راهنمای افراد شلوغ برای یک خانواده سالم

راهنمای افراد شلوغ برای یک خانواده سالم


هنگامی که سعی می کنید انبوهی از لباس های شسته شده را جابجا کنید ، ظروف یک مایل دور هم چیده شده ، همه را به موقع به مدرسه برده اید ، تمام هفته خرید مواد غذایی (بدون ذکر آمادگی برای شام امروز عصر) ، اولویت بندی برای سلامتی بچه ها به نظر می رسد که این یک کار غیرممکن است. ما دریافتیم-وقتی لیست کارهای شما هر دقیقه در حال افزایش است ، گاهی اوقات به نظر می رسد که ساعات کافی در روز برای اولویت بندی ورزش یا تغذیه سالم وجود ندارد. اما ، لازم نیست خیلی سخت باشد! در حقیقت ، سالم ماندن به عنوان یک خانواده ممکن است روز شما را آسان تر کند. منظورم این است که اگر عادات سالم خانواده باعث افزایش انرژی ، بهبود خلق و خو ، بهبود خواب و کاهش مسائل مربوط به سلامتی شود ، آیا زندگی ساده تر نمی شود؟ در هر صورت ، ما فکر می کنیم بچه ها کمی عصبی تر هستند ، و شاید ، فقط چند صبح آرام در حالی که بقیه عمیق تر می خوابند ، ارزشمند به نظر می رسد!

مهمتر از همه ، با اولویت بندی شیوه زندگی سالم خانوادگی ، می توانید احساس خوبی داشته باشید که عادت های سالم (و در نتیجه کیفیت زندگی بهتر) را از کودکی در فرزندان خود ایجاد می کنید.

اگر این به تنهایی شما را متقاعد نمی کند ، روز سلامت و تناسب اندام خانواده اینجاست تا به ما یادآوری کند که حفظ سلامتی به عنوان یک خانواده چقدر مهم است.

روز سلامت و تناسب اندام خانواده چیست؟

روز سلامت و تناسب اندام خانواده این یک تعطیلات ملی است که در آخرین شنبه ماه سپتامبر اتفاق می افتد. همانطور که از نامش پیداست ، این تعطیلات با اولویت دادن به سلامتی و تندرستی و چگونگی سالم ماندن در کنار کودکان ، بر اهمیت فعال ماندن در خانواده تأکید می کند.

چرا سلامتی از سنین پایین اهمیت دارد؟

تعداد شگفت انگیزی از کودکان به دلیل عدم تحرک و شیوه زندگی ناسالم در معرض مشکلات مربوط به سلامتی مانند چاقی و دیابت قرار دارند. در حال حاضر ، بیش از 150 میلیون کودک در جهان چاق هستند. بدترین؟ تخمین زده می شود که این عدد تا سال 2025 به 206 میلیون برسد. در این مورد هیچ ، و ، یا وجود ندارد آمار چاقی دوران کودکی یک اپیدمی واقعی است که بسیاری از خطرات سلامتی را به همراه دارد که می تواند یک عمر طول بکشد. به این دلیل روز سلامت و تناسب اندام خانواده متولد 1996 – برای تشویق خانواده های سالم و افزایش آگاهی از مزایای مهم سلامتی و سلامتی از سنین پایین.

علم چه می گوید؟

ممکن است تعجب کنید که این تأثیر چقدر مهم است! به تازگی مطالعه هاروارد مشخص شد که مادران و کودکانی که از عادات سالم (مانند ورزش و رژیم غذایی سالم) استفاده می کنند ، در مقایسه با مادران و کودکانی که این کار را نکرده اند ، 82 درصد کمتر در معرض چاقی هستند. چیزی ساده به عنوان پیاده روی روزانه می تواند پاداش بزرگی را به همراه داشته باشد!

ایجاد انگیزه از مشاوره والدین از یک متخصص بهداشت

بهتر است نصیحت کنید تا یک مادر شلوغ که همه کارها را انجام می دهد !؟ با ما صحبت کردیم کریستینا کوکو مادر سه فرزند ، معلم ارشد در پیلاتس پلاس لا جولاصاحب مشاغل مزرعه به میز آشپز خوک، پایه گذار مزرعه، مزرعه ای مجلل در فضای باز با گشت و گذار در فضای باز و رویدادهای سلامتی. به جرات می توان گفت که کوک واقعاً مظهر سلامتی و تندرستی در همه جنبه ها است – هم برای خودش و هم برای خانواده اش (مشغول !!).

“من کلاه زیادی می پوشم. مهمتر از همه ، من یک همسر و یک مادر هستم. من صاحب و اداره کننده تجارت تحویل مزرعه به میز ، مزرعه خودمان هستم و مربی تناسب اندام در Lagree Pilates هستم. من من عاشق رژیم غذایی ، سلامتی عملکردی ، ارتباط با زمین و تماس با غذای خود هستم. ” کوک (با شیوه زندگی سریع بیگانه نیست) اهمیت اولویت بندی خانواده سالم را حتی در شلوغ ترین روزهای ما درک می کند.

وقتی از کریستینا پرسیده شد که چرا سلامتی و تندرستی جنبه مهمی در زندگی او دارد ، “شما باید فعال باشید تا فرزندان خود را فعال نگه دارید. این بزرگترین مسئولیت ما به عنوان والدین است که انسان های خوب را تربیت کنیم. با مثال به آنها نشان دهید که مراقبت می کنید. از خودتان ، بنابراین آنها نیز برای انجام همین کار انگیزه خواهند داشت! به سرگرمی های خود بپردازید ، حتی اگر دائماً در حال تغییر باشد. علایق آنها به احتمال زیاد با افزایش سن تغییر می کند ، اما حمایت آنها در ایجاد عادات سالم بعداً تا حد زیادی کمک خواهد کرد. کوک می گوید. “همه چیز به سرعت پیش می رود ، بنابراین حضور داشته باشید ، در ارتباط باشید و خانواده خود را ثابت نگه دارید.”

با دانستن اینکه یک خانواده سالم چقدر می تواند مفید باشد ، بیایید نحوه سالم ماندن در کنار فرزندان را حتی برای خانواده های شلوغ ، شرح دهیم!

8 راه برای سالم ماندن در کنار کودکان

شماره 1 فرزندان خود را در فرایند پخت و پز مشارکت دهید

مشارکت فرزندان در فرایند پخت و پز ممکن است به ترغیب فرزندان شما (حتی افراد گزیننده) به امتحان غذاهای جدید کمک کند و به آنها کمک کند تا عاشق این روند شوند (فکر کنید: آشپزی ، نظافت ، خرید ، برنامه ریزی غذا).

سعی کنید بچه ها را با آوردن آنها به مغازه خواربار فروشی و درخواست انتخاب غذاهای سالم ، برنامه ریزی غذاهای سالم برای پخت و پز در کنار یکدیگر و مشارکت در تهیه غذا یا اندازه گیری مواد تشکیل دهنده دستور غذا درگیر کنید.

شماره 2 معاوضه ساده با غذاهای سالم انجام دهید

غذاهای ناسالم را به غذاهای سالم تبدیل کنید و آنها را سرگرم کننده کنید! به آنها نشان دهید که چگونه غذاهای پر از میوه و سبزیجات مانند کدو اسپاگتی یا یک کرم موز خوشمزه می تواند به اندازه پاستا و بستنی خوشمزه باشد.

مربوط: بهترین کرم موز + 7 طعم خوشمزه

شماره 3 هر کجا که می توانید پیاده روی کنید

پس از بیش از یک سال حبس شدن ، هر کجا که می توانید قدم بزنید! کریستینا کوک می گوید بچه های من در نزدیکی مدرسه زندگی می کنند که می توانند راه بروند. پیاده به مدرسه یا پارک می رویم ، به جای آسانسور از پله ها استفاده می کنیم ، یا گاهی دورتر از مقصدمان پارک می کنیم تا قدم های بیشتری برداریم.

پیاده روی علاوه بر فواید فیزیکی ورزش ، می تواند از نظر روحی و روانی نیز مفید باشد. این یک راه عالی برای روشن کردن شلوغی و شلوغی زندگی و گذراندن وقت با کیفیت بیشتر به عنوان یک خانواده است.

شماره 4 کارهای خانه را بیرون از خانه انجام دهید

کریستینا می گوید با دادن کارهای بیرون از خانه ، آنها را تشویق به بیرون رفتن کنید. این به شما کمک می کند تا مواردی را که در لیست کارهای خود هستید (برنده والدین مشغول) بررسی کنید ، در حالی که به فرزندان خود احساس مسئولیت می دهید و آنها را فعال نگه می دارید!

این می تواند باشد: حمام کردن سگ در بیرون ، کمک به شستن ماشین یا چمن زنی ، باغبانی یا کمک به محوطه سازی. هر کاری که مناسب سن کودک باشد می تواند در هوای تازه به شما کمک کند یک برد است!

