رژیم غذایی برای مردان چاق – The "مرد بزرگ" برنامه ریزی برای کاهش وزن

یک رژیم غذایی برای مردان چاق باید بر غریزه طبیعی فرد برای پرخوری غلبه کند. بسیاری از آمریکایی ها از روی عادت پرخوری می کنند و فقط برای گذراندن زمان غذا می خورند. ما به این عادت کرده ایم و نمی توانیم جلوی آن را بگیریم. رژیم های چاق؟… آیا آنها تفاوتی با رژیم های دیگر دارند؟ مردان چاق چگونه وزن کم می کنند؟ برای هرکسی که نیاز به کاهش وزن قابل توجهی دارد، همیشه در تعادل است.

چاقی در کشور ما یک اپیدمی است.” WHO” که به عنوان سازمان بهداشت جهانی نیز شناخته می شود، تشخیص داده است که این همه گیری به بیش از 1 میلیارد نفر مبتلا به اضافه وزن رسیده است. حدود یک سوم از کسانی که اضافه وزن در نظر گرفته می شوند، در زمره چاق طبقه بندی می شوند. اضافه وزن بر روی بدن شما اثرات متابولیکی ناخواسته ای بر سطح انسولین و فشار خون شما ایجاد می کند. این واکنش های شیمیایی در بدن شما همچنین می تواند منجر به فشار خون بالا، دیابت و بیماری های قلبی عروقی شود. چاقی تنها آغاز بسیاری از مشکلاتی است که می تواند از آن ناشی شود. چاقی همچنین می تواند پیش ساز مشکلات ناباروری، بیماری کیسه صفرا و سایر شرایط اسکلتی عضلانی باشد.

مانند بسیاری از رژیم های غذایی برای چربی معده، برنامه های منوی رژیم غذایی شما از سه ماده اصلی تشکیل شده است. هر رژیم غذایی برای کمک به افراد چاق مرضی یا هر فردی این موارد را خواهد داشت. این سه ماده نقش مهمی را ایفا می‌کنند و هر چیزی را که در درون شما ساخته شده است، می‌کشند و به شما کمک می‌کنند تا آن را بیرون کنید.

1) فیبر – افرادی که چاق هستند کالری زیادی دریافت می کنند و نمی گذارند. زمانی که این کالری ها سوزانده و مصرف نشوند در بدن ذخیره می شوند. به همان اندازه، روی شکم شما ساکن خواهد شد، و گاهی اوقات زیر آن. فیبر یک دلیل کلیدی است که چرا کسی نتوانسته است به مرور زمان از شر آن خلاص شود.

2) پروتئین – پروتئین ها آمینو اسیدهای پیچیده ای هستند که نقش کلیدی در “آتش زدن” یک متابولیسم مرده دارند. زمانی که پروتئین‌های حیوانی و غنی از لوسین به مقدار زیاد در فواصل زمانی تاخیری مصرف می‌شوند، این می‌تواند تأثیر آتشین و پایداری بر متابولیسم شما داشته باشد. بسیاری از منابع طبیعی غذاهای غنی از لوسین شما از حیوانات لبنی و محصولات آنها می آیند. پنیر، تخم مرغ، شیر و البته گوشت و مرغ.

3) آب – بدون هیچ سوالی، آب باید همیشه همراه هر برنامه غذایی سالمی باشد. غفلت از نداشتن آب کافی، مانند پروتئین و فیبر، در بیشتر موارد با علت چاق بودن بسیاری از افراد ارتباط مستقیم دارد. این و به نوبه خود مصرف بیش از حد قندها، کربوهیدرات های فرآوری شده و چربی های ترانس. داشتن آب فراوان نیز کلید هر برنامه غذایی برای چاقی است.

کربوهیدرات ها نیز مهم خواهند بود. رژیم‌های چربی‌سوز خوب به آن‌ها نیاز دارند، اما رژیم‌های غذایی مردان چاق مرزی می‌خواهند آن‌ها را همانطور که ما نیاز داریم بخورند و روی بقیه تمرکز کنند. کربوهیدرات ها انرژی خالص هستند و ما به این انرژی نیاز داریم، اما فقط به صورت انفجاری کنترل شده هنگام غذا خوردن برای سوزاندن چربی. برخی از رژیم‌های غذایی محبوب تجاری‌سازی شده برای پیروی آسان بر روی بسیاری از این تکنیک‌ها تمرکز دارند. در حال حاضر با قدرت اینترنت در برخی از رژیم های غذایی آنلاین رایگان تهیه کنید.

نادیده گرفتن بدن خود از این موارد در نهایت به چاقی کمک می کند، به همین دلیل ایده خوبی است که سعی کنید گزینه های سالمی را در اطراف خود قرار دهید. جایی که غذاهای زیادی دارید که دوست دارید و می توانید آنها را بیشتر بخورید. سعی کنید و روی یافتن این مواد در غذاهایی که دوست دارید تمرکز کنید و به آن پایبند باشید. فرد باید در طول روز به خود اجازه پروتئین بدهد. برای فعال کردن پاسخ مداوم در متابولیسم خود، باید هر دو تا سه ساعت در روز به آن پروتئین بدهید. هر بار که آن پروتئین را دریافت می کنید، باید نوعی فیبر داشته باشید. این کار را پنج تا هفت بار در روز انجام خواهید داد. برای شروع فقط یک (1) از وعده های غذایی شما می تواند یک نان غلات کامل داشته باشد، سایر وعده های غذایی باید فیبر را از یک سبزی برگ سبز یا یک میوه جمع آوری کنند. برای کسانی که چاق هستند، باید سعی کنند به جای چیزهایی مانند برنج و سیب زمینی، نان را به حداقل برسانند و کربوهیدرات خود را جمع کنند.

کلید غلبه بر چاقی برای کنترل آنچه می خورید. برای برخی قسمت سخت انجام این کار است. به همین سادگی مردان چاق وزن کم می کنند، البته بدون جراحی. استفاده از برنامه های غذایی متابولیزه شده برای شروع متابولیسم، راه خوبی برای شروع است و بهترین برنامه غذایی برای چاقی است. افراد مختلف با برخی غذاها مشکلاتی خواهند داشت، اما این موارد قابل غلبه هستند و هرگز نباید فرد را از سلامتی باز دارند. در مورد مردان بزرگی که دوست دارند غذا بخورند، استفاده از این برنامه های غذایی تاخیری می تواند برای تنظیم الگوهای غذایی و تمایلات افراد موثر باشد. به عنوان مثال شخصی که کاملاً مانند گذشته گرسنه نمی شود. بیشتر این رژیم‌های غذایی ساده به شما می‌گویند که چه چیزی بخورید و چه چیزی برای تیپ بدنی شما بهتر است. برنامه های غذایی مانند این به کنترل اشتها به طور طبیعی با پروتئین و فیبر کمک می کند.