راهنمای کاردیو مبتدیان برای سوزاندن چربی و داشتن شکم سریع

به دلایلی تصمیم گرفتم راهنمای کامل تمرینات هوازی مبتدیان را در اختیار شما قرار دهم.

اولاً، بسیاری از افراد تمرینات قلبی خود را اشتباه شروع می‌کنند و در نهایت نتایجی را که می‌توانستند دریافت کنند، از دست می‌دهند، و بنابراین به سرعتی که ممکن است به اهداف تناسب اندام خود نمی‌رسند.

ثانیاً، من احساس می‌کنم که هیچ‌کس واقعاً توضیح نمی‌دهد که به‌عنوان یک مبتدی کاردیو را از کجا شروع کنیم و چگونه با بدن در حال بهبود خود برای کاهش چربی نهایی پیشرفت کنیم.

و در آخر، نکات کلیدی برای کاردیو مناسب وجود دارد که به نظر می رسد هیچ کس، از جمله متخصصان، آنها را نمی فهمد، و من می خواستم بیشتر این را روشن کنم و اهمیت این “رازهای قلبی” را توضیح دهم.

تنها چیزی که می خواهم این است که به شما کمک کنم به اهداف تناسب اندام واقعی خود برسید و به شما در سوزاندن دائمی و پویا از طریق کاردیو موثر کمک کنم. اگر هرگز نمی‌دانستید کاردیو را از کجا شروع کنید یا به دنبال نکات و رازهایی برای بهبود نتایج خود هستید، این راهنمای شماست، بنابراین بسیار مراقب باشید زیرا از اینجا شروع به سوزاندن چربی خواهید کرد.

هرگز یک جلسه کاردیو را بدون انجام حرکات کششی شروع نکنید

چیزی که من تمایل دارم در مورد بسیاری از مبتدیان جدید ببینم که به دنبال کاهش وزن سریع با کاردیو هستند، این است که آنها کاملاً از حرکات کششی غافل می شوند و مستقیماً به جلسات خود می پرند.

این یک اشتباه بزرگ است و شما نتایج زیادی را از دست می دهید در حالی که احتمال آسیب را افزایش می دهید، که اگر بخواهید به تمرینات خود متعهد بمانید بد است.

اگر واقعاً می‌خواهید بیشترین بهره را از تمرینات هوازی خود ببرید و کالری سوزی سریع را افزایش دهید، باید به سادگی 5 تا 7 دقیقه اضافی را برای کشش و گرم کردن عضلات خود قبل از تمرین تمرینی تمرینی خود اختصاص دهید.

با انجام این کار، خطر آسیب را کاهش می دهید، توانایی بدن خود را برای عملکرد طولانی تر و سخت تر به حداکثر می رسانید و فرآیندهای چربی سوزی طبیعی بدن خود را آماده می کنید و میزان متابولیسم خود را قبل از ورزش افزایش می دهید.

نکته دیگر این است که باید 5 تا 7 دقیقه بعد از تمرینات هوازی تمرینات کششی انجام دهید و عضلات خود را خنک کنید.

این به آن‌ها کمک می‌کند سریع‌تر از چیزی که تحمل کرده‌اند بهبود پیدا کنند، به طور طبیعی توانایی بدن شما را برای مقابله با اضافه وزن بهبود می‌بخشد و استرس را از بدن خود دور می‌کنید که از اسپاسم عضلانی و گرفتگی بعد از جلسات جلوگیری می‌کند.

بنابراین، اگر می‌خواهم روی یک چیز تاکید کنم، این است که به عنوان یک مبتدی ورزش کنید و هرگز فکر نکنید که تمرینات قلبی واقعی شما برای چربی سوزی مهمتر از حرکات کششی است.

آنها هر دو برابر هستند و وقتی یکی را انجام دهید و دیگری را انجام ندهید، نتایج شگفت انگیزی به دست نخواهید آورد.

انعطاف پذیری خود را افزایش دهید و تمرینات انعطاف پذیری را انجام دهید

در روزهایی که ورزش کاردیو انجام نمی‌دهید، یا حتی صبح قبل از تمرین هوازی، باید زمان بیشتری را صرف انجام تمرینات انعطاف‌پذیری کنید.

اکثر افراد (از جمله خود من) انعطاف پذیری را نادیده می گیرند و فقط روی عضله سازی و کاهش وزن تمرکز می کنند، که بد نیست، اما آنها را در مراحل بعدی زندگی با افزایش سن در معرض خطر قرار می دهد.

انعطاف پذیری برای اینکه بتوانید سالم و طولانی زندگی کنید کاملاً کلیدی است و به ویژه برای کاهش وزن سریعتر مهم است.