شماره 5 با زمان فعال بودن صفحه نمایش را معامله کنید

گاهی اوقات بچه های خود را جلوی صفحه می گذارید تا بتوانید فقط یک کار را انجام دهید و آن مراقبت مستقیم از خود است (و اگر نفس کشیدن این کار 5 دقیقه از شما طول بکشد ، ما قضاوت نمی کنیم). اما ، سعی کنید در صورت امکان با محدود کردن مدت زمان استفاده از صفحه نمایش ، خانواده فعال را در اولویت قرار دهید! در عوض ، زمان فعال را جایگزین کنید:

سعی کنید وقت خود را صرف بازی در بیرون کنید و بازیهای فعال مانند مخفی کاری یا برچسب زدن را تشویق کنید. برای فعالیتهای خانوادگی مانند تنیس ، بیسبال و کیکبال تیم ایجاد کنید. برای بهترین های هر دو جهان ، یک بازی ویدیویی رقص بگیرید و آن را به یک شب بازی خانوادگی تبدیل کنید! بچه های شما به طور همزمان حرکت می کنند و بازی ویدئویی خود را تعمیر می کنند.

شماره 6 روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید

وقتی وقت ندارید چگونه با کودکان سالم باشید؟ یک صبحانه سالم تهیه کنید!

وقتی صبحانه سالم می خورید ، احساس بهتری دارید ، درست است؟ خوب ، بچه های شما نیز چنین احساسی خواهند داشت! ممکن است وسوسه انگیز باشد که به آنها اجازه دهید از غلات شیرین شده با شکر یا وافل های حاوی شربت استفاده کنند ، اما در کوتاه مدت و بلند مدت تأثیر چندانی بر انرژی ، روحیه یا سلامت آنها ندارد.

در صبح شلوغ ، این صبحانه های ساده را امتحان کنید! آیا اشاره کردیم که نیازی به پخت ندارد و چند دقیقه طول می کشد تا آماده شود؟

شماره 7 مدلی از شیوه زندگی سالم

نوزادان مانند اسفنج هستند – آنها هر کاری را که انجام می دهید جمع آوری می کنند. اگر به جای سوار شدن بر آسانسور ، مطالعه به جای تماشای تلویزیون ، گذراندن وقت در طبیعت به جای خانه یا انجام ورزش در حالی که در اتاق هستید ، پیاده روی می کنید ، احتمالاً از آنها پیروی خواهند کرد!

کریستینا کوک می گوید من فرزندانم را به همراه خود می برم و آنها را در این کار مشارکت می دهم. این ممکن است با انجام کارهای من از مزرعه به میز ، مراقبت از حیوانات در حین انجام کار در مزرعه ، یا ورود به یک استودیو پیلاتس و دیدن تغییرات روحی و جسمی دانش آموزان قبل و بعد از تمرین همراه باشد.

چگونه می توان با کودکان سالم بود (حتی وقتی مشغول کار هستید) آسان تر از آن است که فکر می کنید – آنها همیشه مراقب هستند ، همیشه درک می کنند و همیشه یاد می گیرند! همه چیز درباره چیزهای کوچک روزمره است.

شماره 8 در مورد اهمیت سلامتی و تناسب اندام با فرزندان خود صحبت کنید

کودکان بیش از آنچه فکر می کنید برای ارتباط ارزش قائل هستند. آنها دوست دارند احساس کنند که در این فرایند دخیل هستند و مکالمات “بزرگسال” دارند. این می تواند هنگام راه رفتن به مدرسه ، رانندگی از محل کار یا حتی قبل از خواب باشد. ممکن است برای بحث در مورد اهمیت سلامتی بنشینید ، یا می تواند موضوعی اتفاقی تر باشد. شاید هنگام آماده سازی شام ، به یاد داشته باشید: “سلام ، آیا می دانستید که هویج حاوی مواد مغذی است که به تقویت بینایی کمک می کند؟” نکته بعدی که می دانید ، این دستهای کوچک بدون انتخاب او به دنبال گزینه های غنی از مواد مغذی هستند!

آخرین افکار

اگر برای پیاده سازی عادات سالم خانوادگی تلاش می کنید ، این را به عنوان راهنمای افراد شلوغ برای چگونگی سالم ماندن با بچه ها در نظر بگیرید.

وقتی زندگی دیوانه می شود ، یک نفس عمیق بکشید و به یاد داشته باشید: تغییرات ساده در شیوه زندگی تفاوت بزرگی ایجاد می کند! اولویت بندی یک خانه سالم لزوماً وقت گیر یا انرژی بر نیست. ما قول می دهیم که این را دریافت خواهید کرد!



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *