دو سر بازویی بزرگ بسازید

وقتی تمرین را شروع کردم ، به دو گروه اصلی عضلانی علاقه داشتم. عضلات دوسر و شکم. بنابراین من آزمایش های زیادی را با انواع مختلف تمرینات دو سر بازویی و استراتژی های رشد عضله دو سر انجام دادم.

من بدنسازی ، مراجع یا مطالعاتی را به این ویدئو نمی آورم زیرا تنها چیزی که می توانم به طور دقیق بگویم تجربه رشد شخصی دو سر بازویی شخصی من است. صادقانه بگویم ، این تنها چیزی است که هرکسی می تواند به شما بگوید. استراتژی استفاده از راه حلی که برای یک فرد برای گروه بزرگی از افراد مفید بوده است ، یک مشکل اساسی دارد. مشکل این است که همه ما متفاوت هستیم ، بنابراین شما باید آنچه را که من به شما می دهم در برنامه ای که برای شما مناسب است ، انجام دهید. برخی از افراد مانند من عضلات دوسر بازویی خود را توسعه دادند و برخی دیگر کاملاً متفاوت رشد کردند.

با انجام سه کار مهم ، عضله دو سر بازو من رشد کرد.

# 1 وزن سنگین روی الاغ.

شماره 2 موعظه موجدار.

شماره 3 سوپرست و قطره.

بیایید با اولین مورد برای ساخت عضله دو سر بازو شروع کنیم و احتمالاً بحث برانگیزترین مورد از هر سه مورد است. سنگینی روی الاغ. هنگامی که من فرهای دو سر بازویی را انجام می دادم ، می توانم به شما بگویم که شکل من به هیچ وجه کامل نبود. برای ساختن 5 فر خوب ، تا آنجا که ممکن است وزن زیادی به دست می آید ، پنج تای بعدی می توانند از شکل کمی شل و ول تا لرزش کامل هارلم متغیر باشند.

من می دانم که متوجه شدم ، همه می گویند شما باید در فرم کامل خود باشید و بایسپس خود را جدا کرده و فقط از مفصل آرنج خود استفاده کنید … و آرنج های خود را به دنده های خود محکم نگه دارید … این چیزی نبود که برای من موثر بود به

من پیشنهاد نمی کنم که به باشگاه بروید و وزنه های سنگین تری را که می بینید بگیرید و شروع به دور انداختن آنها کنید. تنها چیزی که من پیشنهاد می کنم این است که 30 هفته بعد از هفته در آنجا قرار نگیرید و روی فرهای بیسپس کامل خود تمرکز کنید و هیچ نتیجه ای را مشاهده نکنید. ببینید آیا فرهای کاملاً مناسب شما نیستند. تنها چیزی که من می گویم این است که وزنه ای را بگیرید که شروع به اجرای خوب آن کنید ، اما تا دهمین تکرار باید آن را تقلب کنید تا آن را بلند کنید. اگر مجبور نیستید تقلب کنید ، شکست را نخواهید یافت و من کشف کردم که شکست اولین راه برای رشد ماهیچه ها است.

دومین چیزی که به من در ساخت دوسر بازویی بزرگ کمک کرد ، موهای زائد موعظه بود. تبلیغ موهای فر ، کار شگفت انگیزی را در جداسازی دوسر بازو انجام می دهد. این امر باعث می شود که بدانید شانه ها در پیچ خوردن دخیل نیستند. پیچش واعظ در حالی که از وزن بیشتری استفاده می کنید فرم شما را تحت کنترل نگه می دارد. همچنین چیزی وجود دارد که همیشه به من در ساخت دوسر بازویی بزرگتر کمک کرده است. هنگامی که فر خطاب را انجام می دهید ، واقعاً می توانید آن را در حال کار احساس کنید. من همیشه آن را بیشتر از انجام فر در حالت ایستاده احساس می کردم.

آخرین نکته اما مهم این است که سوپرست ها و قطره ها به شما کمک می کنند عضلات دوسر بازویی بزرگ بسازید. سوپرست ها در رشد عضله دو سر بازو بسیار مهم بودند. من قبلاً با یک وزنه سنگین EA نوار به مدت 10 مرتبه شروع می کردم و سپس با یک دسته بزرگ EZ نوار حلقه ای را برای 20 تکرار با وزن سبک تر تنظیم می کردم. به هر حال ، اگر می پرسید ساختار تمرین دو سر بازویی من چگونه بود ، من آن را امتحان می کنم ، اما من درک می کنم که ممکن است مجبور باشید برای تحریک عضلات دوسر خود کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. برای من در مجموع 6 بازی سنگین بعد از گرم کردن بود. و سپس 3 ست دیگر بعداً آن را با سوپرست یا قطره انجام دادم. معمولاً برای دوسر بازو همیشه 10 یا بیشتر تکرار می کنم.

چیزهای دیگری وجود دارد که من امروز در مورد آنها صحبت نکردم ، زیرا شما قبلاً بیشتر اوقات 500 بار آن را شنیده اید. مواردی مانند دست خود را دراز کشیده یا هنگام کار روی منقار بچرخانید ، سعی کنید فقط از مفصل آرنج خود استفاده کنید ، وزن خود را به آرامی پایین بیاورید و تمرکز خود را روی عضلات دوسر بازویی خود قرار دهید.

یک نکته ای که می خواهم بگویم این است که شما هرگز بدون برنامه غذایی عالی دوسر بازویی بزرگ نخواهید ساخت. وقتی سعی می کردم ماهیچه های بزرگتری بسازم ، گاهی تا 9 بار در روز غذا می خوردم. من نیمه شب از خواب بیدار شدم تا یک شیک پروتئین کامل شیر بخورم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *