دستور العمل های آب سبزیجات برای کاهش وزن

این روزها تعداد بی پایانی از رژیم ها و روش های مختلف کاهش وزن وجود دارد که می توانیم از بین آنها انتخاب کنیم. برخی ثابت شده اند که کار می کنند و برخی نه. برخی از آنها طبیعی هستند در حالی که برخی دیگر بسیار مصنوعی هستند و باید از آنها اجتناب کرد.

ممکن است یکی از آنها بهتر از دیگران برای ما کار کند. با این حال، رژیم‌های کم کالری یا سایر رژیم‌های محدودکننده می‌توانند باعث کمبود مواد مغذی مورد نیاز برای سلامتی ما شوند. اگر آب میوه را در رژیم غذایی خود بگنجانیم، ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، آنزیم های زنده و مواد مغذی گیاهی را برای خودمان تامین می کنیم که می توانند احساس سلامتی و شادی بیشتری نسبت به خودمان داشته باشند. این اصل اساسی چیزی است که همه متخصصان کاهش وزن روی آن اتفاق نظر دارند. این دستور العمل های آبمیوه قبلاً کار کرده اند و ممکن است به کار خود ادامه دهند زیرا “طبیعی” هستند

آب سبزیجات

وقتی صحبت از کاهش وزن به میان می آید، دستور العمل های آبمیوه گیری سبزیجات مزیت مشخصی نسبت به دستور العمل های آبمیوه گیری دارند. آب سبزیجات از آب میوه ها بیشتر است. سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی و هویج می توانند سوپ غلیظ تری مانند آب میوه تولید کنند که به شما کمک می کند احساس سیری بیشتری داشته باشید. نوشیدن آب سبزیجات درست قبل از غذا می تواند به بهبود احساس سیری کمک کند و همچنین می تواند انتخابی عالی برای میان وعده باشد.

دستور العمل های آبمیوه گیری هستند بسیار قند بیشتری نسبت به آب سبزیجات دارد. این به آب سبزیجات دو مزیت متمایز نسبت به آب میوه ها در مورد رژیم غذایی می دهد.

1) محتوای قند آب میوه ها باعث می شود کالری آنها به طور قابل توجهی بیشتر از آب سبزیجات باشد. برخی از سبزیجات را غذاهای کالری منفی می نامند. این بدان معناست که بدن برای هضم این غذاها به انرژی (کالری) بیشتری نسبت به غذاهای واقعی نیاز دارد! نمونه های خوبی از این گونه سبزیجات عبارتند از مارچوبه، کلم بروکلی و سبزی با برگ های تیره.

2) قند موجود در آب میوه باعث افزایش سطح قند خون و به دنبال آن سقوط می‌شود که باعث می‌شود احساس گرسنگی و تحریک‌پذیری کنیم.

برخی از سبزیجات می توانند اثر ادرارآوری داشته باشند که می تواند آب بیش از حد را در سلول های ما تخلیه کند. این می تواند به ما کمک کند کمی وزن را تغییر دهیم و کمتر احساس نفخ کنیم. کرفس و به خصوص مارچوبه از سبزیجات ادرارآور هستند. یک کلمه هشدار اگر آب مارچوبه را آب کنید – ادرارتان بوی بدی می دهد! وقتی آب مارچوبه می نوشید این طبیعی است و جای نگرانی نیست!

چربی سوزهای تند

ادویه‌هایی هستند که می‌توانیم آن‌ها را با خود مخلوط کنیم دستور العمل های آبمیوه گیری که اثرات چربی سوزی دارند. ادویه های تند مانند پودر فلفل قرمز، کاین، فلفل، همه ادویه ها، هل و گشنیز همگی اثرات محرکی بر متابولیسم دارند. این می تواند به ما کمک کند تا چند کالری اضافی دفع کنیم – هر کوچکی کمک می کند!

رژیم لاغری سریع