رفلاکس اسید: معامله با خالص

رفلاکس اسید توسط متنوع اجتناب کرده اند {افرادی که} همراه خود اضطراب بازو را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنجه ناخوشایند می کنند تخصص تبدیل می شود. به معنای واقعی کلمه هستند، اضطراب بیشتر اوقات به علائم فیزیکی رفلاکس اسید {کمک می کند}. هنگامی کدام ممکن است شادی ها زده می شوید، هیکل ممکن است آدرنالین بیشتری ساخت می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسید شکم نیز افزایش خواهد یافت. این شکم را تحریک می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است تمام علائم رفلاکس اسید را انتخاب کنید و انتخاب کنید GERD را تحمیل تدریجی. علائم خاصی برای رفلاکس اسید موجود است را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سادگی قابل تجزیه و تحلیل است:

-علائم رایج رفلاکس اسید عبارتند اجتناب کرده اند:

• سوزش سردل

• آروغ زدن: اسیدی تلخ هر دو تلخ کدام ممکن است هنگام آروغ زدن به گلوی ممکن است سرازیر تبدیل می شود.

سایر علائم بیماری رفلاکس اسید عبارتند اجتناب کرده اند:

• نفخ در شکم

• نفخ شکم

• آروغ زدن

• دیسفاژی – بافت گیرکردن وعده های غذایی در گلو

• سکسکه

• سوزش در گلو

• گرفتگی صدا، علائم خیلی شبیه لارنژیت

• خس خس سینه، سرفه را انتخاب کنید و انتخاب کنید خلط در گلو

علل رفلاکس اسید

• {اضافه وزن}

• در یک واحد وعده غذایی بیش از حد بیش از حد بخورید

• لباس شایسته

• اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید فشار

• شتابزده در وعده های غذایی

• غذاهای ادویه دار

• آب نبات

• ضرابخانه

• میوه های خانوار مرکبات

• سس گوجه فرنگی

• غذای سرخ شده

• غذاهای پرچرب

• بعد اجتناب کرده اند وعده های غذایی بنشینید

• زود به رختخواب قدم گذاشتن بعد اجتناب کرده اند وعده های غذایی

• آخر عصر وعده های غذایی بخورید

معامله با های خالص برای رفلاکس اسید

– آموزش روزانه

– انواع غذاهای کم چرب

– کاهش محتوای قند در وعده های غذایی

– شام زودتر

– وعده های غذایی کوچکتر (4-6 وعده غذایی کوچکتر) در 3-4 ساعت منتشر شده شود

– تعمیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید معامله با اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس

– اجتناب کرده اند مصرف کردن 3 ساعت در گذشته اجتناب کرده اند خواب ، اجتناب کرده اند بلعیدن 2 ساعت در گذشته اجتناب کرده اند خواب اجتناب کنید

– کاهش چند پوند

– آنتی اسیدها (Tums، Gaviscon، جوش شیرین)

– مدیتیشن

– با بیرون تنباکو

– با بیرون الکل

این سیستم غذایی برای رفلاکس اسید

غذای خوشایند

گوشت، مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی:

گوشت با بیرون چربی، کبابی، بخارپز، پخته هر دو کبابی، مرغ، بوقلمون هر دو ماهی

میوه ها: خربزه، طیف گسترده ای از توت ها، سیب، هلو، انگور، موز

سبزیجات: هر سبزی غیر اجتناب کرده اند گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیاز کدام ممکن است پرخطر هر دو سرخ شده نباشد.

محصولات لبنی: محصولات لبنی کم چرب یادآور شیر کم چرب هر دو با بیرون چربی، خامه تلخ کم چرب هر دو با بیرون چربی، چسبناک سکسی، بستنی. با بیرون چربی بهتر از است. در صورت تحمل کم چربی

{نوشیدنی ها}: نوشیدنی های با بیرون کافئین، آب میوه های غیر مرکبات، آب، چای های غیر پرخطر،

نان را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات: نان را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات کم چرب. بلغور جو دوسر، ماکارونی، غلات، برنج اسپرسو ای، برنج سفید، چیپس پخته شده، نان غلات مناسب (یادآور چاودار، جو دوسر)

سوپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید خورش: کم چرب با بیرون اساس گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیاز.

میان تضمین ها: کم چرب، پودینگ، ترافل غذای فرشته، وانیل به جای آن آب نبات، چوب شور، ذرت بو داده، چیپس پخته شده، کراکر گراهام، نمک.

اجتناب کردن

– آب نبات

– مرکبات با بیرون لیمو، لیموترش، گریپ فروت

– غذاهای چرب

– نعنا: دمنوش نعناع، ​​شیرین هر دو آدامس ممنوع است

– شیر مناسب هر دو خامه، خامه تلخ پرچرب، چسبناک دلمه پرچرب، چسبناک پرچرب

– گوجه فرنگیها. سس گوجه فرنگی، سوپ گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، تقویت گوجه فرنگی، سالسا.

– کاکائو

– الکل

– غذاهای سرخ شده: تخم مرغ سرخ شده، گوشت سرخ شده، مرغ سرخ شده، ماهی سرخ شده

– کافئین: اسپرسو، چای، نوشابه

– سیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیاز

– کره

– آناناس: معاصر، کنسرو شده، منجمد.

– نیتریت ها (حال در بیکن، هات داگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت های ناهار یادآور بولونیا)

– نوشیدنی های گازدار

به خاطر داشته باشید کدام ممکن است مصرف کردن وعده‌های غذایی کودک‌تر، کاهش چند پوند در صورت خواستن را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش تشک خوابتان فوق العاده حیاتی است.

3 ساعت در گذشته اجتناب کرده اند خواب چیزی نخورید

2 ساعت در گذشته اجتناب کرده اند خواب نوشیدنی نخورید.

روزانه ورزش کنید

لباس های گشادتر بپوشید

بعد اجتناب کرده اند وعده های غذایی انعطاف پذیر نشوید. تمیز بشین

مدیتیشن

استراتژی های ضد اضطراب را یاد بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوشایند بخوابید

آنتی اسیدها مفید هستند، با این حال رژیم غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک مسکن ممکن است در مواجهه همراه خود رفلاکس اسید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریفلاکس فوق العاده حیاتی است.