دست از تنبیه خود بردارید! با این 3 غذای چرب خوشمزه بیشتر چربی بدن را بسوزانید

بسیاری از مردم متحیر می شوند وقتی من برخی از بهترین انتخاب های خود را از غذاهای چربی سوز که برای کاهش وزن و زندگی سالم ایده آل هستند را فاش می کنم. حدس می‌زنم واکنش آن‌ها از درک این موضوع ناشی می‌شود که مجبور نیستند برای کاهش وزن و سالم ماندن خود را از غذاهای خوشمزه محروم کنند.

این بار میوه ها و سبزیجات را فراموش کنید، من از غذاهای چرب خوشمزه لذت می برم و می دانم که شما هم همینطور. من برخی از غذاهای چرب را برای شما فاش می کنم که باید بدون احساس گناه از آنها لذت ببرید زیرا چربی سوز بسیار خوبی هستند. یکی از چیزهایی که باید بدانید این است که وقتی بدن خود را از چربی محروم می کنید، باعث می شوید که بدنتان به انواع غذاها حتی زمانی که گرسنه نیستید میل کند. از طرف دیگر چربی مغذی کامل باعث می شود احساس سیری کنید و هوس را کاهش دهید

شماره 1 زرده تخم مرغ پر چرب است، بله، زرده تخم مرغ که به شما گفته شده است به دلیل کلسترول از آن اجتناب کنید. تمام اطلاعاتی که تاکنون در مورد اثرات بد کلسترول در زرده تخم مرغ دریافت کرده اید نادرست است، آنها را نادیده بگیرید زیرا گمراه کننده هستند. زرده تخم مرغ حاوی مواد مغذی است که سطح HDL شما را افزایش می دهد (HDL به عنوان کلسترول خوب در نظر گرفته می شود)، که به از بین بردن LDL اضافی (کلسترول بد) که شریان ها را باریک می کند، کمک می کند.

HDL کلسترول بد اضافی را که پلاکی را روی دیواره رگ ها تشکیل می دهد به کبد منتقل می کند تا دفع شود. می بینید که زرده تخم مرغ واقعا برای سلامتی شما مفید است. یک چیز دیگر این است که تخم مرغ های مرغ های آزاد دارای امگا 3 بیشتری هستند و برای شما بهتر است. هرگز زرده تخم مرغ را از سفیده آن جدا نکنید. زرده تخم مرغ بیشتر از سفیده تخم مرغ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی عالی است که ترجیح می دهم به دلیل کمبود جا از ذکر آن پرهیز کنم. یادم رفت بگویم HDL که از زرده تخم مرغ دریافت می کنید برای قلب شما مفید است و از حمله قلبی جلوگیری می کند.

غذای چرب شماره 2 که به شما در سوزاندن چربی به خصوص چربی شکم کمک می کند، گوشت گاو تغذیه شده با علف است (به علاوه سایر نشخوارکنندگان با علف خوار – بز، گاومیش کوهان دار، آهو، حیوان وحشی و غیره). نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که همه گوشت های گاو یکسان به دنیا نمی آیند. گوشت گاو تغذیه شده با غلات بسیار رایج است و این همان چیزی است که بیشتر در فروشگاه ها تهیه می کنید. غم انگیز است، اما این درست است که بیشتر گوشت گاو تغذیه شده با غلات که در خواربارفروشی ها تهیه می کنید، از گاوهای سوء تغذیه هستند، و بنابراین در مقایسه با گوشت گاو تغذیه شده با علف، ارزش غذایی پایین تری دارند. گوشت گاو تغذیه شده با غلات دارای مقادیر بسیار کمی امگا 3 و امگا 6 است، در حالی که گوشت گاو تغذیه شده با علف سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی، سرشار از اسیدهای چرب امگا 3، دارای سطح متوسط ​​امگا 6 (امگا 6 است. به هر حال در بسیاری از چیزهایی که ما می خوریم مشترک است). گوشت گاو تغذیه شده با علف همچنین سرشار از CLA (اسید لینولئیک مزدوج) است، یک چربی سالم که به دلیل عضله سازی و چربی سوزی معروف است.

شماره 3 آووکادو است. در حالی که این یک غذای چرب خوشمزه است، اما یکی از بزرگترین چربی سوزهای طبیعی نیز می باشد. باور این موضوع به دلیل خامه ای خوشمزه بودن این غذا سخت به نظر می رسد. آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان ها، فیبر، چربی های سالم، ویتامین ها و مواد معدنی است. چربی سالم موجود در آووکادو هورمون های چربی سوز را تحریک می کند و هوس شما را کاهش می دهد. آنتی اکسیدان ها به خلاص شدن بدن از شر رادیکال های آزاد مضر کمک می کنند که باعث بیماری می شوند و برخی از آنها می توانند باعث افزایش وزن شوند. بهترین بخش این است که آووکادو را می توان به روش های مختلف بدون احساس گناه میل کرد. پس از این غذای خوشمزه لذت ببرید که به شما کمک می کند چربی بیشتری بسوزانید و سالم بمانید.

شما دیده اید که از دست دادن چربی بدن به روش صحیح آنقدرها هم که اکثر مردم می خواهند سخت نیست. حذف چربی خوب و ضروری در غذا قطعا به تلاش شما آسیب می رساند. هرگز برای لذت بردن از این غذاهای چرب خوشمزه که لیست کردم احساس گناه نکنید، آنها چربی سوزهای طبیعی هستند و قطعا به شما کمک می کنند چربی بیشتری بسوزانید.