رژیم پارینه سنگی – رژیم افراد غارنشین

رژیم غذایی پارینه سنگی در دوران اخیر بسیار محبوب شده است زیرا نگاهی به اجداد بزرگ ما می اندازد که در عین سالم ماندن بدن بدنی قوی داشتند. دلیل اینکه رژیم غذایی مردان غار بسیار خوب عمل می کند این است که بسیار ساده است و فقط باید یک چیز را به خاطر بسپارید. فقط غذاهایی بخورید که می توانید آنها را رشد دهید یا بکشید ، هر چیز دیگری کاملاً خارج است و این بدان معناست که تمام غذاهای فرآوری شده ، قندهای تصفیه شده خارج هستند (شما همیشه می توانید قندهای خود را از میوه دریافت کنید)

غارنشینان آنجا بسیار فعال بودند و همیشه نمی شد به راحتی غذا را با شکار حیوانات وحشی یا جستجوی انواع توت ها جستجو کرد. مشکل شیوه زندگی فعلی این است که ما فعال نیستیم و دیگر مجبور نیستیم به دنبال غذای خود شکار کنیم و غذای ما ما را در انبوهی بزرگ برای مصرف ما آماده می کند.

اولین قدم در برنامه رژیم غذایی پارینه سنگی این است که از همه محصولات غذایی مصنوعی خودداری کنید و به زمان ساده تری برگردید ، زمانی که غذا واقعا مزه و شبیه غذا بود. گام بعدی حفظ شیوه زندگی فعال است. این بدان معنا نیست که شما باید ساعت ها را روی دستگاه کاردیو صرف کنید.

بهترین راه این است که با انجام 15-20 دقیقه ورزش شدید 3-4 بار در هفته قلب را پمپ کنید. این شیوه زندگی مردان غارنشین را از نزدیک شبیه سازی می کند ، زیرا آنها زمان زیادی را به خزیدن و سپس صعود به طعمه و به دنبال آن جت های کوچک ورزش شدید سپری کردند.

یکی دیگر از راه های عالی برای لذت بردن از رژیم پارینه سنگی این است که در محله محلی خود گشت بزنید و به دنبال گیاهان و انواع توت ها باشید ، همیشه مطمئن شوید که می دانید چه می خورید. من اغلب جعفری وحشی را در همسایگی خود پیدا می کنم و به بسیاری از دستور العمل های غارنشینم اضافه کرده ام.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *