راه هایی برای کاهش عمدی توده عضلانی

خواه یا نه ادعا کردن “اجتناب کرده اند کف دست دادن عضله عمدی” اجتناب کرده اند تذکر سیاسی اشتباه است؟

همه وقت می شنوید کدام ممکن است افراد می گویند از لاغر شوید. ممکن است به مقیاس نفر بعدی مقصرم. در اصولاً اسبابک ها، این همان چیزی است که افراد دوست ندارند مستقیم همراه خود آن گذراندن شوند. برای برخی، امتحان شده برای اجتناب کرده اند کف دست دادن عضله انصافاً نسبتاً است از آنها نیاز دارند.

خواه یا نه نباید به همان اندازه آنجا کدام ممکن است بالقوه است توده عضلانی تحمیل کنید؟

افراد همه وقت با توجه به کاهش چند پوند هر دو کاهش چربی صحبت می کنند، با این حال به هیچ وجه با توجه به کاهش توده عضلانی صحبت نمی کنند. به نظر می رسد مانند است افراد همه وقت اجتناب کرده اند کف دست دادن توده عضلانی را همراه خود دیدی عقب کشیدن می بینند. همراه خود ملاحظه به آنچه رسانه های جریان بی نظیر می گویند، عضله سازی خیلی بیشتر اجتناب کرده اند اجتناب کرده اند کف دست دادن عضله است… با این حال خواه یا نه همه وقت اینطور است؟

9 سال پیش ممکن است بیش اجتناب کرده اند 25 کیلو توده عضلانی را اجتناب کرده اند کف دست دادم

ممکن است بیش اجتناب کرده اند 12 سال را صرف امتحان شده کرده ام به همان اندازه اجتناب کرده اند طریق آموزش به همان اندازه حد امکان عظیم شوم. ممکن است نمی توانم لباس صحیح پیدا کنم، بافت سنگینی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کندی می کردم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند تحمل آن همه وزن اضافی تخلیه شده بودم. ممکن است علاوه بر این متوجه شدم کدام ممکن است واقعاً به نظر می رسد خوبی ندارم، را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود قد بلندی کدام ممکن است داشتم، به نظر می رسد کدام ممکن است خیلی امتحان شده می کنم. در حدود منصفانه سال وزن کم کردم. اکنون کدام ممکن است توده عضلانی کمتری برای کشیدن دارم، در 9 سال قبلی بیشتر اجتناب کرده اند همه وقت به تذکر می رسیدم. در همین جا نحوه رسیدن ممکن است به :

هر ورزش مقاومتی مستقیم روی پاهایم برداشتن شد

اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است همه وقت ورزش دادن باز کردن تنه را انتخاب کنید و انتخاب کنید بالاتنه را فوق العاده مهم می دانستم، این انتخاب برای ممکن است دردسرساز بود. اگر پاهای بزرگی دارید، تقریباً هر نوع بازی مقاومتی ممکن است ارائه می دهیم در محافظت آن مقیاس کمک تدریجی. ممکن است لانج انجام دادم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند وزنه های سبک استفاده کردم. ورزش کم تکرار نیز امتحان شد. در اصولاً اسبابک ها، تمرینات همراه خود تکرار کم برای افزایش مقیاس توده عضلانی شناخته نشده است، با این حال روزی کدام ممکن است صحبت اجتناب کرده اند پاها تبدیل می شود، باید تنظیم کنید.

بهتر از راه برای اجتناب کرده اند کف دست دادن توده عضلانی ماراتن کاردیو است

ماراتن کاردیو کاری است کدام ممکن است برای اجتناب کرده اند کف دست دادن توده عضلانی باید انجام شود. انجام تمرینات قلبی همراه خود عمق متداولبه همان اندازه بیش از حد روی تردمیل برای مدت زمان بسیار طولانی را ماراتن کاردیو می نامند. برای 45 به همان اندازه 60 دقیقه، این کار را همراه خود فوری ترین سرعتی کدام ممکن است می توانید همراه خود خیال دستی انجام دهید، برای این مدت تمدید شده انجام دهید. بوکسورها اجتناب کرده اند کاردیو ماراتن برای “وزن گیری” برای کشتی آتی استفاده می کنند. واقعاً به آن است کار خیابان ای می گویند، با این حال دویدن تمدید شده مدت همراه خود عمق فوق العاده بالا است.

این تکنیک سریعتر است را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی کمتری خوردن تبدیل می شود

همراه خود خوردن انرژی کمتر {در این} مدت، واقعاً می توانید نتایج را سریعتر ببینید، با این حال زیاده روی نکنید. به هر طریقی، خیلی خوشایند است کدام ممکن است گاهی در کل سال انرژی دریافتی شخصی را کاهش دهید به همان اندازه به بدنتان جایگزین پاکسازی داده را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سختی آرامش به هضم بدهید. ساده در گذشته اجتناب کرده اند آغاز بازی هر دو بلافاصله بعد اجتناب کرده اند بازی چیزی نخورید. در گذشته اجتناب کرده اند هر چیزی باید حدود 1-2 ساعت استقامت کنید.