در کمتر از یک ماه شکمی صاف داشته باشید – بیشتر بخوانید، بیشتر بخورید

حتی اگر مقدار زیادی چربی بدن برای از دست دادن دارید، اگر ذهن خود را معطوف داشته باشید و نکات ساده این مقاله را دنبال کنید، باز هم می توانید ظرف 30 روز یا کمتر شکمی صاف داشته باشید.

این برای من کارساز بود و سال‌ها تلاش کرده‌ام تا اندام قبل از نوزادی خود را به دست بیاورم. پس چگونه این کار را انجام دادم؟ یاد گرفتم چی میخورم

کاهش وزن چیزی است که باید به بخشی از زندگی شما تبدیل شود، شما فقط باید وزنی را که به دست آورده اید حفظ کنید – دیگر رژیمی ندارید. تصور کنید هرگز رژیم ندارید، آنچه می خورید فقط بخشی از چیزی است که هستید. روی روش‌های تغذیه مناسب و تمرین‌هایی تمرکز کنید که نتایج ثابت شده‌اند. به محصولات “کاهش سریع وزن” یا “کاهش 10 پوند در دو روز” که در همه جا ظاهر می شود، نخورید. اگر می خواهید موفق باشید، اطراف خود را با افراد موفق احاطه کنید و کارهایی که انجام می دهند را کپی کنید. اگر می خواهید شکمی صاف داشته باشید، افرادی را پیدا کنید که شکم صافی دارند، کاری را که انجام می دهند پیدا کنید و آن را کپی کنید، به همین سادگی است. به روش های آزمایش شده و قبلاً اثبات شده پایبند باشید.

می توان با استفاده از جدیدترین مکمل، قرص، راکر شکم، کمربند شکمی یا مکمل چربی سوز، میانبرها را مشاهده کرد، اما ماندگار نیستند. پیروی از توصیه های اثبات شده و به دست آوردن نتایج پایدار با هزینه و تلاش بسیار آسان تر است. من هر روز دراز و نشست انجام می دادم تا زمانی که کمرم درد می کرد، اما نتیجه کم یا بدون نتیجه بود. من دچار کمردرد بودم و هر چه بیشتر کران می زدم کمرم بیشتر درد می کرد.

اگر می خواهید در یک ماه یا کمتر شکمی صاف داشته باشید، ضروری است که کارها را به درستی انجام دهید. اگر مدتی است ورزش نکرده‌اید، ممکن است صحبت سریع با پزشکتان ضرری نداشته باشد. کاهش بیش از یک یا دو پوند در هفته می تواند ناسالم باشد و همچنین بسیار دشوار است، بنابراین اگر دستیابی سریع به شکم صاف برای بدن شما واقع بینانه نیست، خیلی به خودتان فشار نیاورید. بهترین راه برای داشتن شکمی صاف را می توان با کمک یک راهنما با تغذیه مناسب و روش های ورزشی مناسب به دست آورد.

همچنین باید مطمئن شوید که رژیم‌های غذایی و قرص‌های لاغری را که نه تنها گران هستند، بلکه می‌توانند خطرناک نیز باشند، تغییر دهید. به سبک زندگی خود خوب نگاه کنید تا ببینید آیا چیز خاصی وجود دارد که احساس می کنید می تواند به بهبود تناسب اندام و فرم بدن شما کمک کند. در آینه به خودت نگاه کن، آیا درست ایستاده ای؟ درست ایستادن می تواند به معنای واقعی کلمه سال ها را از شما دور کند. داشتن مقدار معقول خواب با کیفیت، نوشیدن آب فراوان، تغذیه سالم و بهبود کیفیت هوایی که تنفس می کنید چند پیشنهاد هستند.

یاد بگیرید که برچسب های آنچه می خورید را بخوانید. واقعا روی محتوای چربی تمرکز کنید. سعی کنید از غذاهایی که بیش از 2.5 درصد چربی در هر 100 گرم غذا دارند اجتناب کنید. از اینکه چه تعداد از غذاها دارای چربی های پنهان هستند شگفت زده خواهید شد. واقعاً یاد بگیرید از آنچه می خورید لذت ببرید و از آن غذاهای رژیمی گران قیمت دوری کنید.