قدم گذاشتن کتو: چرا به معنای واقعی کلمه هستند برای شما ممکن است خوشایند است

رژیم های کتو در کل عالی سال را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیم قبلی واقعاً انبساط کرده اند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انگیزه خوبی هم دارد. این می تواند یک وسایل شگفت انگیز 9 تنها برای کاهش فوری آن پوندهای نامطلوب، اما علاوه بر این راهی برتر برای به انگشت انتقال را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید ماندن است. برای بسیاری که رژیم کتو را امتحان کرده اند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باقی مانده است هم دارند، این چیزی بیش اجتناب کرده اند عالی رژیم غذایی است. این می تواند یک سبک اقامت است، عالی سبک اقامت انصافاًً جدید. با این حال مشابه هر اصلاح اصلی ای در اقامت ما، سرراست نیست، خواستن به سازمانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید وقف باور نکردنی دارد.

برای برخی خوشایند است با این حال برای همه 9؟ – اگرچه رژیم کتوژنیک برای افزایش قابل ملاحظه استاندارد اقامت اشخاص حقیقی مورد استفاده قرار گرفته است، با این حال برخی اجتناب کرده اند آنها در ذهنیت اکثریت قریب به اتفاق مشترک نیستند. با این حال چرا دقیقا؟ اجتناب کرده اند روزی کدام ممکن است به یاد داریم، به ما کشف اند کدام ممکن است تنها راه کاهش چند پوند اضافی اینجا است کدام ممکن است اجتناب کرده اند مصرف کردن غذاهای پرچرب خودداری کنیم کدام ممکن است رفتار به مصرف کردن {هر روز} آنها داریم. به همین دلیل، اگر به مردمان اصل دهید کدام ممکن است چربی‌های مفید بخورند (مهم کلیدی مفید است)، قطعاًً می‌توانید بفهمید کدام ممکن است چرا برخی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی با اشاره به اینکه چگونه را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرا برای کاهش چند پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به انگشت انتقال فوری آن چربی بیشتری بخورند، شک دارند. این ایده برخلاف هر چیزی است کدام ممکن است به همان اندازه به فعلی با اشاره به کاهش چند پوند می دانستیم.

چگونه کتو آغاز شد – توسط متخصص غدد، رولین وودیات در سال 1921 اختراع شد، روزی کدام ممکن است متوجه شد کبد 3 مخلوط کردن محلول در آب استور، B-هیدروکسی بوتیرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید استواستات (کدام ممکن است در مجموع شناخته شده به عنوان اجسام کتون شناخته می شوند) را به دلیل گرسنگی هر دو روزی کدام ممکن است شخص دنبال می تنبل ساخت می تنبل. عالی رژیم غذایی غنی پر اجتناب کرده اند چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات فوق العاده کم. در اواخر شبیه به سال، مردی اجتناب کرده اند کلینیک مایو به تماس گرفتن راسل وایلدر به آن است لقب «رژیم غذایی کتوژنیک» داد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند آن برای معامله با صرع در کودکان خردسال همراه خود موفقیت فوق العاده استفاده کرد. با این حال {به دلیل} پیشرفت های پزشکی، متنوع شده است.

مشکلات من می خواهم در آغاز کتو – من می خواهم کتو را در 28 فوریه 2018 آغاز کردم، قبلاً حدود 6 ماه پیش رژیم کتو را امتحان کرده بودم با این حال به هیچ وجه نتوانستم آن را در هفته اول انجام دهم. هفته اول خوردن کتو بدترین بخش کل تکنیک است، سپس آنفولانزای کتو مخوف، کدام ممکن است به آن است آنفولانزای کربوهیدرات نیز افسانه ای است، آغاز تبدیل می شود. آنفولانزای کتو عالی پاسخ خالص است کدام ممکن است هیکل خواهید کرد روزی کدام ممکن است اجتناب کرده اند سوزاندن گلوکز (قند) برای نشاط به چربی سوزی اصلاح می تنبل، تخصص می تنبل. متنوع اجتناب کرده اند {افرادی که} رژیم کتو داشته اند می گویند کدام ممکن است این رژیم به معنای واقعی کلمه هستند شبیه به توقف عالی ماده عادت آور است. این ممکن است از سه روز به همان اندازه عالی هفته درست اندازه بکشد، با اشاره به من می خواهم ساده تعدادی از روز اندازه کشید.

{افرادی که} تحت تأثیر آنفولانزای کتو بوده اند، خواب آلودگی، درد، حالت تهوع، سرگیجه را انتخاب کنید و انتخاب کنید میگرن گروتسک را اجتناب کرده اند جمله علائم تولید دیگری گزارش می کنند. در هفته اول، {افرادی که} رژیم کتو را امتحان می کنند معمولا شکست می خورند را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را توقف می کنند. ساده به خاطر داشته باشید کدام ممکن است این در اوایل تکنیک برای همه در حال وقوع است را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر هفته اول را پایین اوج بگذارید دردسرساز ترین نیمه تمام خواهد بود. تعدادی از راه رفع موجود است کدام ممکن است می توانید اجتناب کرده اند آنها برای حرکت اجتناب کرده اند این پچ سخت بیشترین استفاده را ببرید. تقویت می کند های الکترولیت خوردن کنید، هیدراته بمانید، آب استخوان بنوشید، گوشت بیشتری بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب کافی داشته باشید. آنفولانزای کتو عالی اتفاق ناگوار است کدام ممکن است وقتی هیکل رژیم روزمره روزانه را جدا می‌گذارد برای همه اتفاق می‌افتد. ساده باید به خودت فشار بیاری

رژیم کتوژنیک چگونه است؟ – وقتی عالی شخص روزمره عالی وعده غذایی پر کربوهیدرات می خورد، هیکل آن کربوهیدرات ها را فریب دادن کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای بنزین به گلوکز تغییر می تنبل. وقتی کربوهیدرات ها در هیکل وجود دارند، گلوکز تأمین بی نظیر بنزین هیکل است. کربوهیدرات‌های فوق العاده کم هر دو اصلاً در رژیم کتو خوردن می‌شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل را مجبور می‌تنبل اجتناب کرده اند انواع تولید دیگری نشاط {برای حفظ} کار کردن دقیق هیکل استفاده تنبل. اینجاست کدام ممکن است چربی های مفید وارد می شوند، وقتی کربوهیدرات ها را بردن می کنید، کبد اسیدهای چرب را در هیکل فریب دادن کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را به اجسام کتون تغییر می تنبل.

عالی رژیم کتو مفهوم آل باید برای ادغام کردن اشیا زیر باشد:

• 70-80 سهم چربی

• 20-25 سهم پروتئین

• 5-10 سهم کربوهیدرات

{برای حفظ} رژیم کتوژنیک روزمره، نباید بیش اجتناب کرده اند 20 خوب و دنج کربوهیدرات در روز خوردن کنید. من می خواهم شخصاً کمتر اجتناب کرده اند 10 خوب و دنج در روز می خوردم به همان اندازه تخصص ای شدیدتر داشته باشم، با این حال به نیازها اولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس برخی اجتناب کرده اند آنها رسیدم. 28 کیلو کم کردم تقریبا در 3 هفته

کتوز چیست؟ – هنگامی کدام ممکن است هیکل به طور درست اجتناب کرده اند چربی مصرف شده تبدیل می شود، وارد حالتی به تماس گرفتن «کتوز» تبدیل می شود کدام ممکن است عالی حالت خالص برای هیکل است. بعد اجتناب کرده اند اینکه تمام قندها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های ناسالم اجتناب کرده اند هیکل در تعدادی از هفته اول بردن شدند، هیکل اکنون ممکن است همراه خود چربی های مفید آزاد شود. کتوز مزایای احتمالاً زیادی اجتناب کرده اند تذکر کاهش چند پوند فوری، بهزیستی هر دو کار کردن دارد. در شرایط خاصی مشابه دیابت نوع 1، کتوز بیش اجتناب کرده اند حد ممکن است فوق العاده مضر شود، در حالی کدام ممکن است در اشیا خاص مخلوط کردن آن همراه خود روزه متناوب ممکن است برای اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت نوع 2 فوق العاده مفید باشد. کار قابل توجهی با اشاره به این موضوع توسط دکتر {انجام شده} است. جیسون فانگ MD (نفرولوژیست) توسط این سیستم مدیریت رژیم غذایی فشرده به پایان رسید.

چه چیزی می‌توانم بخورم را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه چیزی نمی‌توانم بخورم – برای {کسی که} معاصر به کتو می‌پردازد، پایبندی به رژیم کم کربوهیدرات می‌تواند فوق العاده سخت باشد، اگرچه چربی سنگ بنای این رژیم است، اجتناب کرده اند مصرف کردن بسیاری از چربی‌ها . چربی های مفید مهم هستند، با این حال قابل انجام است اجتناب کرده اند شخصی بپرسید کدام ممکن است چربی مفید چیست. چربی های مفید برای ادغام کردن گوشت های علف خوار (گوسفند، گوشت، بز، گوزن)، غذاهای دریایی صید شده رام نشده، گوشت خوک همراه خود علف را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرغ است. تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید کره با بیرون نمک را نیز می توان خوردن کرد. حتما اجتناب کرده اند سبزیجات، میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات نشاسته ای دوری کنید. غذاهای فرآوری شده تحت هیچ شرایطی در رژیم کتوژنیک پذیرفته نمی شوند، شیرین کننده های مصنوعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات نیز می توانند عالی ضرر انتقادی باشند.

به همان اندازه الان 5 هفته دارم را انتخاب کنید و انتخاب کنید 34 کیلو کم شده ام. را انتخاب کنید و انتخاب کنید من می خواهم بافت خوبی دارم، نشاط a فوق العاده ای دارم را انتخاب کنید و انتخاب کنید مثل سابق در وسط روز اوج کار نمی افتم. برای اینکه اجتناب کرده اند تذکر بهزیستی به جایی کدام ممکن است می خواهید برسید، به سازمانی انتقادی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی این سیستم غذایی برتر خواستن دارید. با این حال راهی کدام ممکن است موجود است همه وقت رضایت‌بخش‌تر اجتناب کرده اند راهی است.