رژیم غذایی با پروتئین بالا یک استراتژی دشوار برای کاهش وزن است

رژیم غذایی با پروتئین بالا یک استراتژی خوب برای از دست دادن مقدار قابل توجهی چربی در مدت زمان کوتاه است. منظور من این است که رژیم غذایی با پروتئین بالا می تواند به افراد رژیم دار کمک کند که در عرض 2 هفته 10 تا 15 پوند وزن کم کنند. با فرض اینکه مقداری از آن وزن آب باشد ، کاهش چربی همچنان در محدوده 8 پوند است ، یک یا دو جفت را می دهد یا می گیرد. این مقدار قابل توجهی چربی برای سوزاندن است.

با قیمت اسمی ، 8 پوند چربی ممکن است زیاد به نظر نرسد. فرض کنید یک متخصص تغذیه 6 پوند وزن کم می کند. باز هم ، ممکن است برای برخی چندان به نظر نرسد. اما این را در نظر داشته باشید ، رژیم غذایی از رژیم غذایی با پروتئین بالا به مدت دو هفته و به دنبال 4 هفته تغذیه سالم و سالم پیروی می کند. دیتر 6 پوند وزن کم می کند و سپس به مدت 4 هفته ثابت می ماند ، حتی ممکن است یک یا دو پوند کاهش یابد.

رژیم غذایی حداقل در یک چرخه 6 هفته ای 6 کیلوگرم وزن کم می کند. با شستشو و تکرار کلیشه ای ، رژیم غذایی بیش از 48 پوند کاهش می یابد. 52 هفته تقسیم بر 6 ، 8 چرخه دیگر ایجاد می کند. 8 در 6 48 پوند تولید می کند. این می تواند زندگی را تغییر دهد. این شامل هیچ گونه کاهش وزن در مرحله 4 هفته ای پاکسازی مواد غذایی نمی شود. و کاهش وزن آب به این عدد می افزاید.

بنابراین رژیم غذایی با کاهش وزن بالا چیست؟ یا به عبارت بهتر ، برنامه کاهش چربی با چربی بالا چیست؟

اکثر آمریکایی ها احتمالاً مقدار زیادی از کالری خود را از کربوهیدرات ها دریافت می کنند. در تجارت ، آنها در مورد اصل پارتو صحبت می کنند که می گوید 80 درصد از 20 درصد ناشی می شود. در این مورد ، از آنجا که کربوهیدراتها احتمالاً 80 calories کالری را تشکیل می دهند ، می توان اصل پارتو را تغییر داد و گفت که 80 from از 33 comes است.

اگرچه بسیاری از آمریکایی ها کالری خود را از کربوهیدرات ها (قند را بخوانید) دریافت می کنند ، اما عقل متعارف نشان می دهد که کالری باید از 50٪ کربوهیدرات ، 20٪ پروتئین و 30٪ چربی تامین شود. این اعداد می توانند کمی بیشتر کربوهیدرات و کمی پروتئین کمتری در نوسان باشند.

رژیم غذایی سرشار از پروتئین بدیهی است که روابط را تغییر می دهد. اما اول ، اصل کلی کاهش وزن دستیابی به کسری کالری است. هرچه کسری بیشتر باشد ، کاهش وزن بیشتر می شود. همه برنامه های موجود راهکارهایی برای دستیابی به کمبود کالری هستند. اگر این اصل راهنما رعایت شود ، برنامه ها خوب هستند.

با این وجود ، در حالی که راه های زیادی برای رسیدن به بوستون وجود دارد ، برخی از راه ها شما را سریعتر و بهتر به آنجا می رسانند. یکی از آنها سرشار از پروتئین است. این استراتژی بسیار ساده است ، بیشتر کالری از پروتئین تامین می شود.

این با برنامه های ثابت مانند رژیم ادکینز که به دنبال کاهش کربوهیدرات ها به عنوان یک هدف اصلی است ، در تضاد است. کمبود کالری با افزایش پروتئین و چربی متعادل می شود. اما هدف از رانندگی کاهش کربوهیدرات ها است.

تفاوت ظریف این است که رژیم غذایی با پروتئین بالا بر افزایش (شدید) مصرف پروتئین متمرکز است ، در حالی که کربوهیدرات ها و چربی ها را به حداقل می رساند. یک گرم پروتئین درست مانند کربوهیدرات ها 4 کالری دارد ، اما چربی 9 کالری دارد. به حداقل رساندن چربی و کربوهیدراتها به معنای افزایش شدید مصرف پروتئین است.

آرنولد شوارتزنگر “در گذشته” حداقل 1 گرم پروتئین به ازای هر پوند وزن بدن را توصیه کرد. عقل متعارف 0.36 گرم در هر پوند وزن بدن را پیشنهاد می کند. این زیاد نیست

با یک گرم پروتئین در هر وزن بدن ، یک مرد 200 کیلویی به 200 گرم نیاز دارد. 200 گرم می تواند 800 کالری تولید کند ، مقداری چربی و کربوهیدرات اضافی به آن اضافه کند و کالری دریافتی احتمالاً از 1000 تجاوز نکند. یک جفت پروتئین بالا با حداقل چربی ها و کربوهیدراتها میزان کالری دریافتی را به شدت کاهش می دهد.

اما بگذارید واضح بگویم ، این یک پیاده روی در پارک نیست. رژیم غذایی با پروتئین بالا می تواند برای بدن استرس زا باشد. اگرچه چندین سرخپوست در سراسر جهان از رژیم غذایی با پروتئین بالا به عنوان “بقا” یا “فرهنگ ماده” پیروی می کنند ، اما این چیزی نیست که یک فرد بدون تحقیق عمیق و صحبت با پزشک خود شروع کند. اگر مشکلات بهداشتی زمینه ای وجود دارد ، قطعاً ابتدا با پزشک مشورت کنید. حتی اگر هیچ مشکلی برای سلامتی وجود نداشته باشد ، فراتر از وزن ؛ صحبت با پزشک همیشه ایده خوبی است.

و این نباید یک رژیم غذایی طولانی مدت باشد. مصرف روزانه سینه مرغ ساده و چوب کرفس می تواند شما را به زودی از دیوار پرش کند. این استراتژی مستلزم انجام این رویکرد دقیق به مدت دو هفته با رژیم غذایی تمیز و متعادل 2 تا 4 هفته است که حداقل کسری کالری را تأمین می کند. این چرخه تا رسیدن به وزن مورد نظر تکرار می شود.

در نهایت ، مهمترین عامل موفقیت برنامه ای از این قبیل ، داشتن گروهی از افراد با ایده های همفکر برای طی این روند است. در دهمین روز کنسرو ماهی تن ، سینه مرغ و خیار ، پشتیبانی مهم است. همچنین گروهی که می تواند یکی را تشویق کند ، گروهی است که موفقیت ها ، ناامیدی ها ، امیدها و چالش ها را به اشتراک می گذارد.

رژیم غذایی حاوی چربی زیاد یک ابزار قدرتمند در مبارزه با چاقی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *