رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری


رژیم لاغری شکم
رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم

امروزه چربی شکم در بیشتر افراد وجود دارد. چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و آسیبی به بدن نمی رساند ، اما اگر بیش از حد مجاز باشد ، آسیب های زیادی به بدن وارد می کند و خطرناک است.

برخی از چربی ها فقط زیر پوست هستند. سایر چربی ها در اعماق قلب ، اطراف قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و در بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که باعث سفت شدن چربی شکم و متورم شدن شکم می شود.

طرف معمولاً با شکم شروع به افزایش وزن می کند و مشکلات ما را خم می کند. بنابراین ، ما باید دلایل چاقی شکمی را قبل از نیاز به روشهای سریع کاهش وزن شکم بدون ورزش یا ورزش ، یا قرص های شیمیایی مضر و جلوگیری از چاقی بدانیم ، زیرا در هر صورت ، پیشگیری بهتر از مراقبت است به

رژیم غذایی برای کاهش وزن شکم

غذاهای رژیم غذایی شما برای کاهش وزن ، البته نباید شما را از هرگونه مواد مغذی مورد نیاز بدن محروم کند.

بهترین رژیم غذایی برای لاغری شکم و باسن ، مصرف همه مواد مفید و جایگزینی غذاهای مفید با غذاهای فرآوری شده مضر و کم مصرف است.

سپس غذاهایی را برای لاغری شکم ارائه و بررسی می کنیم

انواع چربی ها

  • تری گلیسیریدها در خون گردش می کنند.
  • چربی زیر جلدی که مانند نام آن زیر پوست است.
  • چربی احشایی که چربی شکمی است و خطرناک است و این چربی در زیر ماهیچه های شکم قرار دارد.

علل چاقی شکمی

چاقی شکمی دلایل متعددی دارد ، از جمله موارد زیر:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • غذاهای پرچرب بخورید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پر انرژی بخورید
  • رژیم بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • نوشابه بخورید
  • وعده های غذایی زیاد
  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چه کنیم؟

بسیاری از مردم به چاقی اهمیت نمی دهند و می بینند که چقدر زیباست و به خود می گویند که به خواسته های من اهمیت می دهند و مردم برای من ارزش قائل نیستند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاقی مادامی که خوب است خوب است ” t به بدن آسیب برساند در غیر این صورت ، هزینه زیادی خواهد داشت. فقط وزن کم کنید و وزن اضافه نکنید.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از پوست زیر جلدی است و باید بسیار جدی گرفته شود زیرا چربی احشایی که در شکم ظاهر می شود می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی منتقل شده و تهدیدی جدی برای سلامتی باشد.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را وادار به انجام و عدم انجام آن شامل رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و پایبندی به اصول عملی می کند.

جنسیت نیز عامل مهمی در لاغری شکم است زیرا در مردان بیش از زنان چربی احشایی در شکم و پهلو جذب می شود.

ورزش کاهش وزن شکم

انواع مختلفی از تمرینات کاهش وزن شکمی وجود دارد که می توانید با انجام این تمرینات روزانه و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که این روزها ، به دلیل این که افراد مشغول زمان زیادی برای ورزش ندارند ، ما به شما چند تمرین ساده را آموزش دادیم تا بتوانید در خانه وزن خود را کاهش دهید ، که می تواند در هر مکانی انجام شود و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر برنامه ورزشی خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه خوبی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و در طی آن متابولیسم بهتری خواهید داشت. شکم با گذشت زمان کوچک می شود.

لاغری شکم با تردمیل همان راه رفتن و فقط راه رفتن روی تردمیل به مدت 20 تا 30 دقیقه در روز است.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، به مدت 12 هفته دچار کاهش شدید چربی احشایی شدند.

سپس باید پیاده روی را در برنامه خود قرار دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای لاغری و فعال شدن غدد عروقی بدن بسیار مفید است و چربی سوزی اتفاق می افتد.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را فراهم می کند.

صبحانه بخورید تا بدون ورزش وزن کم کنید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. ما در حال حاضر با یک ماده مغذی مواجه هستیم که هر سه را می خورد ، یعنی شیر.

صبحانه را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم مناسب متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن افزایش می دهد.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید ، اگرچه می توانید پیش غذاهای چای خود را به شیر تبدیل کنید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

شکم و پهلوها را با زنجبیل نازک کنید

زنجبیل گیاهی گرم است که از ریشه آن برای نازک شدن شکم استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن کاهش اشتها است. زنجبیل کالری کمی دارد و می توان آن را با غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را چند برابر می کند ، می توانید زنجبیل را با چای ، لیمو و عسل بنوشید تا علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، متابولیسم را نیز افزایش دهد. زنجبیل همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و باعث تورم معده می شود ، بنابراین از نمک و غذاهای پر نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذاهای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

گرسنگی نکشید

رژیم غذایی اولیه رژیمی است که در آن فرد گرسنه نیست. اگر رژیم غذایی دارید که برای مدت طولانی گرسنه هستید ، بدن شما فکر می کند زمان گرسنگی رسیده است بنابراین کالری ذخیره کرده و نمی سوزد و باعث چاقی می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم کرده و با تحریک آنزیم های سوزاندن چربی احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز را با سرکه سیب برای هضم یکنواخت در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و سطح pH معده را متعادل نگه می دارد ، که می تواند به شما کمک کند شکمی صاف داشته باشید.

سرکه سیب باعث افزایش سیری و سرکوب اشتها می شود. باید هر روز یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با آب گرم با معده خالی بنوشید.

میوه

تحقیقات نشان داده افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه های غنی از آنتی اکسیدان ها مانند پنی سیلین ها (ترکیباتی هستند که تولید چربی را متوقف می کنند) هستند.

استرس را کاهش می دهد

استرس ترشح هورمون هایی را در بدن افزایش می دهد که تعادل بدن و عادات غذایی را تغییر داده و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نعناع

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که به دلیل عدم هضم مناسب غذا باعث تجمع چربی در شکم می شود.

گیاهانی مانند نعناع یک سم زدای قوی هستند و به ویژه در پردازش و از بین بردن چربی در معده کمک می کنند.

گودوسر

خوردن بلغور جو دوسر برای صبحانه شما را تا ناهار پر انرژی نگه می دارد و نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن کم می کنید.

کنجد

کنجد طبیعت گرم دارد و باعث چربی سوزی در ناحیه شکم شده و باعث کاهش وزن می شودبه

سیاه دانه ها

سیاه دانه خواص زیادی برای سوزاندن چربی شکم و پهلو و کاهش وزن دارد ، بنابراین از آن غافل نشوید.

چوب ناخن

چوب میخک تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین غذاهای مضر را جایگزین آن کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی ها استفاده کنید.

آجیل

آجیل سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که به کاهش کلسترول و کاهش وزن کمک می کند.

باید بدانید که همه انواع غذاها برای کاهش وزن در رحم نباید چربی روزانه را کاهش دهند زیرا بدن به چربی حیاتی نیاز دارد.

گردو چربی های خوب و خوبی است و مصرف روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق و هر آجیل می تواند روند لاغری شکم و لگن را بیشتر ارتقا دهد.

دارچین

دارچین طبیعتی گرم دارد و برای لاغری افراد معتدل مفید است زیرا متابولیسم بدن و چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید زیرا آب اشتها را کاهش می دهد و متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتماً قبل از غذا آب سرد بنوشید تا بدن گرمتر شود تا گرم شود. کاهش وزن

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. گفته می شود نوشیدن مقدار زیادی آب سرد حتی کالری می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ هنگام ورود به بدن باید با دمای بدن گرم شود ، که به انرژی نیاز دارد. مصرف 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث می شود کلیه ها به جای کبد کار کنند ، بنابراین مواد زائد را از بدن خارج می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر کبد از کار حذف مواد زائد رهایی یابد ، کبد چربی بدن را می سوزاند و به انرژی تبدیل می کند.

انجام دادن

هل به دلیل داشتن خاصیت چربی سوزی باعث کاهش وزن و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم پوند چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، به این معنی که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

نازک شدن موضعی شکم

امروزه تبلیغات زیادی در مورد تجهیزات مختلف کاهش وزن و حتی جراحی ها مشاهده می کنیم که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

کاهش وزن شکم با دستگاه لاغری و ژل

قبل از هر چیز باید بگوییم که بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان کاهش وزن در شکم و باسن وجود ندارد و گاهی خطرناک است.

لاغری موضعی شکم با وسایلی مانند لاغری شکم یا لاغری با وسایل خاصی که به شکم متصل شده و با حرارت زیاد آب و چربی بدن را می سوزاند تا حدی امکان پذیر است و با آن تغذیه مناسب و تحرک زیاد مورد نیاز است.

کرم ها و ژل ها برای نازک شدن شکم نیز به همین ترتیب است.

عمل جراحي

جراحی لاغری بیشتر برای افراد دارای اضافه وزن و چاق است.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روشهای دیگر م workثر واقع نشد ، به جراحی مراجعه کنید.

این جراحی ها ممکن است سریعترین راه برای کاهش وزن در ناحیه شکم باشد ، اما عواقب ، آسیب و خطرات آن نیز باید در نظر گرفته شود.

جراحی لاغری عمدتا بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن خود را کاهش می دهد.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی های کاهش وزن

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه معده (قابل تنظیم)

تزریق چربی

آستین معده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *