دستور العمل های کم کالری برای کاهش وزن در خانه چیست؟

دستور العمل های سالم برای کاهش وزن در خانه را می توان به سرعت و به راحتی انجام داد. شما می توانید دستور پختی بپزید که حاوی فواید سلامتی دقیقی است که می خواهید. باید به یاد داشته باشید که ماهیت واقعی پخت و پز یک دستور غذا، تغذیه بدن شماست. امروزه، می توانید چندین دستور العمل سالم پیدا کنید که می توانید برای کاهش وزن از آنها استفاده کنید. این دستور العمل ها چربی اشباع شده و کالری کمی دارند. علاوه بر این، حاوی تمام مواد مغذی ضروری مانند کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها نیز می باشد.

دستور العمل های صبحانه سالم برای کاهش وزن در خانه

صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز محسوب می شود به خصوص اگر در برنامه کاهش وزن هستید. این دستور العمل های صبحانه کم کالری باعث می شود که دیگر مجبور نشوید صبحانه را حذف کنید. می توانید دستور تهیه وافل اسپند کدو تنبل یا دستور پنکیک سیب زمینی شیرین را امتحان کنید. برخی از دستور العمل های سالم که می تواند شما را الهام بخشد شامل دستور العمل نوشیدنی صبحانه موز و توت فرنگی در حال حرکت است. این به عنوان اسموتی در نظر گرفته نمی شود زیرا حاوی لبنیات نیست. شما مجبور نیستید میوه را آب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که میوه ها را در مخلوط کن قرار دهید تا بتوانید تمام پالپ و فیبر اضافه شده را داشته باشید. به جای خوردن یک قهوه معمولی در صبح، می توانید این قهوه را در راه رفتن به محل کار بنوشید. می تواند تا زمان ناهار به شما احساس سیری بدهد و همچنین سالم است. دستور تهیه املت قارچ یکی دیگر از صبحانه یا ناهار خوشمزه، سریع و سالم برای اهداف کاهش وزن شما است. به غیر از قارچ، می‌توانید از سبزیجات دیگری مانند فلفل دلمه‌ای و کدو حلوایی نازک نیز استفاده کنید. املت را می توان همان طور که هست گذاشت یا تا کرد.

دستور العمل های سالم برای کاهش وزن در خانه برای ناهار

زمانی که برای کاهش وزن رژیم می گیرید، گاهی اوقات سخت است که به دنبال گزینه های ناهار سالم باشید. دستور پخت سوپ کدو تنبل یک دستور ناهار عالی است. کدو تنبل کالری کمی دارد و حاوی کلسترول یا چربی اشباع نشده است. کدو تنبل همچنین سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و فیبر رژیمی است. متخصصان تغذیه اغلب کدو تنبل را توصیه می کنند زیرا می تواند به کنترل کلسترول و کاهش وزن کمک کند. دستور پخت سوپ مرغ و ذرت کم چرب، یک ناهار یا شام زمستانی عالی است. از آنجایی که دارای مرغ BBQ است، سرشار از پروتئین است و باعث می شود بعد از خوردن غذا احساس سیری و رضایت کامل داشته باشید. این همچنین برای ماه‌های زمستانی که بیشتر وسوسه می‌شوید غذاهای اضافی بخورید، بهترین است.

دستور العمل های سالم شام برای کاهش وزن در خانه

یکی از کلیدهای کاهش وزن موثر، خوردن شام های سالم است که به راحتی و سریع طبخ می شوند. طرز تهیه گوشت گاو در شراب قرمز با پوره سیب زمینی طعم بسیار خوبی دارد و چربی کمی دارد. علاوه بر این، قند، سدیم و چربی اشباع کمتری نیز دارد اما پروتئین بالایی دارد تا شما را برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کند. دستور پخت گوشت گاو و سبزیجات یکی از بهترین دستور العمل های سالم برای کاهش وزن در خانه است. این بهترین راه برای وارد کردن پروتئین، سبزیجات و طعم بیشتر به رژیم غذایی شما است.