اصل العمل های پروتئین بالا برای کاهش چند پوند

خواه یا نه می خواهید تا حد زیادی وزن کم کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضله بسازید؟ پس احتمالاً جستجو در اصل العمل های مفید همراه خود پروتئین بالا تواند به شما کمک کند کاهش چند پوند هستید. اکثریت اینها اصل وعده های غذایی در بین ورزشکاران مورد پسند است از غذاهای غنی اجتناب کرده اند پروتئین به کاهش چند پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضله سازی {کمک می کند}.

در این متن، می توانید همه عامل را با اشاره به اصل العمل های پروتئین بالا بیاموزید به همان اندازه دقیقا بدانید کدام ممکن است چرا این رژیم برای کاهش چند پوند فوق العاده خوشایند حرکت می تنبل.

اصل العمل های پروتئین بالا

پروتئین ها یکی اجتناب کرده اند سه ماده مغذی مهم در انسان هستند. 2 ماده مغذی مهم تولید دیگری کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {چربی ها} هستند.

خواهید کرد همراه خود مصرف کردن محصولات حیوانی مربوط به لبنیات، گوشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخم مرغ پروتئین بدست آمده می کنید. آنها در محصولات طبیعی مربوط به آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات کشف شد می شوند.

هیکل ما اجتناب کرده اند 20 نسبت پروتئین {تشکیل شده است}. متعاقباً، آنها علاوه بر این مصالح ساختمانی مهمی برای هیکل ما هستند. آنها برای چربی سوزی، متابولیسم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ​​تعادل هورمونی خواهید کرد مهم هستند.

اگر پروتئین کافی بدست آمده نمی کنید، قابل انجام است علائم زیر را تخصص کنید:

  • تجمع مایع (ادم)

  • ریزش مو

  • خستگی

  • اجتناب کرده اند بازو دادن توده عضلانی

  • اصلاحات هورمونی، خانمها تولید دیگری پریود نمی شوند

  • رنگ مو تنظیم می تنبل

فواید اصل العمل های پر پروتئین:

  • همراه خود مصرف کردن پروتئین، چرخ دنده مغذی هیکل شخصی را تامین می کنید

  • همراه خود غذاهای غنی اجتناب کرده اند پروتئین کمتر بافت گرسنگی می کنید.

  • غذای پر پروتئین اجتناب کرده اند مصرف کردن میان وعده را انتخاب کنید و انتخاب کنید مصرف کردن ناسالم در عصر جلوگیری می تنبل

  • پروتئین ها باعث افزایش چربی سوزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متابولیسم می شوند.

پروتئین ها ارائه می دهیم کمک می کنند وزن شخصی را محافظت کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سادگی وزن کم کنید. این دلیل است است کدام ممکن است در سال های فعلی فوق العاده مورد پسند شده است.

پروتئین ها بافت مداوم گرسنگی را سرکوب می کنند

مصرف کردن پروتئین تا حد زیادی منصفانه راه رفع برتر برای افرادی است کدام ممکن است در همه زمان ها گرسنه هستند.

چندین بررسی آرم می دهد کدام ممکن است اشخاص حقیقی روزی کدام ممکن است پروتئین زیادی بدست آمده می کنند کمتر وعده های غذایی می خورند. مصرف کردن پروتئین بیش از حد خواهید کرد را سیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند گرسنگی جلوگیری می تنبل. علاوه بر این به نظر می رسد مانند است کدام ممکن است بعد اجتناب کرده اند منصفانه وعده غذایی پر پروتئین کمتر گرسنه می شوید.

تأثیر آن تا حد زیادی اجتناب کرده اند چیزی است کدام ممکن است در ابتدا در نظر گرفته شده می کنید. تحقیقات آرم می‌دهد کدام ممکن است خانمها به دلیل رژیم‌های پر پروتئین، روزانه ۴۴۱ انرژی کمتر بدست آمده کردند. تنها کاری کدام ممکن است خانمها باید انجام می دادند این بود کدام ممکن است پروتئین مصرفی شخصی را اجتناب کرده اند 15 نسبت به 30 نسبت افزایش دهند. علاوه بر این این، خانمها مجاز به مصرف کردن همه عامل بودند را انتخاب کنید و انتخاب کنید مبانی سختگیرانه ای وجود نداشت. خانمها به میزان قابل توجهی انرژی را همراه خود انواع پروتئین کاهش دادند.

پروتئین ها چرخ دنده ساختمانی هستند

پروتئین ها اجتناب کرده اند مهمترین مصالح ساختمانی هستند. پروتئین ها تأمین نشاط برای ترمیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید مونتاژ سلول های هیکل خواهید کرد هستند. ماهیچه ها سلول هایی هستند کدام ممکن است اجتناب کرده اند پروتئین بهره زیادی می برند. ماهیچه ها برای انبساط را انتخاب کنید و انتخاب کنید محکم شدن به پروتئین کافی خواستن دارند.

