در 90 روز به یک کوره چربی سوز تبدیل شوید

همه به طور طبیعی مایل به متابولیسم سریع هستند. حقیقت این است که برخی از ما از آن متابولیسم کالری سوزی بالایی برخوردار نیستیم. خبر خوب این است که می‌توانیم تا این مرحله پیش برویم. برای اینکه بدن ما به یک کوره چربی سوز تبدیل شود، باید یاد بگیریم که ورزش و رژیم غذایی را در اولویت زندگی خود قرار دهیم. رایج ترین بهانه برای ورزش نکردن و درست غذا خوردن، نداشتن زمان کافی است. با آموزش سوپر ست و اینتروال، متوجه خواهید شد که هنوز زمان زیادی دارید.

تمرین سوپرست بهترین و سریع ترین تمرین قدرتی است که می توانید انجام دهید. اگر تمرین سوپرست مناسب را انتخاب کنید، فقط 20 دقیقه طول می کشد. در 20 دقیقه می توانید یک تمرین عضله سازی کامل بدن را کامل کنید. بهترین راه برای ایجاد یک تمرین، ترکیب تمرینات پایین تنه با تمرینات بالاتنه است. به عنوان مثال، شما اسکات دمبل و سپس پرس شیب دار انجام می دهید. بنابراین می بینید که تمرین پایین تنه با ورزش بالاتنه بهترین نتیجه را به شما می دهد.

اگر می خواهید چربی شکم را سریع از بین ببرید، تمرین اینتروال نیز ضروری است. فواصل زمانی مانند یک جلسه معمولی 30 دقیقه ای کاردیو نیست. فواصل زمانی طراحی شده است که ضربان قلب شما هر چند دقیقه یکبار افزایش می یابد و بدن شما در عوض کالری بیشتری می سوزاند. یک تمرین اینتروال خوب فقط حدود 20 دقیقه طول می کشد.

همانطور که می بینید، اگر سوپر ست ها و اینتروال ها را در همان روز انجام دهید، فقط 40 دقیقه تمرین خواهید کرد. 3 تمرین در هفته برای دیدن نتیجه در 90 روز کافی است. مانند هر برنامه ورزشی، همیشه مراقب رژیم غذایی خود باشید و غذاهای سالم را انتخاب کنید.