دو اشتباه بزرگ که زنان هنگام تلاش برای کاهش وزن مرتکب می شوند

وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، هیچ کمبود اطلاعاتی در اینترنت وجود ندارد.

و در حالی که برخی از اطلاعات واقعاً خوب هستند ، بیشتر آنها جمع نمی شوند. به خصوص وقتی نوبت به کاهش چربی و تغذیه زنان می رسد.

با این وجود ، در اینجا دو بزرگترین اشتباهی است که زنان هنگام تلاش برای کاهش وزن مرتکب می شوند.

اشتباه شماره 1 – کالری را به شدت کاهش دهید

زنان اغلب تصور می کنند که برای کاهش وزن به 1000 کالری یا کمتر در روز نیاز دارند.

برای انجام این کار ، آنها کربوهیدرات ها را کاهش می دهند ، چربی ها را از رژیم غذایی خود حذف می کنند و غذاهایی مانند غلات و لبنیات را قسم می دهند.

آیا آشنا به نظر می رسد؟

بله ، اگر کالری را به طرز چشمگیری کاهش دهید ، وزن شما کاهش می یابد.

اما کاهش وزن زیاد طول نخواهد کشید.

پس از چند هفته شما به دیوار برخورد می کنید و نتایج شما ناگهان متوقف می شود.

این به این دلیل است که شما به بدن خود غذای کافی برای زنده ماندن نمی دهید.

بله ، برای کاهش وزن باید کالری دریافتی خود را کاهش دهید.

اما شما مجبور نیستید این کار را به شیوه ای شدید انجام دهید.

شما می توانید خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید غذا بخورید و همچنان وزن خود را کاهش دهید.

هفته آینده همه چیزهایی را که می خورید پیگیری کنید. می توانید از دفترچه یادداشت یا MyFitnessPal استفاده کنید.

این به شما این ایده را می دهد که از کجا شروع می کنید.

هفته آینده فقط 300 کالری دریافت کالری خود را کاهش دهید. این امر شما را دچار کمبود می کند و شروع به کاهش وزن می کنید.

و بهترین قسمت این است که شما مجبور نیستید از گرسنگی بکشید یا غذاهای مورد علاقه خود را رها کنید.

اشتباه شماره 2: انجام بیش از حد کاردیو

زنان اغلب به باشگاه می روند و ساعت ها را روی تردمیل می گذرانند. ایده این است که هرچه تمرینات قلبی بیشتری انجام دهند ، کالری بیشتری می سوزانند.

و هرچه کالری بیشتری بسوزانید ، چربی بیشتری از دست خواهید داد.

انجام ساعت های بیشمار کاردیو در ابتدا منجر به کاهش وزن می شود.

اما باز هم ، این کاهش وزن زیاد طول نمی کشد.

حتی بدتر این واقعیت است که شما شروع به از دست دادن توده عضلانی می کنید. وقتی این اتفاق بیفتد ، هیچ تعریف و شکلی نخواهد داشت.

در واقع به نظر می رسد لاغر و جذاب به جای لاغر و سکسی به نظر برسید.

بنابراین آن را با تمام زنان کاردیو قطع کنید.

در عوض ، شما باید وزنه بزنید و تمرین HIIT را انجام دهید.

نکته فوق العاده در مورد آموزش HIIT این است که کوتاه است اما بسیار مثر است.

با این نوع تمرینات می توانید فقط در 10 دقیقه یک تمرین عالی داشته باشید. و به من اعتماد کنید ، شما کالری می سوزانید و عرق می کنید ، مثل قبل.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *