راهنمای نهایی برای رفاه و رفاه زنان


وقتی صحبت از بدن زن می شود ، یکی وجود دارد زیاد تفاوتهای فیزیولوژیکی که بر وضعیت سلامتی ، ترکیب بدن و حتی نحوه کار و احساس درد تأثیر می گذارد. زمان آن فرا رسیده است که کمی روشن کنیم که چگونه تناسب اندام زنان بازی توپ منحصر به فرد خود است. شناخت کمی بیشتر از بدن می تواند به شما کمک کند تا در مورد سلامتی خود احساس قدرت بیشتری کنید.

“تناسب اندام و سلامت زنان” چیست؟

اگرچه ممکن است به نام شما ساده به نظر برسد ، اما چه باید کرد تناسب اندام و سلامت زنان در واقع انگلوبا؟ نکته: این امر بیش از سلامت باروری ، هورمون ها و سندرم پیش از قاعدگی است (اگرچه این شامل بخش مهمی از رفاه زنان است!) موضوعات مهم در تناسب اندام و سلامت زنان شامل مناسب ترین رژیم غذایی و ورزش برای آرایش است. مشکلات (مانند نحوه سلامت مثانه ه تراکم استخوان) و علائمی که وجود دارد منحصر به بدن زن، و حتی سلامت روحی و روانی متعلق به تجربه زندگی زنان استبه

برخی از چیزهایی که (شاید) در مورد بدن زنان نمی دانستید

ما به عنوان زنان ، برخی از چالش های بهداشتی را داریم که بدن ما را از مردان دیگر متمایز می کند (به عنوان نکته: این به داده های مربوط به جنس بیولوژیکی و ترکیب فیزیولوژیکی مربوطه اشاره دارد).

زنان می توانند متفاوت باشند بهداشت دهان و دندان تجربیاتی که مردان آ مقاله دانشگاهی سال 2001 این را گزارش کرد هورمون های زن بر سلامت دهان و دندان تأثیر می گذارد و اینکه “سلامت بدن و حفره های دهانی زن دو طرفه است”.

چرا وضعیت جسمانی زنان با مردان متفاوت است؟ از آنجا که ترکیب بندی بین بدن زن و مرد متفاوت است. در حالی که مردان تمایل دارند ماهیچه های لاغر بیشتری داشته باشند زنان چربی بیشتری حمل می کنند (این نیز می تواند بر متابولیسم و ​​خطر بیماریهای متابولیک تأثیر بگذارد). با انواع مختلف بدن ، بهترین تمرینات برای زنان متفاوت خواهد بود.

نارسایی کمبود آهن زنان را بیشتر از مردان تحت تأثیر قرار می دهد، که می تواند باعث شود خستگی قابل توجه (در میان سایر علائم). و بیماریهای خود ایمنی زنان را تحت تأثیر قرار می دهد 2: 1 در مقایسه با مردان

نکات سلامتی سریع از متخصص هورمون ها

لارا بریدن ، ND، دکترای طب طبیعی با بیش از بیست سال تجربه در سلامت زنان (و نویسنده راهنمای تعمیر دوره ه راهنمای تعمیر هورمون) ، به FitOn بگویید:

محدود نکنید: “زنان جوان باید با رژیم کم کربوهیدرات یا کتو مراقب باشند ، زیرا مصرف کربوهیدرات کمتر می تواند برخی از زنان را از دست بدهد ، به ویژه زنان زیر 30 سال که هنوز چرخه قاعدگی خود را کامل نکرده اند. “

برو بیرون. “در طبیعت قدم بزنید یا “تمرین سبز” از بخش پاراسمپاتیک سیستم عصبی پشتیبانی می کند که باعث بهبود خواب ، هضم سالم و استقامت عاطفی می شود. “

زمان تمرینات خود را تعیین کنید. “استروژن آنابولیک است ، به این معنی که به عضله سازی کمک می کند. به همین دلیل است که استروژن در زنان در نیمه اول چرخه قاعدگی افزایش می یابد (و در هنگام یائسگی ، هنگامی که استروژن کمتر است) عضله سازی آسان تر است. »بنابراین برنامه تمرین خود را تنظیم کنید. در نتیجه. چگونه بر اساس چرخه قاعدگی خود در اینجا کار کنید!

عضلات خود را کار کنید. “عضله یک اندام غدد درون ریز مفید است ، بنابراین تمرینات قدرتی باعث بهبود گرگرفتگی ، شناخت و سلامت مغز در دوران گذار یائسگی شده است.”

چگونه ورزش به سلامت زنان کمک می کند

خبر خوب: هر تمرینی ورزش خوبی است. و هیچ “تمرین دختران” وجود ندارد (یک تمرین پیلاتس قوی بدون توجه به هویت جنسیتی یا ترکیب بیولوژیکی شما ، شکم شما را روشن می کند) ، بنابراین آنچه شما را هیجان زده می کند برای بدن ، ذهن و آینده شما عالی خواهد بود.

مزایای کلی ورزش

صرف نظر از جنسیت ، جنسیت ، سن ، ساختار یا اینکه Tabata را به باله ترجیح می دهید ، ورزش به طور کلی برای سلامتی ما مفید است.

سلامت جسمانی

اگر هدف شما این است بهتر بخواب، بهبود خود را متابولیسم، عضله سازی بیشتر یا افزایش استقامت ؛ تمرین شما را تحت پوشش قرار داد

سلامت روان

تمرین در نشان داده شد مطالعات به طور مستقیم بهزیستی ذهنی ، عاطفی و روانی را بهبود می بخشد. چه یوگا برای پاکسازی ذهن و چه رقص تقویت کننده خلق و خو ، مزایای آن بسیار قوی است.

حمایت از سلامت استخوان و مفاصل

تراکم استخوان برای زنان (به ویژه در گروه بالای 65 سال) از نگرانی ها است زیرا پوکی استخوان تقریباً وجود دارد پنج برابر بیشتر در زنان شایع استبه ورزش می تواند به استحکام استخوان ها و مفاصل شما کمک کند ، بنابراین بدون توجه به سن ، متحرک و قوی هستید.

بله ، می توانید وزنه بزنید

در مورد تراکم استخوان ، یک چیز را باید روشن کنیم: “بلند کردن باعث حجیم شدن زنان می شود” این است اسطوره ما باید جدی بگیریم شما به سادگی نه به صورت فله مگر اینکه شما در برنامه ای برای این کار هستید – ما هورمون ها طوری تنظیم نشده اند که به بدن ما اجازه دهند برای ایجاد آن عضله داخلی که در بدن مردان مشاهده می کنید (این ناشی از سطح بالای تستوسترون است).

مربوط: نه ، تمرینات قدرتی شما را حجیم نمی کند

نکاتی برای رژیم غذایی سالم

احتمالاً از این موضوع شگفت زده نخواهید شد رژیم غذایی سالم داشته باشید این به نفع همه بدن ، از جمله بدن زن است. اما مهم است که به خاطر داشته باشید که بدن هر کس متفاوت است. رژیم غذایی شما ممکن است به غذاهای متفاوتی نسبت به مادر ، خواهر ، پسر عمو یا بهترین دوست شما نیاز داشته باشد. همه ما آرایش کاملاً منحصر به فردی داریم. با این وجود ، نکاتی برای تغذیه سالم وجود دارد که در مورد تناسب اندام و سلامت زنان (تقریبا) جهانی است.

