2 خطا عظیم خانمها هنگام امتحان شده برای کاهش پوند

وقتی صحبت اجتناب کرده اند کاهش پوند به میان می‌آید، دانش کافی در وب {وجود ندارد}.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید در حالی کدام ممکن است برخی اجتناب کرده اند دانش واقعا خوشایند است، تقریباً همه خوشایند ساده همراه خود هم مخلوط نمی شوند. ویژه به ویژه با توجه به کاهش چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خورده شدن در خانمها.

در همین جا 2 خطا عظیم خانمها هنگام امتحان شده برای کاهش پوند موجود است.

خطا شماره یک – انرژی را از نزدیک کاهش دهید

خانمها بیشتر اوقات بافت می کنند کدام ممکن است برای کاهش پوند خواستن به اکتسابی 1000 انرژی هر دو کمتر در روز دارند.

برای این کار، کربوهیدرات ها را کاهش می دهند، {چربی ها} را اجتناب کرده اند رژیم غذایی شخصی بردن می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به غذاهایی مربوط به غلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات سوگند یاد می کنند.

خواه یا نه این برای شما ممکن است شناخته شده به نظر می رسد مانند است؟

مطمئنا، اگر انرژی را از نزدیک کاهش دهید، وزن کم خواهید کرد.

با این حال کاهش پوند بیش از حد دوام نخواهد آورد.

بعد اجتناب کرده اند تعدادی از هفته به دیوار برخورد کردید را انتخاب کنید و انتخاب کنید با عجله نتایجتان برداشتن شد.

به این دلیل است که هدف است کدام ممکن است خواهید کرد به هیکل شخصی غذای کافی {برای زنده ماندن} نمی دهید.

مطمئنا، برای کاهش پوند باید انرژی دریافتی شخصی را کاهش دهید.

با این حال اجباری نیست این کار را به این عمق انجام دهید.

خواهید کرد به معنای واقعی کلمه هستند می توانید خیلی تا حد زیادی اجتناب کرده اند آنچه در نظر گرفته شده می کنید بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همچنان وزن کم کنید.

همه چیزهایی را کدام ممکن است برای هفته بلند مدت می خورید پیگیری کنید. می توانید اجتناب کرده اند کتاب جیبی هر دو MyFitnessPal بیشترین استفاده را ببرید.

این ارائه می دهیم مفهوم می دهد کدام ممکن است اجتناب کرده اند مکان آغاز کنید.

برای هفته بلند مدت، انرژی دریافتی شخصی را ساده 300 انرژی کاهش دهید. این ممکن است را دچار ضعیف می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آغاز به کاهش پوند خواهید کرد.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند همه مهمتر، {نیازی نیست} کدام ممکن است گرسنه بمانید هر دو غذاهای مورد کنجکاوی شخصی را جدا بگذارید.

خطا شماره 2 – انجام بیش اجتناب کرده اند حد تمرینات قلبی

خانم‌ها معمولاً به تجهیزات گلف می‌الگو را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساعت‌ها را روی تردمیل می‌گذرانند. مفهوم اینجا است کدام ممکن است هرچه تا حد زیادی تمرینات قلبی انجام دهید، انرژی بیشتری می سوزانید.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید هرچه انرژی بیشتری بریزید دور، چربی بیشتری اجتناب کرده اند کف دست خواهید داد.

ساعت های {بی شمار} ورزش قلبی در ابتدا در نتیجه کاهش پوند تبدیل می شود.

با این حال دوباره این کاهش پوند بیش از حد دوام نخواهد آورد.

حتی شدیدتر حقیقتی که خواهید کرد آغاز به اجتناب کرده اند کف دست دادن توده عضلانی خواهید کرد. وقتی این {اتفاق بیفتد}، خواهید کرد هیچ رئوس مطالب را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکلی ندارید.

در پایان در مقابل از لاغر را انتخاب کنید و انتخاب کنید جالب، از لاغر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشیده به نظر می رسد.

به همین دلیل آن را همراه خود تمام بانوان کاردیو به حداقل رساندن دهید.

در مقابل آن وزنه برداری را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش HIIT را به خاطر داشته باشید.

نکته مهم با توجه به آموزش HIIT اینجا است کدام ممکن است مختصر با این حال فوق العاده کارآمد است.

همراه خود همه اینها ورزش می توانید تنها در 10 دقیقه خوب ورزش برتر داشته باشید. را انتخاب کنید و انتخاب کنید ادراک کنید، بخشها زیادی انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عرق خواهید سوزاند کدام ممکن است قبلاً به هیچ وجه نبوده است.