دویدن برای کاهش وزن – چگونه این کار را انجام دهیم و چرا پیاده روی برای زنان بهتر است!

بنابراین شما علاقه مند به دویدن برای کاهش وزن هستید … متوقف کردن! گوشی را نگه دارید من نمی توانم به شما اجازه دهم این کار را انجام دهید … یا در بدترین حالت، حداقل بهترین راه برای استفاده از دویدن برای کاهش وزن را به شما نشان خواهم داد.

اما من واقعاً می خواهم شما را به پیاده روی سوق دهم … به طور خاص، ترفندی در مورد اینکه چگونه می توانید از پیاده روی استفاده کنید که بدن شما را تبدیل به یک دستگاه چربی سوز. اما اول از همه …

دویدن برای کاهش وزن – نه چندان سریع

گوش کن، دویدن است فقط باشه وقتی صحبت از کاهش وزن می شود. من وارد موضوعات «آسیب‌های ضربه‌ای» در مورد دویدن نمی‌شوم… فقط می‌گویم که این کار در سوزاندن چربی‌ها و کالری‌ها به روشی که اکثر مردم انجام می‌دهند، کار خوبی انجام نمی‌دهد.

در عوض، اینگونه باید بدوید. اصل کلی نامیده می شود HIIT… کوتاه برای تمرین تناوبی با شدت بالا. ایده این است که همه چیز را سریع تمام کنید و سپس آن را راحت کنید … در فواصل زمانی.

بنابراین چیزی که به نظر می رسد این است … شما واقعاً سریع به مدت 10 ثانیه می دوید … سپس یا به آرامی می دوید یا 20-30 ثانیه راه می روید. و به همین ترتیب… شما به همین روش 10 ثانیه ای واقعا سریع و سپس 20-30 ثانیه آهسته آهسته آهسته دویدن یا پیاده روی ادامه می دهید.

چرا این کار چربی و کالری را بهتر می سوزاند؟

خوب، به دلیل ایجاد یک “افکت پس از سوختگی” روی بدن شما وقتی که دویدن را تمام می کنید، بدن شما سوزاندن چربی و کالری را با سرعتی سریع متوقف نمی کند. در عوض، این را نگه می دارد هایپر استیت چربی سوزی تا 18 ساعت پس از دویدن

پس اگر می دوید این کار را بکنید. اما من پیاده روی را بسیار ترجیح می دهم … با یک “پیچ” منحصر به فرد.

من اولین کسی هستم که می گویم، راه رفتن روی یک سطح صاف برای کاهش وزن بسیار بد است. در دراز مدت کمک می کند، اما هیچ چیز سریع نیست. خوب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تغییر کوچک برای به دست آوردن نتایج کاهش وزن سریع ایجاد کنید.

کاری که شما انجام می دهید این است که روی یک شیب راه بروید. بنابراین یا از یک تپه بالا بروید (اگر می توانید یک تپه مفید پیدا کنید) یا روی تردمیل 10-15 درجه شیب دهید و روزی 15-20 دقیقه روی آن راه بروید. به طور کلی، من نفرت تردمیل ها اما… واقعا برای این نوع پیاده روی مفید هستند.

پس چرا پیاده روی؟ صرفاً به این دلیل که اکثر مردم نمی توانند دویدن با شدت زیاد را تحمل کنند … حتی برای کمتر از 10 ثانیه در یک زمان. دویدن برای کاهش وزن خوب و شیک است، اما من ترجیح می دهم این روش پیاده روی را امتحان کنید و خودتان ببینید با چه سرعتی می توانید وزن کم کنید.

رژیم لاغری سریع