری روی قسمت چربی دارد؟ هنگامی که ورزش های کم شدت مانند پیاده روی روی تردمیل انجام می دهید، بدن نیز چربی می سوزاند. به همین دلیل است که ورزش با شدت کم، تمرین ترجیحی در فرآیند چربی سوزی است.

می دانم که در مورد چربی سوزی گیج شده اید. به همین دلیل بیشتر توضیح خواهم داد. بدن ما باید برای سوزاندن چربی با انجام مداوم تمرینات خود آموزش ببیند و تمرین باید در مدت زمان طولانی انجام شود. برای مثال، دویدن روی تردمیل به مدت بیست دقیقه، سیصد کالری شما را می سوزاند اما از کالری کربوهیدرات شما تشکیل می شود. در همین حال، حدود پنجاه دقیقه راه رفتن روی تردمیل می تواند حدود سیصد کالری بسوزاند، اما این کالری ها همان کالری های چربی هستند. اگر به ورزش های کم شدت ادامه دهید، بدن شما به جای سوزاندن تمام کربوهیدرات ها به سوزاندن چربی عادت می کند. علاوه بر این، بدن شما به تمرین طولانی تر عادت می کند، استقامت شما را هنگام پیاده روی یا دویدن افزایش می دهد و چربی سوزی را ادامه می دهد.

اکنون اثرات و فواید ورزش با شدت کم را درک می کنید. در نتیجه با سوزاندن چربی های اضافی درون خود وزن کم می کنید زیرا بدن شما برای سوزاندن چربی آموزش دیده است. در قسمت بعدی شما از نظر بدنی آماده خواهید بود و دیگر هرگز آن احمقانه “من نمی توانم این کار را انجام دهم!”. دوباره کلمات

ما باید درک کنیم که هر چیزی که یاد می گیریم، همیشه از ابتدا شروع می کنیم، درست مثل قبل از اینکه نوشتن را یاد بگیریم ABC را یاد می گیریم. درست مانند بدن ما، برای رسیدن به تناسب اندام چربی سوز، باید قبل از حرکت به فعالیت های اصلی بدن خود را برای تغییرات آماده کنیم.

رژیم لاغری سریع