حذف چربی شکم – 5 روش برای از بین بردن چربی اضافی شکم!

آیا می خواهید راهی برای از بین بردن چربی شکم یک بار برای همیشه بدانید تا بتوانید به سرعت چربی شکم را از وسط بدن خود پاک کنید؟ شاید قبلاً بدانید، وجود چربی اضافی روی شکم باعث می شود که دیدن شکم شما تقریباً غیرممکن شود، در درجه اول به این دلیل که آنها با چربی پوشانده شده اند که همگی باعث می شود ظاهر نفخ شده ای که هر روز تجربه می کنید، ایجاد شود.

همچنین، درک این نکته مهم است که چربی شکم می‌تواند سخت‌ترین چربی برای از بین بردن از بدن شما باشد، چه رژیم غذایی خود را حفظ کنید یا نه، و همچنین به عنوان شدیدترین نوع چربی بدن شناخته می‌شود که می‌توانید روی بدن خود حمل کنید. .

با این حال، دیگر لازم نیست زیاد نگران باشید، زیرا این اطلاعات به شما آموزش می دهد که در راه از بین بردن چربی های شکم بتوانید اجازه دهید معده خود دوباره “نفس بکشد”، همانطور که می گویند:

شماره 1: در ابتدا باید متوجه باشید که رژیم گرفتن در حالی که ورزش نمی کنید به شما کمک می کند تا توده عضلانی را بدون چربی بسوزانید، که مطمئناً آن چیزی نیست که شما دوست دارید! ترجیحاً می خواهید با ورزش و تغذیه مناسب، توده عضلانی خود را افزایش دهید و چربی شکم خود را کاهش دهید. شما می توانید تصمیم بگیرید که 180 پوند وزن داشته باشید و همچنین توده عضلانی بدون چربی داشته باشید یا می توانید وزن 180 پوندی داشته باشید و همچنین چربی اضافی بدن روی خود داشته باشید. همه اینها به رژیم غذایی و ورزش شما بستگی دارد!

شماره 2: همانطور که قبلاً بارها گفته‌ام، دراز و نشست و کرانچ شکم کمک زیادی به درک روش دفع چربی شکم نمی‌کند. دلیل این امر واقعاً این است که هر زمان که چنین تمریناتی را انجام می دهید ممکن است احساس سوزش در ناحیه شکم خود کنید، اگرچه موضوع این است که … این احساس سوزش به این دلیل است که عضلات شما از تمرین خسته شده اند و نه به این دلیل که می سوزید. اضافی خود را از چربی دور. این تمرینات عضلات شکم شما را تقویت می کنند، اما به تنهایی از شر چربی های شکم خلاص نمی شوند، که این سوءتفاهم رایجی است که بسیاری از افراد دارند.

شماره 3: به هر حال، شما باید بخواهید چربی شکم خود را بسوزانید، باید روی کاهش وزن کلی کل بدن خود تمرکز کنید، زیرا اگر در هر جای دیگر بدنتان چاق باشد، هیچ دستاورد مثبتی در داخل نخواهید دید. ناحیه شکم شما به جای اینکه فقط بر روی شکم خود تمرکز کنید، باید کل بدن را با انجام اسکات و همچنین سایر تمرینات کامل بدن که می توانید در اینترنت بررسی کنید، تمرین کنید.

شماره 4: راه دیگر برای از بین بردن چربی شکم، مصرف غذاهایی است که حاوی مقادیر زیادی چربی تک غیراشباع هستند، مانند زیتون، آووکادو، گردو، پسته، بادام زمینی و مواردی مانند روغن زیتون و کانولا. این موارد نه تنها به خلاص شدن از شر چربی های بدن کمک می کنند، بلکه به کاهش سطح کلسترول نیز کمک می کنند، به شرطی که شما به طور مداوم از برنامه های غذایی و ورزش خود استفاده کنید.

شماره 5: در مورد ورزش، نه تنها مهم است که حداقل سه تا چهار بار در هفته تمرین کنید، بلکه مهم این است که در برنامه های تمرینی خود در هر هفته ثابت باشید! صرف نظر از اینکه تا آخر جمعه یک روز در میان باشد یا دوشنبه، باید هر روز کاری انجام دهید تا به از بین بردن دائمی چربی های اضافی شکمتان کمک کند، زیرا حتی یک بار شل کردن آن ممکن است برای به هم ریختن تمام پیشرفت کافی باشد. که می خواهید به آن برسید!