رژیم غیررسمی Protocel

Protocel یک درمان جایگزین برای سرطان غیر سمی است. این دارو کمی متفاوت از سایر درمان های جایگزین عمل می کند ، زیرا با تلاش برای تقویت سیستم ایمنی بدن کار نمی کند تا سیستم ایمنی طبیعی شما بتواند با سرطان مبارزه کند. Protocel مستقیماً بر روی سلولهای سرطانی در حال مرگ از ATP (آدنوزین تری فسفات) کار می کند ، یعنی سلولهای سالم و سلولهای سرطانی انرژی الکتریکی خود را دریافت می کنند.

اکثر درمانهای جایگزین غیر سمی سرطان برای تقویت سیستم ایمنی بدن نیاز به تغییرات شدید رژیم غذایی دارند. برخی از این تغییرات غذایی شامل تغییر رژیم غذایی قلیایی ، گیاهخواری و محدود کردن غذاهای قند خون است. این نوع رژیم ها با Protocel نیز کار خواهند کرد ، اما این نگرانی اصلی نیست. نگرانی اصلی رژیم غذایی هنگام استفاده از Protocel ، محدود کردن مصرف غذاهایی است که در واقع با Protocel تداخل دارند و می توانند آن را بی اثر کنند.

3 نگرانی اصلی رژیم غذایی عبارتند از:

ویتامین سی

سلنیوم

ویتامین E

اول ، ویتامین C ، متخصصان Protocel می گویند که بیش از 100 میلی گرم مصرف نمی کند. در روز. از مرکبات یا آب میوه ها استفاده نکنید. فقط می توانید در اینترنت جستجوی محتوای ویتامین C میوه ها و سبزیجاتی را که دوست دارید بخورید ، پیدا کنید. به نظر می رسد بسیار ساده است. سعی کنید هر روز مقداری میوه و سبزیجات بخورید. نکته دیگر ، شما می توانید سبزیجات پخته بخورید زیرا پختن سبزیجات عملا ویتامین C را از بین می برد.

وقتی صحبت از ویتامین E و سلنیوم می شود همه چیز کمی روشن تر است. اگرچه ویتامین E و سلنیوم به عنوان تداخل با Protocel شناخته شده اند ، اما کارشناسان مطمئن نیستند که چقدر می توان با خیال راحت مصرف کرد. من 10 مورد از بهترین غذاها با بیشترین میزان ویتامین E و سلنیوم را لیست می کنم و سپس بر اساس تجربیات خودم توصیه هایی را ارائه می دهم.

10 غذای غنی از سلنیوم

1. آجیل برزیلی

2. غذاهای دریایی ، صدف ، صدف و منقار

3. کبد

4. ماهی شامل کنسرو ماهی تن

5. تخمه آفتابگردان

6. آرد ، گندم ، برنج و جو دوسر شامل جوانه گندم است

7. خاویار

8. خرد کردن بیکن و گوشت خوک

9. خرچنگ خرچنگ و خرچنگ

10. میگو

من می خواهم بر اساس تحقیقات و تجربیات خود ، چند دستورالعمل در مورد سلنیوم به شما ارائه دهم. اول از همه ، آجیل برزیل از لیست محتوای سلنیوم خارج است ، بنابراین توصیه می کنم از خوردن آجیل برزیلی کاملاً خودداری کنید. همه چیزهای موجود در لیست را می توان در حد اعتدال خورد. بگذارید منظورم از “اعتدال” را تعریف کنم. حداکثر دو بار در هفته و سپس فقط در مقادیر کم. به عنوان مثال ، کنسرو ماهی تن ، بیش از ½ فنجان. هنگام مصرف هر نوع سبوس ، بیش از ½ فنجان. هر نوع ماهی ، میگو یا گوشت خوک ، یک قسمت به اندازه مچ دست یا یک کارت ، یک قانون خوب است ، اما باز هم ، بیش از دو بار در هفته.

10 بهترین غذای غنی از ویتامین E

1. روغن جوانه گندم

2. تخمه آفتابگردان

3. کره بادام

4. بادام

5. روغن آفتابگردان

6. روغن گلرنگ

7. هابیلس

8. کره بادام زمینی

9. بادام زمینی

10. اسفناج پخته شده

دستورالعمل های ویتامین E مشابه دستورالعمل های مربوط به سلنیوم است. روغن جوانه گندم تقریباً از لیست خارج است ، بنابراین مطمئناً من را کاملاً از آن (و از سوی دیگر جوانه گندم) دور می کند. همه چیز دیگر را می توان در حد اعتدال مصرف کرد. من فکر می کنم نکته مهم در اینجا این است که از وعده های کوچک استفاده کنید. بیشتر موارد ذکر شده آجیل و دانه ها هستند ، بنابراین من می گویم بیش از یک اونس یا حدود 2 قاشق غذاخوری و سپس بیش از یک بار در روز. من شخصاً غذاهایی را انتخاب می کنم که در انتهای لیست قرار دارند و از غذاهای بالای این لیست اجتناب می کنم. به عنوان مثال ، برای کاربران Protocel ، کره بادام زمینی بهتر از کره بادام است زیرا ویتامین E کمتری دارد.

اکنون می خواهم در مورد رژیم غذایی خودم که در Protocel برای درمان سرطان سینه استفاده می کنم به شما بگویم. من مطمئن نیستم که همه چیز را فهمیده ام و هنوز در حوزه یادگیری هستم ، بنابراین بهترین اطلاعاتی را که می توانم به شما ارائه می دهم.

اول از همه باید از مصرف قند تصفیه شده اجتناب کنید. همچنین باید از آرد سفید ، برنج سفید و پاستا (می توانید ماکارونی کامل یا برنج قهوه ای بخورید) خودداری کنید. این به این دلیل است که سلول های سرطانی عاشق تغذیه از قند هستند. خوشبختانه ، جایگزینی شکر با جایگزین سالم مانند استویا ، قربانی کردن شکر را بسیار آسان می کند.

من برای صبحانه معمولاً یک پنکیک گندم سیاه با میوه های تازه در بالا یا یک موز یا تمشک خرد شده می خورم. به این دلیل است که من دوست دارم غذا بخورم ، اما امکانات بی پایان وجود دارد. شما می توانید تخم مرغ کامل و نان تست ، بلغور جو دوسر ، نان سبوس دار و پنیر خامه ای ، گندم سیاه یا پنکیک غلات کامل ، تقریباً هر چیزی را که دوست دارید به شرط رعایت دستورالعمل هایی که ذکر کرده ام ، مصرف کنید.

برای ناهار تقریباً همیشه مرغ یا مقداری گوشت بدون هورمون بخورید. باز هم ، انعطاف پذیری زیادی نسبت به آنچه می توانید داشته باشید وجود دارد. من برخی از گزینه هایی را که بیشتر دوست دارم لیست می کنم ، اما تا زمانی که در دستورالعمل ها قرار بگیرید ، می توانید از غذاهای مورد علاقه خود کاملاً لذت ببرید. ممکن است لازم باشد آنها را کمی تنظیم کنید تا کمی سالم تر شوند ، مانند جایگزینی استویا با شکر و آرد گندم کامل با آرد سفید. اینجا می آید:

1. یک ساندویچ با نان حزقیال 4: 9 یا نان سبوس دار

2. سالاد با کاهو کوه یخ ، یک مشت بادام زمینی یا بادام ، انگور ، پنیر بز و سس بدون قند.

3. سوپ سبزیجات یا چیلی خانگی

4. تاکو ، نان تست یا بوریتو ساخته شده با تورتیلا از حزقیال 4: 9.

5. همبرگر با شیرینی بدون قند و غلات کامل.

