در این ماه 10000 کالری بسوزانید

هر رژیمی به دنبال راه هایی برای سوزاندن چند کالری اضافی است. اما اگر به شما بگویم که می توانید 10000 کالری اضافی در این ماه بسوزانید چه؟

آیا این غیرممکن به نظر می رسد؟ من به شما اطمینان می دهم که بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. هر یک از فعالیت های ذکر شده در زیر، اگر طبق دستور در طول ماه انجام شود، 10000 کالری می سوزاند.

(کالری سوزانده شده فقط تخمین زده می شود. آنها براساس یک فرد متوسط ​​150 پوندی هستند. کالری واقعی سوزانده شده شما ممکن است به دلیل تفاوت در وزن یا تلاش متفاوت باشد.)

  • آماده برای ایجاد یک چلپ چلوپ؟ فقط چهار ساعت و نیم در هفته را به شنا اختصاص دهید تا 10000 کالری بسوزانید.
  • جوجینا و دوچرخه سواری از دیگر موارد سنگین هستند. یک ساعت در روز، پنج روز در هفته و به مرز 10000 خواهید رسید.
  • کمی بیش از حد سخت به نظر می رسد؟ هیچگاه نترس. کافی است هر روز یک ساعت پیاده روی سریع داشته باشید (بله، آخر هفته ها نیز) تا 10000 کالری بسوزانید.
  • بچه کوچیک داری؟ خبر عالی… شما می توانید 10000 کالری با حمل آنها به مدت یک ساعت و چهل دقیقه در روز بسوزانید.
  • آیا شما یک نیکوکار هستید؟ با دو شیفت هفت ساعته در هفته و سرو غذا برای بی خانمان ها می توانید 10000 کالری دریافت کنید.
  • شما حتی می توانید با تماشای تلویزیون از شر آن 10000 کالری خلاص شوید … 35.5 ساعت در هفته! فقط مطمئن شوید که در حین انجام این “ورزش” تنقلات نمی خورید.

همانطور که می بینید، در کمترین زمان ممکن می توانستید 10000 کالری بسوزانید. و از آنجایی که یک پوند برابر با 3500 کالری است، می توانید با تقریباً 3 پوند خداحافظی کنید. حتی بدون ایجاد تغییر در رژیم غذایی حالا این یک خبر خوب است.