دویدن برای کاهش وزن، چرا دویدن یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن است

همانطور که می دانیم برای کاهش وزن، باید کالری مصرفی خود را با رژیم غذایی سالم کاهش دهیم و همچنین از ورزش های قلبی عروقی برای سوزاندن چربی های اضافی و کمک به تسریع روند کاهش وزن استفاده کنیم.

امروز می خواهم در مورد دویدن و فواید بسیاری که می توانید از این ورزش فوق العاده به دست آورید صحبت کنم. دویدن یک تمرین بسیار پر تاثیر است که تمام ماهیچه های بدن را کار می کند. دویدن نیز یک تمرین بسیار متنوع است که بسته به نوع برنامه تمرینی فرد می تواند بسیار چالش برانگیز و شدید باشد.

سرعت، محیط، زاویه و زمان همه عواملی هستند که تعیین می‌کنند تمرین تا چه حد برای فرد موثر است. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه یک فرد سریعتر بدود، انرژی بیشتری مصرف می کند، بنابراین هر چه کالری بیشتری سوزانده شود، احتمال کاهش وزن و بهبود سطح تناسب اندام بیشتر می شود.

یکی از دلایل اصلی انتخاب محبوب دویدن در بین برنامه های کاهش وزن، علاقه مندان به تناسب اندام و افراد نظامی این واقعیت است که شما فقط به وسایل اولیه نیاز دارید. یک جفت شورت خوب برای دویدن و لباس دویدن مناسب و خوب است.

اکنون وقتی نوبت به دویدن واقعی می‌رسد، باید درک کرد که نوع تمرین دویدنی که در آن شرکت می‌کنید کاملاً به سطح تناسب اندام فعلی و شکل بدن و سلامت فرد بستگی دارد.

اگر یک فرد چاق بخواهد برای کاهش وزن شروع به دویدن کند، مفهوم دویدن 5 مایلی از ابتدا به احتمال زیاد برای شروع بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

بهترین تمرین برای چنین مواردی این است که با دویدن ساده از نیم تا یک مایل کامل یا حتی یک چهارم مایل برای وارد شدن به نوسان شروع کنید.

اکنون در رابطه با شدت و تنوع، کارهای بسیار زیادی وجود دارد که می‌توان برای تغییر روند اجرا انجام داد. دویدن در سربالایی یکی از گزینه های بسیار خوب است و حتی برای سخت ترین دوندگان هسته ای نیز بسیار چالش برانگیز است.

یکی دیگر از راه‌های عالی برای مخلوط کردن همه چیز، استفاده از HIIT است که مخفف تمرین اینتروال با شدت بالا است. این کار با تغییر ساده از دویدن سریع به آهسته هر چند لحظه انجام می شود تا ضربان قلب در ناحیه چربی سوزی حفظ شود.

هنگامی که از تمرین تناوبی با شدت بالا در برنامه دویدن خود استفاده می کنید، بهترین نوع تمرین برای کاهش وزن را امکان پذیر می کند، زیرا ضربان قلب آزمایش شده و به چالش کشیده شده است، این به بهبود سطح تناسب اندام، افزایش کارایی قلبی عروقی و سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند و در نتیجه به یک ورزش ایده آل کمک می کند. سناریوی کاهش وزن

در عوض، دویدن با جلیقه وزنه بر تن نیز یک راه فوق العاده برای چالش برانگیزتر کردن و شدیدتر کردن دویدن است، این بهترین سناریو را برای بهبود سطح تناسب اندام، سلامتی و کاهش وزن فراهم می کند.

برای اینکه بهترین شانس ممکن برای بهبود سطح تناسب اندام و کاهش وزن خود را داشته باشید، حالت ایده آل این است که حداقل 30 دقیقه 3/4 روز در هفته بدوید تا برنامه کاهش وزن را تقویت کنید.

در مورد شیوه های تغذیه ای برای دویدن، کربوهیدرات های پیچیده بهترین راه هستند. کربوهیدرات ها انرژی مورد نیاز بدن را برای تمرینات با شدت بالا تامین می کنند.

دویدن باید با سایر تمرینات قلبی عروقی همراه باشد تا بدن را حدس بزند و همچنین بدن را به چالش بکشد و برای بهبود سطح تناسب اندام و کاهش وزن بدن را به چالش بکشد. در شرایط ایده آل برای کاهش وزن، دویدن با شنا و جست و خیز همراه خواهد بود، زیرا این ها برخی از موثرترین تمرینات قلبی برای بهبود سطح تناسب اندام و کاهش وزن هستند.

چند نکته را که باید در هنگام دویدن در نظر بگیرید، برای اطمینان از پوشیدن نوع صحیح کفش دویدن برای دویدن، بدتر از دویدن بدون مربی مناسب روی پاهایتان در برابر تاول و سایر مشکلات پا نیست.

برخی از ایده ها برای کمک به تمجید از برنامه دویدن شما این است که به یک گروه دونده بپیوندید، یک دوست دونده یا هدفون ساده بگیرید و اجازه دهید موسیقی هنگام دویدن شما را سرگرم کند و انگیزه دهد.

دویدن کلی یکی از موثرترین تمرینات برای بهبود تناسب اندام و کاهش وزن بدون در نظر گرفتن سن یا زمینه تناسب اندام است.

رژیم لاغری سریع