روال کاهش سریع چربی با ست های فوق العاده و فواصل زمانی

کاهش وزن یکی از آن چیزهایی است که اکثر مردم فقط حوصله آن را ندارند. همه افراد می خواهند در مورد داشتن اندامی شگفت انگیز به نتایج سریع دست پیدا کنند. اگرچه کاهش وزن نیاز به صبر و حوصله دارد، اما تمریناتی وجود دارد که در زمان کمتری نتایج سریع تری به شما می دهد. دلیل کارآمدی این تمرینات به این دلیل است که آنها تمرینات با کیفیتی هستند که حتی در زمانی که بدن شما در حال استراحت است، چربی می سوزانند. اگر می خواهید بدن بهتری در کمترین زمان ممکن داشته باشید، تمرینات سوپر ست و اینتروال را انجام دهید. این دو تمرین مطمئناً چربی سوزی مورد نیاز بدن را به شما می دهند.

تمرین قدرتی با سوپر ست

بهترین راه برای شروع تمرین این است که ابتدا تمرینات قدرتی انجام دهید. این کار معمولاً حدود 20 دقیقه طول می کشد. تمرینات قدرتی شما شامل تمرین‌های فوق‌العاده‌ای است، زیرا به شما کمک می‌کنند تا سریع عضله‌های بدون چربی بسازید. هرچه عضلات بدون چربی بیشتری داشته باشید، بدن شما حتی در هنگام خواب نیز چربی بیشتری می سوزاند! ست‌های فوق‌العاده راهی عالی برای تمرین سریع هستند و نتایجی که از آنها می‌گیرید شگفت‌انگیز است.

اولین چیزی که باید بدانید چگونه انجام دهید این است که چگونه یک تمرین با کیفیت فوق العاده تنظیم کنید. سوپر ست ها از دو تمرین تشکیل شده اند اما شما نمی توانید فقط از هیچ تمرینی استفاده کنید. اگر به دنبال نتایج سریع هستید، باید با ست های فوق العاده خود، گروه های عضلانی بزرگ را هدف قرار دهید. با هدف قرار دادن عضلات بزرگ بدن شما برای ریکاوری سخت‌تر کار می‌کند و این منجر به سوزاندن کالری بیشتر می‌شود. به عنوان مثال، با انجام اسکات دمبل و پرس سینه شیب دار با دمبل در یک ست فوق العاده، شما دو گروه عضلانی بزرگ را کار می کنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که تمرینات بالاتنه و پایین تنه را با هم جفت کنید. با این کار یک تمرین بدنی کامل خواهید داشت.

کاردیو با تمرین اینتروال

ست های فوق العاده فقط حدود 20 دقیقه طول می کشد و این برای شما یک تمرین چربی سوزی با کیفیت کافی است. برای 20 دقیقه آخر تمرین خود می خواهید روی تمرینات اینتروال تمرکز کنید. فواصل زمانی یک راه عالی برای از بین بردن چربی شکم شما است زیرا این ناحیه ای است که بیشتر مورد هدف قرار می گیرد. فواصل زمانی باعث از بین رفتن چربی اضافی بدن می شود و ظاهر لاغری را که می خواهید به شما می دهد. بهترین راه برای انجام فواصل بر روی تردمیل است زیرا به شما امکان می دهد زمان و سرعت خود را کنترل کنید. یک تمرین اینتروال کامل باید شامل گرم کردن و خنک کردن با 6 فواصل در بین باشد. فواصل زمانی می تواند از 30 ثانیه دویدن سریع تا 45 ثانیه متفاوت باشد و دویدن شما می تواند از 1 دقیقه تا 1.5 دقیقه باشد. به عنوان مثال، می توانید به مدت 45 ثانیه سریع بدوید و سپس به مدت 1.5 دقیقه به آرامی بدوید، این معادل 1 فاصله است.

این احتمالاً سریع‌ترین روال کاهش چربی است که تا به حال انجام می‌دهید زیرا می‌توانید در حدود 45 دقیقه آن را انجام دهید. بهترین چیز در مورد این نوع تمرین این است که برای دیدن نتیجه فقط به 3 تمرین در هفته نیاز دارید. کاهش چربی هرگز سریعتر از این نبوده است!