رژیم لاغری آسان و بسیار موثر

شما یا می خواهید وزن کم کنید یا نمی خواهید. بیایید با آن ادامه دهیم. این یک رژیم لاغری آسان و بسیار موثر است. در این مقاله، من قصد دارم تنها یک مرحله از این فرآیند را به شما ارائه دهم. پنج مرحله دیگر وجود دارد … بنابراین، آیا برای اولین قدم آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم:

اولین کاری که باید انجام دهید این است که میزان متابولیک پایه (BMR) خود را تعیین کنید. BMR صرفاً یک روش محاسبه‌شده برای تعیین میزان کالری است که می‌سوزانید در شرایط غیرواقعی (برای اکثر مردم) که در تمام طول روز مطلقاً هیچ کاری انجام نداده‌اید به جز اینکه روی مبل خود نشسته‌اید بدون اینکه حتی زحمت حرکت برای برداشتن آب، رفتن به دستشویی را نداشته باشید. یا هر چیز دیگری اگر قرار بود 24 ساعت بدون حرکت در یک مکان بنشینید. این BMR شما خواهد بود. شما می توانید یک صفحه ماشین حساب آنلاین BMR را به سادگی با جستجوی “BMR Calculator” پیدا کنید.

اکنون، پس از اینکه BMR خود را محاسبه کردید، مقدار دقیق کالری دریافتی را تعیین خواهیم کرد تا بتوانید وزن دقیقی را که در حال حاضر دارید حفظ کنید. چرا ما می خواهیم این کار را انجام دهیم؟

از آنجایی که وقتی بدانیم چه نوع کالری برای حفظ وزن شما نیاز است، در حالی که شما مطلقاً هیچ کاری انجام نمی دهید، می توانیم بفهمیم که چقدر کاهش کالری لازم است (دوباره، با انجام هیچ کاری) تا از دست دادن شما صرف شود. وزن به طور موثر

اولین کاری که باید انجام دهید این است که BMR خود را بگیرید و به ترتیب 15% و 20% را کم کنید.

به این صورت است: عدد BMR خود را در نظر بگیرید، فرض کنید، به عنوان مثال، 2010 است. شما 2010 در 0.15 ضرب می کنید. از ماشین حساب خود استفاده کنید

خوب، رقمی که باید دریافت کنید 301.5 است. فقط آن را به 302 گرد کنید. سپس، 302 را از 2010 کم کنید. 2010 – 302 = 1708. این نشان دهنده کاهش 15٪ در BMR است. حالا بیایید دوباره همین کار را انجام دهیم تا 20 درصد کاهش داشته باشیم. 2010 x 0.20 = 402. 402 را از 2010 = 1608 کم کنید.

خوب، بخش آسان اینجاست. فقط کافی است میزان کالری ورودی روزانه خود (میزان غذایی که می خورید) بین 1608 کالری تا 1708 کالری باشد.

اگر این یک کار بسیار ساده را انجام دهید، من ضمانت که لاغر میشی!!

سخت نیست. تعداد کمی از مردم حتی تا این حد هم نخواهند رسید. موضوع اینجاست. اگر فقط کمی حرکت کنید، حتی بهتر کار می کند و وزن خیلی سریعتر از بین می رود.

متوجه شدید که من کلمه “E” (تمرین) را نگفتم؟ اگر جز این کاهش کالری کار دیگری انجام نمی دهید، نیازی به ورزش ندارید. اما، اگر واقعاً واقعاً می‌خواهید آن را سریع از بین ببرید، باید «مقداری» ورزش کنید و به این برنامه 15 تا 20 درصدی پایبند باشید.

شما هنوز مقدار زیادی کالری دریافت خواهید کرد، اما آن را سریعتر از دریافت کالری می سوزانید. باید. اکنون، پنج مرحله دیگر را دریافت کنید.

رژیم لاغری سریع