روی غذای واقعی تمرکز کنید

تا جایی که می توانید غذاهای سالم و فرآوری نشده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این ضروری نیست برداشتن هر چیزی که می خواهید به خوبی اضافه کنید مثل همیشه ، با پزشک و / یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

هیدراته بمانید

تا می توانید مرطوب کنید. اکثر ما کم آب شده ایم. با حمل یک بطری قابل استفاده مجدد برای پر کردن در طول روز ، یک زن کم آب باشید. آیا به افزایش طعم نیاز دارید؟ یک لیمو تازه فشرده را در آب امتحان کنید و برخی غذاهای مرطوب کننده مانند رژیم خربزه ، پرتقال ، توت ، خیار و سوپ را به رژیم خود اضافه کنید.

مربوط: راهنمای نهایی هیدراتاسیون

از صبحانه ای با پروتئین بالا لذت ببرید

پروتئین خود را زود دریافت کنید. دکتر بریدن می گوید: “خوردن پروتئین در ساعت 10 صبح سیگنال های مفیدی به” ژن های ساعت “می فرستد که انسولین و متابولیسم را تنظیم می کند. “به همین دلیل است که صبحانه پروتئینی می تواند به تنظیم ریتم شبانه روزی و کاهش وزن کمک کند.” برخی از گزینه های عالی عبارتند از: یک تورتیلا سبزیجات با یک تکه نان تست با پوره آووکادو یا اسموتی با یک توپ پروتئینی تمیز ، مانند پروتئین JS Health X FitOn + پروبیوتیک ها برای یک گزینه ضبط و خروجی سریع.

بر غذاهای غنی از مواد مغذی تمرکز کنید

حتماً کلسیم ، آهن و اسید فولیک دریافت کنید. اینها به مقابله با استعداد کم خونی های فوق و مشکلات تراکم استخوان کمک می کند. برخی از غذاهای غنی از کلسیم عبارتند از کلم بروکلی ، برگهای سبز تیره و ماست. گوشت قرمز ، حبوبات و اسفناج منابع عالی آهن در رژیم غذایی هستند. برای افزودن غذاهای غنی از فولات به رژیم غذایی خود ، سعی کنید آووکادو ، تخم مرغ و حبوبات را امتحان کنید.

مدیریت خواب و استرس برای زنان

وقتی صحبت از حمایت از سلامت و رفاه زنان به میان می آید ، ضروری است که مطمئن شوید که با یک بنیاد محکم در زمینه سلامت روان و مدیریت خواب کار می کنید (هر دو دست به دست هم می دهند!) تا بقیه سلامتی شما نیز از این روش پیروی کند. این پایه ای است که شما بقیه خانه را بر اساس آن می سازید. مطمئن شوید که فونداسیون شما از ماسه زنده ساخته نشده باشد.

روی درمان سرمایه گذاری کنید

درمان مانند ورزش است – برای زمانی است که احساس خوبی دارید ه هنگامی که شما نیاز دارید که باسن خود را در فرم قرار دهید. هنگامی که احساس خوشبختی می کنید ، درمان را شروع کنید و ابزارهای خود را برای زمان مبارزه تقویت کنید.

اولویت بندی کنید یا باشید

70 میلیون (یا بیشتر) آمریکایی فاقد خواب مزمن هستند. بالا را ترک کنید! و اینها را امتحان کنید نکات خواب و a را در نظر بگیرید FitOn قبل از مدیتیشن در رختخواب برای کمک به آرامش ذهن و بدن قبل از خواب.

یک روال خواب ایجاد کنید

چه دوش آب گرم (در زیر ببینید) ، چه یک دفتر خاطرات ، چای داغ ، یا یک کتاب خوب ، مغز را کمی آرام کنید و سپس به چرت زدن بپردازید.

دکتر بریدن می گوید: حمام یا دوش آب گرم یک یا دو ساعت قبل از خواب ، خواب و خواب را آسان تر می کند. “با افزایش موقت دمای بدن و کاهش مجدد آن ، که باعث بهبود خواب می شود ، عمل می کند. بر اساس تحقیقات ، حمام بعد از ظهر همچنین می تواند به عادی شدن ریتم شبانه روزی و بهبود روحیه کمک کند.”

محصولات برای بهبود سفر سلامت شما

گوش کنید ، نمی کنید نیاز محصولات برای نظارت بر سلامتی شما … اما گاهی اوقات سرگرم کننده است. و گاهی خرید آن وسیله براق یا شی لمسی جدید می تواند شما را با آن روال سالم بیشتر شاد کند (معرفی: تجهیزات تمرین زیبا ، مسواک های الکترونیکی زیبا ، و هر چیزی که به تناسب اندام زنان شما لذت می بخشد).

تاسیس شده توسط زنان ، برای زنان. در اینجا برخی از محصولات تناسب اندام و سلامتی ما برای زنان ساخته شده توسط زنان قدرتمند ، درست مانند شما.

B تشک یوگا

فرش را بکشید و پخش کنید ویدیوی تناسب اندام FitOn مورد علاقه خود را برای خانم ها. حتی مگان مارکل نیز عاشق تقلب در این فرش است.

عضویت در FitOn PRO

غذاهای سفارشی ، صدها دستور غذا ، موسیقی ممتاز و یک تجربه آموزشی واقعا شخصی برای مال تو بدن

سواب پنبه ای ارگانیک Cora

تغییر رفاه زنان با محصولات ارگانیک و بدون سموم دفع آفات. شما می دانید چه چیزی در بدن شما وارد می شود ، خانم ها!

پودر پروتئین JS Health X FitOn

پروتئین تمیز و گیاهی برای افزودن به اسموتی صبحگاهی یا اسموتی بعد از تمرین.

نخ نارگیل Cocofloss تازه

با تشکر از خواهران Cu ، این عادت معمولی را به چیزی سرگرم کننده با این نخ گرمسیری تبدیل می کند.

دستبند گلوله & بالا بارز

ماهیچه های لاغر بسازید و با انجام آن زیبا به نظر برسید.

ماسک خواب Slip Silk

حتی بیشتر از اینکه به موقع بخوابید و راحت بخوابید.

کیت بطری آب BKR

وقتی بطری آب یک مرهم لب است ، ضروری است. توسط بهترین دوستان تأسیس شد که ارتباط بین زیبایی درونی و بیرونی را در تناسب اندام زنان مشاهده کردند.

Carbon 38 High Rise 7/8 Legging

شلوارهای چسبان خوب حتی می توانند بی انگیزه ترین انرژی را نیز از بین ببرند (و اعتماد به نفس را افزایش دهند!).

پاک کننده روغن شیر کوکویند

برای پوست های تحت فشار که نیاز به آرامش دارد ، پرفروش ترین پاک کننده Cocokind را امتحان کنید. زیبایی آگاهانه و غیر سمی برای انواع پوست.

ماندوکا یوگا و مدیتیشن

متصل شوید و از انجام این کار احساس راحتی کنید.

افکار نهایی

اغلب با پزشک خود پایه را لمس کنید. سالانه بهزیستی و عملکرد خون زنان را معاینه کنید. از دندانپزشک خود بپرسید که هورمون های شما چگونه می توانند بر سلامت دندان شما تأثیر بگذارند و مطمئن شوید که هر اقدامی را برای کنترل استرس و مراقبت از خود انجام می دهید. به گونه ای کار کنید که احساس خوبی داشته باشید ، غذاهای سالم بخورید ، ماهیچه بسازید ، خوب بخوابید ، آب بدن خود را بشنوید و به بدن خود گوش دهید. هیچ علامتی را نادیده نگیرید.

ما دریافتیم: تناسب اندام و رفاه زنان یک جهان کامل است و این تنها نوک کوه یخ است. اما ، ما امیدواریم این راهنمای تناسب اندام و سلامتی زنان شما را در مسیرهای هیجان انگیز برای بهبود رفاه کلی شما قرار دهد تا بتوانید پیشرفت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *