توصیه هایی برای سوزاندن سریع چربی – چیزهای مفیدی که ممکن است درباره آنها ندانید

در اغلب موارد، وزن فرد تا زمانی که علائم بیماری ظاهر نشود، اهمیتی ندارد. زمانی که این اتفاق می افتد زمان مشکل ساز می شود و آنها به دنبال راه هایی برای سوزاندن سریعتر چربی می گردند. با این حال، هنگامی که این اتفاق می افتد، بسیاری از افراد وسوسه می شوند که رژیم غذایی خود را کنار بگذارند تا فوراً تغییر کنند. آنها در تلاش برای از دست دادن وزن اضافی بدون آگاهی از تأثیرات آن بر سلامت و رفاه خود، تا حد مرگ از گرسنگی می میرند. اکثر افرادی که این رژیم‌ها را امتحان می‌کنند، اغلب پس از تحمل یک فروپاشی در بیمارستان هستند.

با این حال، هنوز هم می توان سریعتر چربی سوزی کرد. اما “سریعتر” یک اصطلاح نسبی است. انتظار نداشته باشید بیش از 2 پوند وزن در هفته کم کنید – این حداکثر وزنی است که می توانید بدون آسیب رساندن به سلامتی خود کاهش دهید. اگر می خواهید ده پوند وزن کم کنید، پنج هفته به خودتان فرصت دهید. رژیم هایی را که فقط به شما اجازه می دهد سوپ کلم بخورید را فراموش کنید. شما به احتمال زیاد تمام وزنی را که از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد زیرا بیشتر اوقات بدن خود را گرسنگی می کشد و متابولیسم شما کاهش می یابد. چه قوی و چه با انگیزه باشید، در نهایت آن را ترک خواهید کرد و به هر حال به عادات غذایی عادی خود باز خواهید گشت. در این مرحله، متابولیسم شما به اندازه ای کاهش یافته است که غذایی که می خورید به عنوان چربی ذخیره می شود. در واقع شما در وضعیت بدتری نسبت به ابتدا خواهید بود.

این استراتژی ها را دنبال کنید تا به شما کمک کند سریعتر چربی بسوزانید:

1. رژیم غذایی کرش انجام ندهید. این قبلاً در بالا مورد بحث قرار گرفته است، اما این باید تکرار شود. اگر از رژیمی پیروی کنید که کالری دریافتی شما را به شدت محدود می کند، میزان متابولیسم در حالت استراحت کاهش می یابد و وزن شما افزایش می یابد.

2. صبحانه را حذف نکنید. هرگز نباید از این اولین وعده غذایی در روز غافل شوید. این به بدن شما انرژی می دهد تا فعالیت هایی را که باید در طول روز انجام دهید، ادامه دهد. جدای از آن، خوردن یک صبحانه مغذی شما را از مصرف یا مصرف کالری های ناسالم باز می دارد. خوردن صبحانه همچنین متابولیسم شما را حفظ می کند و تضمین می کند که کالری سوزی را ادامه می دهید.

تمرین 3. این را نمی توان به اندازه کافی تحت فشار قرار داد. اگر تازه شروع کرده اید، 15 دقیقه پیاده روی، دوچرخه سواری یا فعالیت هوازی کافی است. همانطور که استقامت ایجاد می کنید، قبل از اینکه بتوانید یک ساعت فعالیت را تحمل کنید، زمان ورزش خود را به 30 دقیقه افزایش دهید. ورزش شدید به بدن شما اجازه می دهد چربی های ذخیره شده را برای انرژی برای تمرینات خود بسوزاند. در نتیجه وزن کم خواهید کرد.

4. برای اینکه تمریناتتان خسته کننده نشود، هر شش تا هشت هفته یکبار برنامه خود را تغییر دهید. همچنین می توانید تمرینات تناوبی با شدت بالا را انجام دهید تا خود را از پلاتو دور نگه دارید. شرکت در تمرینات بوت کمپ نیز راه دیگری برای تنوع بخشیدن به تمرینات شماست.

5. پاک زندگی کنید. اگر واقعاً می خواهید سریعتر چربی بسوزانید، الکل و سیگار را کنار بگذارید. هر دو عیب مانع از سوزاندن موثر چربی های اضافی شکم می شوند. همچنین، الکل کالری زیادی دارد که می تواند به افزایش وزن کمک کند. تنها زمانی که الکل مصرف کنید، تمام موفقیت هایی که از ورزش و رژیم غذایی به دست آورده اید را از بین خواهید برد.

رژیم لاغری سریع