دستور تهیه نان بدون گلوتن و بدون مخمر


شکی نیست که نان یکی از غذاهای اصلی کسانی است که رژیم بدون گلوتن را دنبال می کنند. من چندین دستور غذا در کتاب آشپزی خود برای پخت بدون گلوتن دارم ، از جمله:

  • نان بدون گلوتن و بدون مخمر
  • نان چند دانه بدون گلوتن و مخمر
  • نان چند دانه بدون گلوتن ، مخمر و تخم مرغ
  • نان فرانسوی بدون گلوتن و مخمر

تهیه دستور پخت بدون گلوتن بدون آرد سیب زمینی شیرین

من سالها در حال توسعه این دستور العمل ها بوده ام و آنها نان های فوق العاده خوشمزه ای تولید می کنند ، اما همه آنها بر اساس آرد سیب زمینی شیرین تهیه شده اند. کم کم ، من دستور العمل های جدیدی را تهیه کردم که دیگر حاوی آرد سیب زمینی شیرین نبود. من با دستور پخت نان شروع کردم و در حال کار با دستور العمل های باقی مانده بودم.

اگرچه آرد سیب زمینی شیرین یک یافته عالی است و مقدار زیادی به پخت بدون گلوتن می افزاید ، در حال حاضر تنها یک توزیع کننده عمده آرد وجود دارد. این امر برای بسیاری از خوانندگان من بسیار دشوار است ، مخصوصاً کسانی که خارج از ایالات متحده زندگی می کنند. به نظر می رسد بسیاری از تولیدکنندگان خواستار کشف آرد جدید بدون گلوتن هستند ، اما آنچه من واقعاً امیدوارم این است که آنها مزایای آرد سیب زمینی شیرین را ببینند و شرکت های بیشتری شروع به تولید آن کنند.

بسیاری از مارک های آرد سیب زمینی شیرین موجود در بازارهای آسیایی را نیز امتحان کرده ام. متأسفانه هیچ یک از آنها مناسب تشخیص داده نشد و برخی به من واکنش نشان دادند – آیا به دلیل ذرت است یا گلوتن ، من واقعاً نمی دانم.

من دستور تهیه را در صفحه نمونه دستورهای خود ارسال خواهم کرد. من می دانم که تنها اشکال واقعی بین این نان و دستور اصلی من طول عمر نان است. آرد سیب زمینی شیرین اجازه می دهد که نان چند روز دوام بیاورد ، اما من دریافتم که با نان های جدید روز اول و دوم عالی است ، اما بعد از آن بهتر است بقیه نان را خرد کرده و فریز کنید.

دانه های چیا در نان بدون گلوتن

من اخیراً از دانه های چیا در پخت بدون گلوتن به جای دانه های کتان استفاده کرده ام. دانه های چیا به ویژه در پخت بدون تخم مرغ مفید هستند. من دریافته ام که برای برخی از دستور العمل ها مانند مافین و مافین ، چیا آسیاب شده بهترین کار را می کند – در حالی که برای دستور العمل های دیگر مانند این دستور نان بدون گلوتن ، دانه های کامل چیا مورد نیاز است. به افزایش قد نان کمک می کند.

زمان و دمای پخت

کار دیگری که من با این نان کمی متفاوت انجام می دهم این است که فر را روی 425 درجه گرم می کنم ، دمای معمول برای پختن تمام نان های بدون گلوتن ، اما وقتی نان را در فر می گذارم ، آن را به 400 درجه کاهش می دهم. من این نان ها را به جای 45 دقیقه یک ساعت می پزم. من متوجه شدم این دو تنوع ، همراه با دانه های کامل چیا ، نان هایی تولید می کنند که بسیار بالاتر می روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *