راز تمرینات چربی سوزی من فاش شد!

اگر برای کسب امتیاز تمرین پیاده روی کرده اید و آماده هستید تا به مرحله بعدی در سوزاندن چربی بروید، در اینجا چیزی است که باید بدانید. من می توانم به شما نشان دهم که چه چیزی برای من و بسیاری از افرادی که مربی آنها هستم بسیار خوب کار کرده است. کسانی که تصمیم گرفته اند یک بار برای همیشه از شر چربی های زشت شکم خلاص شوند، برای لاغری و لاغری به ترکیبی از رژیم غذایی و ورزش روی آورده اند.

آنها دریافتند که رژیم های غذایی به تنهایی کارساز نیستند. رژیم های غذایی می توانند مزایایی را روی ترازو نشان دهند، اما اغلب این کاهش وزن فریبنده است. رژیم های غذایی تمایل دارند توده عضلانی شما را کاهش دهند در حالی که متابولیسم شما پایین تر و کندتر می شود. به همین دلیل است که اثر یویو بسیار ویرانگر است. هنگامی که رژیم را به پایان می رسانید، متابولیسم شما غذایی را که می خورید به طور موثر نمی سوزاند و شروع به افزایش چربی می کنید.

بسیاری از متخصصان برای سوزاندن چربی، تمرینات هوازی زیادی را توصیه می کنند، اما مانند رژیم های غذایی، جلسات طولانی مدت کاردیو نیز توده عضلانی شما را کاهش می دهد. اگر به طور مداوم بدوید، تبدیل به یک دستگاه چربی سوز خواهید شد، اما متأسفانه مقداری توده عضلانی را نیز در این فرآیند از دست خواهید داد. بسیاری از ورزشکارانی که می دوند، دویدن خود را با تمرینات قدرتی و عضله سازی تکمیل می کنند تا کاهش عضلانی ناشی از تمرینات قلبی شدید را جبران کنند.

اگر ورزشکار نیستید اما می‌خواهید شبیه آن باشید، فرمول جادویی من را بررسی کنید:

· فعالیت هوازی با شدت بالا برای مدت کوتاهی

· وعده های غذایی پر پروتئین و کم کربوهیدرات شش بار در روز

· تمرینات قدرتی با تمرینات ترکیبی سه بار در هفته

· آب زیاد

· استراحت زیاد

دقیقا راز همین است. در حالی که ساده به نظر می رسد، اما به طور مخربی موثر است. چه مرد باشید چه زن؛ چاق یا فقط کمی چاق، می توانید از این فرمول استفاده کنید و یک برنامه ورزشی سفارشی ایجاد کنید که برای تیپ بدن شما مناسب باشد. شما می توانید برنامه ورزشی خود را تنها در 15 تا 20 دقیقه در روز به پایان برسانید. غذای خود را برای رفتن به محل کار آماده کنید و هر روز استراحت لازم را داشته باشید.

این نوع برنامه به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم سطح چربی خود را هر هفته بدون گرسنگی یا احساس خستگی پس از ساعت ها ورزش قلبی کاهش دهید. شما باید بتوانید تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را در یک رژیم غذایی پر پروتئین و کم کربوهیدرات دریافت کنید. در طول مدت برنامه ورزشی خود، به سادگی قندهای فرآوری شده، غذاهای فرآوری شده و نوشیدنی های الکلی را از رژیم غذایی خود حذف کنید و مقدار زیادی سبزیجات، انواع توت ها و منابع سالم پروتئین اضافه کنید. برخی از مشتریان من (از جمله من) تنها در 30 روز نتایج چشمگیری دیده اند.

رژیم لاغری سریع