دویدن برای سوزاندن چربی

اگر شروع به کاهش وزن کرده اید عجله نکنید و عضویت در باشگاه بخرید، در عوض شروع کنید دویدن برای سوزاندن چربی. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از ابتدا شروع به دویدن کنید تا چربی بسوزانید، اما زمانی که بدنتان به آن عادت کرد، باید سرعت را افزایش دهید. در اینجا بهترین راه وجود دارد:

دویدن برای سوزاندن چربی:

  • قبل از اینکه به آهسته دویدن بروید، حرکات کششی و گرم کنید

  • برای تماشای مناظر با یک تور پیاده روی سریع شروع کنید (اختیاری)

  • سپس به مدت 2 دقیقه با 60 تا 80 درصد سرعت کامل خود بدوید.

  • به مدت 1 دقیقه با سرعت 50 درصد کامل دویدن،

  • این لازم نیست دقیق باشد، اما باعث می شود قلب شما در قسمت های جدید کار کند، در نتیجه بدن شما را سخت تر تمرین می دهد، که معادل چربی سوزی بیشتر است.

  • اگر به جای کاهش سرعت به یک شیب تند، راه پله یا مانع دیگر رسیدید، واقعاً خود را مجبور کنید که با بیشترین سرعت ممکن بالا بروید. این کار نفس کشیدن را سخت می کند و مقدار زیادی چربی بدن را می سوزاند.

  • مطمئن شوید که حداقل 20 دقیقه، ترجیحا 30 تا 45 دقیقه برای حداکثر کاهش چربی پیاده روی دارید

دویدن یک راه عالی برای سوزاندن چربی است، اما تنها راه نیز نیست. انواع مختلفی از ورزش های هوازی و جایگزین های کاردیوی سنتی بسیار زیاد است که خوب است گاهی اوقات آنها را به عنوان یک چالش جدید برای بدن خود ترکیب کنید. وقتی بدن به چیزی عادت می کند دیگر برایش سخت نیست و بنابراین دیگر چربی اضافی را نمی سوزاند.

شما می خواهید بدن خود را برای از دست دادن چربی بیشتر به چالش بکشید.

اگر در مورد کاهش چربی بدن جدی هستید، حالا اجازه دهید من به شما کمک کنم. میدونم که تو خیلی مزخرفات رو پشت سر گذاشتی تا به اینجا رسیدی. پس چه می شود اگر از این به بعد نتایجی را که می خواهید به شما بدهم.

رژیم لاغری سریع