تنقلات چربی سوز – 3 قانون

همه ما می دانیم که اگر می خواهیم لاغرتر و جذاب تر باشیم، باید بیشتر غذا بخوریم. اما با شلوغی و شلوغی زندگی، خوردن همه وعده های غذایی شما می تواند یک کار طاقت فرسا باشد. اینجاست که میان وعده ها وارد عمل می شوند.

خوردن 6 وعده غذایی ممکن است تقریبا غیرممکن به نظر برسد، اما 3 وعده غذایی و 3 میان وعده حتی برای شلوغ ترین ما نیز قابل انجام است. بنابراین بیایید به قوانین ساده ای که باید رعایت کنید تا برخی از میان وعده ها را در برنامه روزانه خود بگنجانید، نگاهی بیاندازیم.

قانون شماره 1 رژیم غذایی

قانون اول ممکن است واضح به نظر برسد، اما میان وعده های شما باید مغذی باشند. گفته می شود، آنها باید از اهداف چربی سوزی شما حمایت کنند. این بدان معناست که میان وعده های شما باید تعادل خوبی از درشت مغذی ها داشته باشند – که فقط یک کلمه بزرگ برای پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی ها است.

موضوع متعادل کردن درشت مغذی‌ها بسیار زیاد است، حتی برای این مقاله بسیار گسترده است، اما کافی است بگوییم که داشتن تعادل مناسب می‌تواند تأثیر عمیقی بر کاهش چربی شما داشته باشد.

برنامه غذایی فعلی شما هرچه که باشد، میان وعده های شما باید قوانین آن برنامه را رعایت کنند.

قانون شماره 2 سادگی

برای اینکه خوردن تنقلات بخشی از سبک زندگی شما باشد، سادگی بسیار مهم است. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید روز پرمشغله خود را برای یک میان وعده متوقف کنید، اگر این به معنای 15 دقیقه آماده سازی در آشپزخانه اداری یا چیدن یک وعده غذایی پشت میز باشد.

شما باید میان وعده هایی داشته باشید که بتوانید در حال حرکت یا با تلاش بسیار کم بخورید. این احتمال خوردن میان وعده های شما را افزایش می دهد.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید میان وعده‌هایتان را راحت‌تر کنید، این است که یک صبح از هفته خود را به تهیه غذا اختصاص دهید. تمام میان وعده های خود (و شاید سایر وعده های غذایی) را امروز صبح آماده کنید. همه آنها را با هم جمع کنید تا تنها کاری که باید انجام دهید این است که بخورید. بدون مونتاژ در محل کار، در ماشین یا حتی در دفتر خانه.

قانون شماره 3 قابلیت حمل و نقل

آخرین قانون حمل و نقل است. اگر خارج از خانه کار می کنید یا اگر زنی بیرون است، این قانون حیاتی است. باید بتوانید تنقلات خود را با خود ببرید. و بسته به جایی که می روید، خنک کننده می تواند مورد توجه قرار گیرد. آیا در محل کار یخچال دارید؟ سپس می توانید وعده های غذایی خود را در آنجا نگه دارید. اگر نه، به یک جعبه خنک نیاز دارید یا تنقلاتی را انتخاب کنید که فاسد نشوند.

روز آماده سازی شما نیز می تواند در این زمینه کمک زیادی به شما کند. تهیه غذا برای حمل و نقل کلید خواهد بود. کیسه های Ziploc در اندازه های مختلف را با خود ببرید و میان وعده های خود را بسته و جدا نگه دارید. یا از ظروف پلاستیکی استفاده کنید. به نظر می رسد که شرکت ها ناهار خود را در ظروف نوع Tupperware بسته بندی می کنند. آنها را نگه دارید، تمیز کنید و از آنها برای میان وعده های خود استفاده کنید.

غذایی که قوانین را رعایت می کند

با این حال، برخی از مواد غذایی هستند که به تنهایی حمل و نقل آنها آسان است و تمام قوانین فوق را رعایت می کنند. آنها انتخاب های عالی برای تنقلات هستند زیرا بادوام هستند و / یا سیستم ذخیره سازی خود را دارند (مانند کاسه و پوست). آنها غذاهای طبیعی هستند مانند:

  • پرتقال ها
  • سیب
  • بادام زمینی
  • بادام ها
  • تخم مرغ آب پز سفت
  • موز

و برخی دیگر از گزینه های از پیش ساخته شده خوب در دسترس هستند

  • ماست
  • پنیر دلمه
  • گوشت ناهار
  • کره بادام زمینی طبیعی
  • کره بادام

اینها انتخاب های ساده ای هستند که می توانید به هر شکلی که لازم است ترکیب کنید تا ترکیب مناسبی از درشت مغذی ها را به دست آورید.

رژیم لاغری سریع