6. بیشتر سبزیجات پخته شده (به ندرت کلم بروکلی تازه یا پخته یا سیب زمینی شیرین پخته را بخاطر اینکه نسبتاً سرشار از ویتامین C هستند ، هر چند گاهی اوقات در مقادیر کم خوب است ، یعنی 1/2 فنجان).

برای شام ، من هنوز گیاه خوار هستم ، هر چند نه همیشه. آنها در انواع مختلف حبوبات عالی هستند. من سوپ عدس قاتل ، لوبیا سیاه و لوبیا پهن درست می کنم. من واقعاً دوست دارم غذاهای سالم بخورم ، اما اگر شما مانند من خوب نیستید ، خوب ، انعطاف پذیری زیادی وجود دارد تا بتوانید از بیشتر غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید. فقط از دستورالعمل های کلی که ذکر کردم پیروی کنید. موارد زیر لیستی از غذاهایی است که برای شام می خورید:

1. سوپ عدس ، سوپ نخود فرنگی یا سوپ سبزیجات (سوپ سبزیجات من گوشت دارد).

2. پیتزای تهیه شده با تورتیلا ازکیل 4: 9 ، سس پیتزا و موزارلا.

3. اسپاگتی سبوس دار با قارچ سرخ شده و سبزیجات در سس.

4. تخم مرغ آب پز سخت ، سیب ، ماست ساده مخلوط با وانیل و استویا و مافین خانگی ، (تهیه شده از آرد گندم کامل و استویا).

5. لوبیا سیاه و برنج قهوه ای ، با میوه کم ویتامین C (هلو ، گلابی یا سیب).

6. ناز تست حزقیال 4: 9 با کره بادام زمینی طبیعی بدون قند.

7. ارزن (دانه ای مشابه برنج اما سالم تر) و لوبیا آسیاب شده و مرغ ترشی.

من همیشه این نظم را ندارم که رژیم کامل پروتوسل را رعایت کنم. من هر روز 2 فنجان قهوه ، 1 فنجان صبح و 1 فنجان بعد از ظهر می نوشم. قهوه با Protocel تداخلی ندارد ، اما اکثر رژیم های سرطانی قهوه را به شدت منع می کنند. همچنین خوب است وقتی در رستوران غذا می خورید و گاهی اوقات 2 یا 3 تکه پیتزا را خرد می کنید. آنها همچنین موفق شدند ابتدا من را وارد سبد رستوران فرانسوی کنند. من گاهی رژیم پپسی را با پسرم در میان می گذارم. شیرینی ها من را زیاد وسوسه نمی کنند ، اما گاهی اوقات مانند بستنی بدون شکر که با اسپلندا شیرین شده است ، یا حتی چند لقمه از کیک یا یک کوکی. من واقعاً سعی می کنم این نوع تله های آشکار را به حداقل برسانم و معمولاً فقط یک یا دو بار در هفته لغزش می کنم.

نکته ای که من بسیار در آن نظم دارم این است که مطمئن شوم Protocel را با شکم خالی مصرف می کنم. من همیشه Protocel را حداقل نیم ساعت یا ترجیحاً 45 دقیقه قبل و بعد از غذا مصرف می کنم. من همچنین تن آب خالص می نوشم.

بنابراین می توانید متوجه شوید که در رژیم غذایی خود هنگام استفاده از Protocel انعطاف پذیری زیادی وجود دارد و فضای کافی برای لذت بردن از غذاهای مورد علاقه شما با چند تغییر مانند تغییر استویا به جای شکر و آرد سبوس دار به جای آرد سفید وجود دارد. به من دریافتم که این تغییرات کوچک در رژیم غذایی من کاملاً بدون درد است و من از خوردن غذاهای مورد علاقه خود محروم نیستم. این فقط یک راهنمای کلی است و من ادعا نمی کنم که همه پاسخ ها را می دانم ، اما می خواستم اطلاعاتی را که به دست آوردم به اشتراک بگذارم تا با استفاده از Protocel بهترین شانس موفقیت را به شما بدهم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *