روزه منقطع چیست؟

روزه داری متناوب، کدام ممکن است در جاری حاضر مورد پسند ترین فرآیند سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطابقت اندام روی زمین است، شناخته شده به عنوان IF نیز شناخته تبدیل می شود. اشخاص حقیقی اجتناب کرده اند این مد برای کاهش پوند، افزایش سلامت عمومی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسان کردن سبک اقامت شخصی استفاده می کنند. اکثر تحقیق نماد می‌دهند کدام ممکن است تأثیرات قدرتمندی بر سیستم‌های مختلف هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذهن دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌تواند عمر تمدید شده‌تری داشته باشد. اجتناب کرده اند طریق راهنمای زیر همراه خود اساسی ترین مسائل را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایده ها روزه متناوب شناخته شده خواهید شد.

اساساً روزه متناوب چیست؟

روزه متناوب برای ادغام کردن وعده های غذایی مصرف کردن در چرخه های بین روزه را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده های غذایی مصرف کردن است. لزوماً نماد نمی دهد کدام ممکن است کدام وعده های غذایی را در چرخه وعده های غذایی مصرف کردن باید بخورید. درعوض، ارائه می دهیم می گوید کدام ممکن است چه ساعتی بخورید. به این انجمن، این {به خودی خود} خوب رژیم غذایی نیست، اما علاوه بر این خوب رفتار غذایی است. معمولی ترین روزه متناوب برای ادغام کردن 16 ساعت روزه هر دو روزه 24 ساعته 2 بار در هفته است.

روزه همه وقت بخشی اجتناب کرده اند اعمال استاندارد فاصله تکامل بشر {بوده است}. شکارچیان اولین به هیچ وجه یخچال، فروشگاه مواد غذایی هر دو چرخ دنده غذایی کدام ممکن است در تمام اندازه سال به راحتی در دسترس است آنها باشد، نداشتند. را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر اوقات آنها اصلاً چیزی برای مصرف کردن پیدا {نمی کردند}. به دلیل، انسان به گونه ای پیشرفته است کدام ممکن است برای مدت زمان بسیار طولانی با بیرون وعده های غذایی اقامت می تدریجی. روزه داری متناوب خوب راه خالص برای جلوگیری اجتناب کرده اند پرخوری بیش از سه به همان اندازه 4 وعده غذایی در روز است. روزه نیز عمدتاً در اعمال مذهبی انجام تبدیل می شود کدام ممکن است برای ادغام کردن ادیانی قابل مقایسه با مسیحیت، اسلام، یهودیت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بودیسم است.

برخی اجتناب کرده اند فرآیند های روزه داری متناوب چیست؟

فرآیند های مختلفی برای ورزش روزه متناوب موجود است کدام ممکن است اصولاً آنها برای ادغام کردن جدا کردن روز هر دو هفته به فازهای روزه داری را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده های غذایی مصرف کردن است. در کل دوره ها روزه داری، قابل انجام است کم وعده های غذایی بخورید هر دو اصلاً نخورید. مورد پسند ترین فرآیند های روزه داری متناوب به رئوس مطالب زیر است:

فرآیند 16/8: علاوه بر این شناخته شده به عنوان پروتکل Leangains شناخته تبدیل می شود، این برای ادغام کردن نخوردن صبحانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تجویز عادات غذایی روزانه ساده به هشت ساعت است، شناخته شده به عنوان مثال. ب. 1 بعد اجتناب کرده اند ظهر به همان اندازه 9 ساعت شب. سپس در کل مونتاژ باید 16 ساعت ناشتا باشید.

وعده های غذایی مصرف کردن را متوقف کنید: این استراتژی 24 ساعت ناشتا بودن ساده خوب هر دو 2 بار در هفته است، یعنی اجتناب کرده اند شام به شام ​​نخوردن. را انتخاب کنید و انتخاب کنید بقیه هفته را قابل مقایسه با اقامت روزمره شخصی سپری می کنید.

رژیم 5:2: این مد درهم آمدن است اکتسابی تنها 500 به همان اندازه 600 انرژی در روزهایی است کدام ممکن است در هفته متوالی نیستند. برای پنج روز باقی مانده خواهید کرد گاهی اوقات وعده های غذایی می خورید.

همراه خود کاهش کل انرژی دریافتی، همه این مد ها به کاهش پوند منجر می شوند، بعد از همه به همان اندازه روزی کدام ممکن است همراه خود پرخوری در دوره ها وعده های غذایی مصرف کردن جبران نکنید. متنوع اجتناب کرده اند افراد علاوه بر این دریافتند کدام ممکن است فرآیند 16/8 آسان ترین فرآیند است. علاوه بر این پایدارترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید دستی ترین نگهداری است. اجتناب کرده اند این رو، مورد پسند ترین فرآیند روزه داری متناوب است.

روزه داری متناوب چگونه بر سلول ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید هورمون های ما تأثیر می گذارد؟

هنگام روزه داری، اتفاقات زیادی در درجه مولکولی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلولی برای هیکل می افتد. شناخته شده به عنوان مثال، هیکل آغاز به تطبیق همراه خود سطوح هورمونی می تدریجی به همان اندازه چربی ذخیره شده است هیکل فوق العاده قابل دسترس تر شود. سلول های خواهید کرد نیز استراتژی مهم ترمیم را آغاز می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید خاص ژن ها را تنظیم می دهند. برخی اجتناب کرده اند تغییراتی کدام ممکن است در هیکل تحمیل تبدیل می شود به رئوس مطالب زیر است:

هورمون انبساط انسانی یعنی HGH: انبساط انسان همراه خود روزه داری متناوب تحریک تبدیل می شود. این فواید متنوع دارد، اجتناب کرده اند جمله اجتناب کرده اند کف دست دادن فوری چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی اجتناب کرده اند آنها، افزایش عضلانی.

انسولین: حساسیت به انسولین فوق العاده بیشتر تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید درجه انسولین همراه خود روزه داری متناوب افزایش خواهد یافت. سطوح زیرین تر انسولین باعث تبدیل می شود کدام ممکن است چربی های ذخیره شده است هیکل به راحتی در دسترس است تر باشد.

ترمیم سلول: پس اجتناب کرده اند مدتی ناشتا بودن، سلول های خواهید کرد الگو ترمیم سلولی را تحریک کردن می کنند. این برای ادغام کردن اتوفاژی می‌شود، جایی کدام ممکن است این سلول‌ها پروتئین عجیب و غریب تحمیل شده را هضم را انتخاب کنید و انتخاب کنید بردن می‌کنند.

خاص ژن: اصلاحات زیادی در کار کردن جنس ها موجود است کدام ممکن است همراه خود دفاع کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اندازه عمر به سمت بیماری در کنار است.

اکنون کدام ممکن است می فهمید روزه داری متناوب به افزایش سیستم هیکل خواهید کرد به همان اندازه ده برابر {کمک می کند}، خواه یا نه کنار هم قرار دادن اید کدام ممکن است این کار را در اقامت شخصی آغاز کنید؟ MuscleTech Hydroxycut هاردکور