رژیم غذایی سیکس پک شکم: ترموژنیک

یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن یک رژیم غذایی با شکم شش تکه، این است که تا آنجا که ممکن است غذاهای ترموژنیک را در رژیم غذایی قرار دهید. ترموژنز فرآیندی است که بدن انسان برای سوزاندن کالری از آن استفاده می کند. یک رژیم غذایی خوب با شش تکه شکم حاوی غذاهای گرمازا می تواند کالری سوزی را تا 10 درصد یا بیشتر افزایش دهد، به خصوص اگر ورزش نیز انجام شود.

آنچه در زیر می آید لیستی از غذاهایی است که به راحتی در یک رژیم غذایی شکمی شش تکه گنجانده می شوند – همه آنها دارای ویژگی های ترموژنیک هستند که به سوزاندن کالری سریعتر کمک می کند.

ادویه آن را برای یک رژیم غذایی شکمی شش تکه!

کپسایسین در ادویه‌هایی مانند فلفل‌های تند یافت می‌شود و ترموژنز رژیم غذایی شش تکه شکم را افزایش می‌دهد. استفاده از سس فلفل تند، سالسا یا حتی فلفل سیاه برای چاشنی غذاها به چربی سوزی و احساس سیری کلی در رژیم غذایی کمک می کند.

چای سبز فواید مضاعفی برای رژیم غذایی دارد. هم حاوی کافئین و هم موادی به نام کاتچین است. آنها با هم کار می کنند تا بعد از اینکه رژیم گیرنده غذا خورد، گرمازایی را افزایش دهند.

یک ترموژنیک غیرمعمول آب یخ است. هر کسی که رژیم دارد در هر صورت باید مقدار زیادی آب بنوشد، اما سرد کردن آن تا 40 دقیقه توانایی آن را برای سوزاندن کالری تا 200 کالری در روز افزایش می دهد.

یکی دیگر از چربی سوزهای خوب برای رژیم شش تکه شکم، سرکه سیب است. 2T را در یک لیوان آب دو بار در روز اضافه کنید. این می تواند به رژیم گیرنده کمک کند تا در عرض یک ماه از دست دادن قابل مشاهده را مشاهده کند و ترکیبی بی نظیر با یک برنامه ورزشی خوب است.

غذاهای رژیمی سیکس پک Abs با خواص ترموژنیک

همچنین چند غذای معمولی وجود دارند که به افزایش گرمازایی کمک می کنند و در عین حال مواد مغذی لازم را در یک رژیم غذایی شش بسته تامین می کنند.

سیب و کرفس هر دو به عنوان غذاهایی با کالری صفر در نظر گرفته می شوند زیرا محتوای کالری آنها اساساً با انرژی مصرف شده برای هضم آنها به صفر می رسد. آنها منبع خوبی از فیبر برای رژیم غذایی هستند و همچنین حاوی ویتامین های مورد نیاز شما هستند.

توت ها پتاسیم و راهی برای خوردن چیزی شیرین بدون افزودن کالری اضافی به رژیم غذایی فراهم می کنند. از آنجایی که بخش زیادی از توت (پوست و دانه ها) غیرقابل هضم هستند، جذب کالری را مسدود می کنند. بهترین میوه ها برای خوردن در این دسته به غیر از سیب و انواع توت ها عبارتند از گیلاس، انگور، گریپ فروت، پرتقال، هلو یا گلابی. همه اینها باید به صورت تازه مصرف شوند، زیرا انواع کنسرو شده قند زیادی دارند. آنها همچنین بسیاری از مواد مغذی را در فرآیند پخت و پز از دست می دهند.

یک رژیم غذایی خوب مجموعه ای از میوه ها و سبزیجات تازه را برای سلامت کلی فراهم می کند. انتخاب غذاهایی با خواص ترموژنیک اضافی می تواند به افراد کمک کند تا سریعتر به اهداف خود برسند.