کلید کاهش وزن واقعی این است که دائماً راه هایی برای بهبود فرآیندهای متابولیک و سوزاندن کالری خود بیابید و یکی از این راه ها بهبود انعطاف پذیری است.

من به شما پیشنهاد می کنم هر زمان که وقت دارید با انجام 5 تا 7 دقیقه تمرینات قدرتمند انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.

با انجام این کار، خواهید دید که می توانید مدت زمان بیشتری با تمرینات هوازی خود ادامه دهید، کالری بیشتری بسوزانید، و بدن شما قادر خواهد بود کارهای بسیار بیشتری نسبت به زمانی که انعطاف پذیری مناسب نداشتید، انجام دهد.

بنابراین، بیرون بروید و یک کلاس ژیمناستیک یا چیزی دیگر شرکت کنید، به شرطی که کاری انجام دهید که انعطاف طبیعی بدن خود را افزایش دهید. تمرینات انعطاف پذیری بسیار زیادی وجود دارد، اما شما فقط باید آنهایی را که کارآمد هستند پیدا کنید.

آهسته شروع کنید و به فواصل با شدت بالا بروید

یکی از برجسته ترین مشکلات بسیاری از افراد، آنهاست بی تابی. این به خصوص شامل حال من می شود، زیرا نمی خواهم برای رسیدن به نتیجه منتظر بمانم، می خواهم هر کاری انجام دهم و هر قرص جادویی را مصرف کنم تا به نتایج نهایی تناسب اندام برسم.

با این حال، زندگی به این شکل اتفاق نمی‌افتد و نمی‌توانید انتظار داشته باشید که 50 پوند چربی اضافی را در یک روز از دست بدهید و در عرض یک هفته بدنی عضلانی و لطیف بسازید.

هر کس به شما بگوید ممکن است فقط به شما دروغ می گوید و من نمی خواهم سر شما را با دروغ پر کنم.

من می‌خواهم حقایق را به شما بگویم و به شما اطلاع دهم که پیشرفت در تمرینات هوازی سخت برای از دست دادن مقادیر زیادی وزن زمان می‌برد، و برای رسیدن به آن نقطه یک روز به فداکاری و تعهد شما نیاز دارد.

نمی‌گویم غیرممکن است، اما می‌گویم که شما نمی‌توانید مستقیماً به کاردیو بپرید و با یک جلیقه 40 پوندی در روز اول خود، 5 مایل بدوید.

برای سوزاندن چربی بیشتر باید بدن خود را به آرامی وارد کارهای بسیار سخت تری کنید، اما به عنوان یک مبتدی باید آهسته شروع کنید.

برای مثال، اگر در چند سال گذشته تنبلی کرده اید و به ندرت از روی مبل بلند می شوید، ممکن است ایده خوبی باشد که با طناب زدن آهسته و پیوسته شروع کنید تا بدن خود را به کار سخت عادت دهید. دوباره برای سوزاندن کالری

از سوی دیگر، اگر مقدار کمی فعالیت بدنی دارید که به طور روزانه انجام می دهید، مانند بسکتبال بازی کردن به مدت یک ساعت در سالن ورزشی محل خود، ممکن است بتوانید از مرحله “مبتدی” عبور کرده و وارد کاری شوید. کمی چالش برانگیزتر

تمام چیزی که من می گویم این است که باید به بدن خود گوش دهید و خودتان را مطالعه کنید تا بدانید بدن شما می تواند چه کارهایی را تحمل کند و قرار است به آرامی به چه چیزی دست پیدا کنید.

من این را خواهم گفت، هنگامی که تا تمرینات اینتروال بسیار بالا کار کنید و شروع به سوزاندن مقادیر دیوانه کننده کالری برای کاهش وزن کنید، افزایش چشمگیری در نتایج خود خواهید دید.

با این حال، فعلاً باید باهوش باشید، آهسته شروع کنید و آن چند هفته را صرف عادت دادن بدن خود به کار سخت از طریق تمرینات قلبی کنید.

بله، نتایج عالی آنی نخواهند بود، اما راهی که می‌خواهید به نتایج شگفت‌انگیز کاهش وزن برسید این است که به آرامی به سمت بالا حرکت کنید.

هیچ کس نگفته است که دستیابی به هدف کاهش چربی شما آسان است، اما اگر آن را به درستی انجام دهید و در نهایت به جلسات کاردیو سخت‌تر برسید، می‌تواند بسیار آسان‌تر باشد. به من اعتماد کنید، این زمانی است که یاد گرفتم چگونه صبور باشم و پاداش صبر، نتایج نهایی است.

رژیم لاغری سریع