رازهای نهایی برای داشتن شکم صاف و شکم شش تکه

با این مقاله، می‌خواهم به شما نشان دهم که چرا ممکن است برای از بین بردن چربی‌های سرسخت معده که شکم شما را پوشانده است، مبارزه کنید. اینها دلایل اصلی هستند که اکثر مردم به نظر نمی‌توانند شکم شش تکه‌ای را که همه می‌خواهند به دست آورند. اگر قبلاً من را در جایی آنلاین ندیده اید، من خالق یکی از محبوب ترین برنامه های کاهش چربی شکم و چربی در اینترنت هستم.

بنابراین در این مقاله می‌خواهم نکات و استراتژی‌های اصلی را برای شما برجسته کنم تا این برنامه را به یکی از مؤثرترین برنامه‌های موجود برای رشد کامل شکم‌ها و همچنین خلاص شدن از شر چربی‌های سرسخت معده که آنها را می‌پوشاند تبدیل کنم. .

توجه کنید، زیرا هنگامی که این موارد را درست انجام دهید و به طور منظم از این تکنیک ها استفاده کنید، شکم پاره شده خود را در کمترین زمان ممکن به نمایش می گذارید، چه در ساحل، چه در استخر، چه در اتاق خواب، چه در هر کجا… فکر کنید چه حس خوبی به شما دست می دهد وقتی مردم از شکم تخته لباسشویی شما تعریف می کنند!

بسیار خوب، در اینجا چیزی است که The Truth about Six Pack Abs متفاوت است:

1. تمرکز اصلی این برنامه تمرینات عضلات شکم نیست… و بهتر از آن، این برنامه به طور مداوم با تمرکز نکردن روی تمرینات شکمی نتایج بهتری به دست می آورد!

من می دانم که به نظر می رسد غیر منطقی است، اما واقعیت این است که تمرینات شکم مشکلی ندارند، و شما باید مقدار مشخصی از آنها را انجام دهید تا شکم به بهترین شکل ممکن رشد کند. اما صادقانه بگویم، بیشتر افرادی که سعی می‌کنند شکم‌های بهتری داشته باشند، زمان زیادی را صرف آموزش مستقیم عضلات شکم می‌کنند. چیزی که واقعا باید روی آن تمرکز کنید سوزاندن چربی اضافی است که آنها را می پوشاند.

بیایید همین الان این موضوع را روشن کنیم… تمرینات شکم چربی را از شکم شما نمی سوزاند! این تنها از طریق یک برنامه تمرینی بسیار مؤثرتر برای تمرین کامل بدن امکان پذیر است که هم پاسخ متابولیک و هم پاسخ هورمونی شما را به تمرینات شما به حداکثر می رساند. این تمرکز اصلی برنامه Truth about Six Pack Abs من است.

حالا اشتباه نکن اگر موثرترین تمرینات برای رشد شکم را به شما نشان ندهم، یک برنامه شکم نخواهد بود. من همچنین دستورالعمل ها و عکس های دقیق در مورد نحوه درست انجام آنها را به شما می دهم. اما همانطور که گفتم، تمرکز اصلی این برنامه روش مخفی است که من از آن برای جمع آوری روتین های تمرینی کامل بدن و به حداکثر رساندن اثر چربی سوزی شما استفاده می کنم.

این دلیل اصلی این است که این برنامه برای شما بسیار موثرتر از هر برنامه دیگری است که تا به حال امتحان کرده اید. شما حرف من را در مورد آن دارید.

2. این برنامه از هیچ یک از روتین های معمولی خسته کننده یکنواخت قلبی شما استفاده نمی کند.

در واقع، اگر نمی خواهید، مجبور نیستید کاردیوی معمولی انجام دهید! من در واقع مخالف آن را توصیه می کنم.

به طور جدی، تقریباً هر برنامه‌ای که وجود دارد به شما می‌گوید که باید تمرینات قلبی بی‌پایان را به طور منظم انجام دهید تا چربی بدنی که شکم شما را می‌پوشاند از بین ببرید. اکثر آنها به شما می گویند که 3-4 روز در هفته 30 تا 60 دقیقه ورزش کاردیو را علاوه بر تمرینات قدرتی انجام دهید.

حقیقت این است که این نه تنها غیر ضروری است، بلکه در واقع می تواند نتیجه معکوس داشته باشد، اگر واقعاً سعی کنید تا حد امکان لاغر شوید و در سریع ترین زمان ممکن لاغر شوید. من در این کتاب با جزئیات بیشتری به این موضوع می پردازم، اما اساساً همه اینها به جنبه های میزان متابولیسم شما، میزان عضله بدون چربی، پاسخ هورمونی در بدن شما از ورزش و کالری باقیمانده در بدن برمی گردد. ساعت ها و روزهای بعد از تمرین شما و زمانی که صحبت از به حداکثر رساندن این اثرات به میان می‌آید، روال‌های معمولی خسته‌کننده قلبی، همه اشتباه هستند!

اکنون احتمالاً به این فکر می کنید که از آنجایی که من با روتین های معمولی خسته کننده کاردیو مخالفم، پس این به این معنی است که من طرفدار تمرینات اینتروال هستم. بله، در واقع، من معتقدم تمرینات اینتروال بسیار بهتر از تمرینات هوازی معمولی است.

با این حال، من در برنامه Truth about Six Pack Abs خود نیز از ترکیب و توالی تمرینات خاصی استفاده می‌کنم که حتی از تمرینات اینتروال نتایج کاهش چربی و تعیین عضله قوی‌تری را دریافت می‌کند. و این چیزی می‌گوید، زیرا تمرینات اینتروال به باسن ضربه می‌زند! نحوه عملکرد این سیستم را در داخل برنامه خواهید فهمید.

مدرکی می خواهید که نشان دهد به کاردیو معمولی با سرعت ثابت طولانی مدت نیاز ندارید؟

خوب، اول از همه، من اخیراً دوره ای را گذراندم که به تحقیقات علمی اختصاص داده شده بود که چرا تمرینات قلبی با سرعت ثابت واقعاً در تقویت قلب مؤثر نیستند. تمرکز این تحقیق اساساً به این واقعیت خلاصه می‌شود که قلب باید در طیف وسیعی از طیف‌ها آموزش ببیند تا واقعاً تقویت شود و برای تمام استرس‌های مختلفی که زندگی به آن وارد می‌کند آماده باشد. نه تنها این، بلکه در مطالعات تحقیقاتی ثابت شد که کاردیو با سرعت ثابت در دراز مدت در کاهش ذخایر چربی بدن بسیار کمتر موثر است.

برای اینکه مثالی از زندگی واقعی به شما بدهم… شخصاً، من به شخصه کاری را که اکثر مردم به آن برچسب “کاردیو” می‌گویند، طی بیش از 5 سال انجام نداده‌ام، و در واقع اکنون لاغرتر هستم و درصد چربی بدنم نسبت به سال‌های قبل کمتر است. من به طور منظم کاردیو انجام می دادم. نه تنها این، بلکه قلب من در بهترین وضعیت تا کنون است، زیرا اکنون ضربان قلب یک ورزشکار نخبه در حال استراحت را به طور مداوم در حدود 50 ضربه در دقیقه دارم (به یاد داشته باشید که کمتر بهتر است). ضربان قلب من در حال استراحت در اواسط تا بالای دهه 60 سال پیش بود، زمانی که مثل اکثر مردم روال معمول تمرینات قلبی و قدرتی را انجام می دادم.

این بهبود در درصد چربی بدن و کاهش ضربان قلب در حالت استراحت نتیجه مستقیم روش‌های تمرینی منحصربه‌فردی است که من در توسعه برنامه‌های The Truth about Six Pack Abs استفاده کردم.

3. این برنامه حول نیاز به استفاده از مکمل ها یا قرص های “کاهش چربی” نمی چرخد.

وقتی می گویم در بیشتر موارد، حدود 95 درصد از مکمل ها به طور کامل هدر دادن پولی است که به سختی به دست آورده اید، به من اعتماد کنید. شرکت های مکمل در گذشته با من تماس گرفتند و به دنبال من بودند تا محصولاتشان را برای آنها تبلیغ کنم و پول زیادی برای انجام این کار به من پیشنهاد کردند. خوب میدونی چیکار میکنم؟ من به آنها می گویم که آن را هل بدهند! به طور جدی، من چیزی را برای خوانندگانم تبلیغ نمی کنم که صادقانه به آن اعتقاد ندارم.

واقعیت این است که من در طول سال‌ها از طریق تجربه خودم و همچنین صدها مشتری و دوستانم از تجربیات مکمل‌ها آموخته‌ام که آنها واقعاً این رویا را به شما می‌فروشند که قرص یا پودر آنها یک راه حل “جادویی” خواهد بود. به تقلای شما برای بدست آوردن آن اندام پاره پاره لاغری که سالها می خواستید. در حقیقت، بیشتر مکمل ها هیچ کاری برای بهبود بدن شما انجام نمی دهند.

اشتباه نکنید… من کاملاً از شرکت های مکمل سرزنش نمی کنم، اما همانطور که گفتم، حدود 95 درصد از محصولاتی که آنها تبلیغ می کنند بی ارزش هستند و هیچ تغییر قابل توجهی در بدن شما ایجاد نمی کنند. اعتراف می کنم که می تواند مکانی برای جایگزینی وعده های غذایی برای افرادی باشد که نمی توانند زمانی را برای تهیه یا بسته بندی تمام وعده های غذایی واقعی خود پیدا کنند. من همچنین اعتراف می کنم که فکر می کنم یک پروتئین با کیفیت بالا و سریع هضم مانند پروتئین آب پنیر می تواند برای ترکیب اسموتی های بعد از تمرین مفید باشد.

اما واقعیت این است که غذای واقعی همیشه برای شما بهتر از مکمل های فرآوری شده است (به شرطی که “غذاهای واقعی” مناسب را انتخاب کنید). هرکسی که خلاف این را به شما بگوید، یا توسط تبلیغات و تبلیغات فوق‌العاده‌ای که شرکت‌های مکمل در همه مجلات روی کره زمین پخش کرده‌اند، شستشوی مغزی داده‌اند، یا خودشان به نوعی با فروش مکمل‌ها ارتباط مالی دارند.

من خودم را وقف کرده ام که به دنیای پر سود فروش مکمل ها اغوا نشم. حتی اگر می‌توانستم از فروش مکمل‌ها خیلی بیشتر از فروش برنامه‌های شکمم درآمد کسب کنم، این کاملاً خلاف اخلاق من است که مردم را به این شکل از بین ببرم.

صادقانه بگویم، من را شگفت زده می کند که اکثر مردم بیشتر مایلند 30، 40 دلار، حتی 50 دلار یا بیشتر را برای یک بطری قرص یا پودر خرج کنند تا اینکه 30 دلار برای یک راهنمای آموزشی و تغذیه جامع مانند این برنامه Truth about Six Pack Abs خرج کنند. آنها را برای زندگی بر اساس برنامه های تمرینی و اسرار رژیم غذایی تنظیم کنید که آنها را برای مادام العمر لاغر و پاره نگه می دارد. تنها کاری که بطری قرص یا پودر قرار است انجام دهد این است که به شما ادرار گران قیمت بدهد! شما انتخاب کنید

4. این برنامه حول و حوش استفاده از هیچ “آب ماشین” یا “ابجت ab” فانتزی نمی چرخد.

اگر برای خرید هر یک از این کمربندهای شکم، صندلی‌ها، راک‌ها، یا هر ابزار یا دستگاه بی‌ارزش دیگری مجذوب شدید، من خبر بدی دارم… شما را پاره کردند!

حقیقت این است که اکثر این دستگاه ها و ابزارها بهترین راه برای رشد عضلات شکم نیستند. مطمئناً، برخی از آنها ممکن است کمی به تقویت شکم کمک کنند، اما آنها بسیار کمتر از برخی از بهترین تمرینات شکم روی زمین، آویزان و ایستاده موثر هستند.

همچنین، مهمتر از آن، تقریباً تمام این دستگاه‌ها، کمربندها و ابزارهای شکم هیچ کاری برای سوزاندن چربی ناحیه شکم انجام نمی‌دهند!

باز هم، از دست دادن چربی هایی که عضلات شکم شما را می پوشانند، تنها با یک برنامه تغذیه هوشمند، و یک برنامه تمرینی پیشرفته طراحی شده که متابولیسم شما را افزایش می دهد و هورمون های چربی سوز شما را در بدن شما تحریک می کند، قابل انجام است. دستیابی به این امر به محض درک اسرار من در برنامه Truth about Six Pack Abs ساده است.

5. این برنامه شامل نوعی از رژیم غذایی مد روز یا روند رژیم غذایی حیله گر نیست.

هیچ کدوم از اینا اینجا نیست من قول می دهم که دیگر در مورد نیاز به خوردن “کم کربوهیدرات” یا “کم چربی”، یا هر چیزی کم یا زیاد، در این مورد به شما مزخرفات داده نمی شود. اسرار تغذیه ای که من در این برنامه فاش می کنم با تمام نویسندگان و شرکت هایی که سعی دارند شما را با یکی دیگر از ترفندهای خود جذب کنند، مخالف است.

واقعیت این است که آنها باید به نوعی “زاویه” متفاوت بیایند، به طوری که برنامه رژیم غذایی آنها منحصر به فرد به نظر برسد و به رسانه ها چیزی برای صحبت کردن بدهد. به همین دلیل است که همیشه حقه‌هایی مانند کم‌چرب، کم کربوهیدرات یا پروتئین بالا، یا «رژیم غذایی رنگ‌ها»، «رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین»، رژیم ناشتا، رژیم کلم و غیره وجود دارد.

در عوض، می‌خواستم حقیقتی را در مورد آنچه واقعاً برای خوردن یک رژیم غذایی مغذی لازم است به شما بگویم که نه تنها چربی‌های سرسخت شکم را می‌سوزانید، بلکه هر روز احساس پر انرژی می‌کنید. اگر از قبل احساس نمی کنید که هر روز پرانرژی و سرزنده هستید، پس در حال از دست دادن فرصت هستید، زیرا این یک احساس فوق العاده است!

نکته مهم این است که وقتی شروع به خوردن متعادل و سالم در تمام مدت می کنید، عملاً هوس ها را کاملاً از بین می برید. شخصاً قبل از اینکه رژیم غذایی مغذی ای را که در حال حاضر می خورم اتخاذ کنم، مدام هوس شیرینی می کردم. اکنون، صادقانه می توانم بگویم که آخرین هوسی که داشتم را به خاطر نمی آورم. باید بیش از 5 سال پیش بود… شوخی نیست!

نه تنها این، بلکه در واقع از هر چیزی که می‌خورم بیشتر از سال‌ها پیش که مقدار زیادی آشغال می‌خوردم لذت می‌برم. آیا این بدان معناست که من هرگز برگر، پیتزا یا آبجو نمی خورم؟ البته نه… همه ما زندگی اجتماعی داریم. در واقع، روش‌ها و تغییرات بسیار سالمی برای تهیه همبرگرهای سالم‌تر و پیتزای سالم‌تر وجود دارد که من گاهی از آنها استفاده می‌کنم.

امیدوارم این مقاله بینشی به شما داده باشد که در تلاش برای داشتن شکم های دست نیافتنی ممکن است در برنامه های ورزشی و تغذیه خود اشتباه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد از دست دادن چربی معده و ایجاد شکم شش تکه پاره شده به زیر مراجعه کنید.