سلول های عضلانی خواهید کرد پروتئین های جدیدی ساخت می کنند کدام ممکن است به آن است سنتز سفیدی ماهیچه نیز می گویید. مقدار پروتئینی کدام ممکن است {هر روز} بلعیدن می کنید در کنار همراه خود آسیب تمرینی به توده عضلانی خواهید کرد بر سنتز سفیدی توده عضلانی تأثیر می گذارد.

اگر در حین ورزش به ماهیچه ها آسیب وارد کنید، هیکل پروتئین های جدید ماهیچه ای را می دهد.

این باعث انبساط فیبرهای عضلانی تبدیل می شود. برای این کار به پروتئین کافی خواستن دارید. اگر پروتئین کافی بدست آمده نکنید، توده عضلانی در مختصر مدت مقیاس را کاهش می دهد.

در دراز مدت، نتایج فوق العاده قابل توجه تر است. بلعیدن کم پروتئین در نتیجه ضعیف توانایی عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید از دوام کم تبدیل می شود.

پروتئین های کافی برای استخوان های خواهید کرد نیز می خواست است. پروتئین ها اجتناب کرده اند مشکلات آزاردهنده ای مربوط به پوکی استخوان را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکستگی استخوان جلوگیری می کنند.

پروتئین ها باعث افزایش چربی سوزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متابولیسم می شوند

هر چیزی کدام ممکن است می خورید باید در هیکل خواهید کرد هضم شود کدام ممکن است نشاط زیادی اجتناب کرده اند هیکل خواهید کرد خواهد گرفت. این کدام ممکن است چقدر نشاط ارزش می کنند انصافاًً به آنچه می خورید متکی است.

سوزاندن پروتئین برای هیکل نشاط بیشتری نسبت به هضم {چربی ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات ها ارزش می تنبل. نشاط هیکل خواهید کرد 4 برابر تا حد زیادی اجتناب کرده اند هضم {چربی ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات ها است. این بدان معناست کدام ممکن است خواهید کرد همراه خود منصفانه رژیم غذایی پر پروتئین انرژی بیشتری می سوزانید.

تحقیقات آرم می‌دهد {افرادی که} پروتئین بیشتری بلعیدن می‌کنند، در مقابل همراه خود {افرادی که} پروتئین به سختی بلعیدن می‌کنند، ۲۶۰ انرژی تا حد زیادی در روز می‌سوزانند. برای سوزاندن این انواع انرژی، باید {هر روز} منصفانه ساعت بازی کنید. متعاقباً می توان همراه خود مصرف کردن غذاهای غنی اجتناب کرده اند پروتئین انرژی بیشتری بسوزاند.

خواه یا نه معایبی موجود است؟

هیچ ضرر قابل توجهی برای اکثریت اینها رژیم غذایی {وجود ندارد}. اشاره کردن این نکته حیاتی است کدام ممکن است باید منصفانه تعادل مفید وجود داشته باشد. علاوه بر این پروتئین، بلعیدن کافی کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی نیز حیاتی است. هیکل خواهید کرد برای انجام دقیق به چند بلوک ساختمانی مختلف خواستن دارد. مثبت شوید کدام ممکن است همه آنها را بدست آمده کرده اید.

چقدر پروتئین باید بخورم؟

هیچ ضرر را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیان شناسایی شده است ای برای رژیم غذایی همراه خود پروتئین بالا {وجود ندارد}. مهم اینجا است کدام ممکن است بیش از حد اجتناب کرده اند آن استفاده نکنید. متعاقباً، شناخته شده به عنوان منصفانه اقدام احتیاطی، می‌توانید اجتناب کرده اند حد بالایی پیروی کنید. این بدان معناست کدام ممکن است بیش اجتناب کرده اند منصفانه چهارم کیلو انرژی روزانه خواهید کرد اجتناب کرده اند پروتئین {تشکیل شده است}.

میزان پروتئین می خواست خواهید کرد اجتناب کرده اند شخص خاص به شخص تولید دیگری منحصر به فرد است، این بستگی دارد سن را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزن هیکل خواهید کرد دارد، چه بیش از حد بازی کنید هر دو 9. درجه بازی نیز بر میزان پروتئین تأثیر می گذارد، ورزشکاران قدرتی نسبت به {افرادی که} سبک حرکت می کنند به پروتئین بیشتری خواستن دارند.

  • منصفانه شخص بالغ مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم تحرک روزانه به حداقل 0.8 خوب و دنج پروتئین به ازای هر کیلو اجتناب کرده اند وزن هیکل خواستن دارد.

  • اجتناب کرده اند طرف تولید دیگری ورزشکاران قدرتی به ازای هر کیلو وزن به 1.8-2.0 خوب و دنج پروتئین خواستن دارند.

  • خواه یا نه خواهید کرد منصفانه ورزشکار استقامتی هستید؟ سپس به 1.2-1.4 خوب و دنج پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن هیکل خواستن دارید.

  • خواه یا نه خواهید کرد منصفانه بدنساز متعصب هستید؟ سپس به ازای هر کیلو وزن به 2.2 خوب و دنج پروتئین خواستن دارید.

  • طرفدار به گیاهخواران اینجا است کدام ممکن است 20 نسبت پروتئین بیشتری بلعیدن کنند.