سریع چربی بسوزانید؟ اینطوری میشه انجامش داد

با آب و هوای خوب، افرادی هستند که هنوز هم می خواهند به سرعت چربی بسوزانند. اگر فقط در پوست خود احساس خوبی دارید و از بدن خود کاملاً راضی هستید، قطعاً نباید شرکت کنید. اما برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند کمی احساس امنیت کنند، نکاتی داریم.

سریع چربی بسوزانید

سوزاندن چربی با متابولیسم شما شروع می شود، این نحوه عملکرد بدن شما در مورد چربی سوزی است. این تضمین می کند که انرژی در بدن شما به درستی تجزیه می شود. بنابراین وقتی چیزی خورده اید و سپس شروع به ورزش می کنید، متابولیسم شما تضمین می کند که انرژی حاصل از وعده غذایی شما برای ورزش مصرف می شود. بنابراین، چربی سوزی هم به رژیم غذایی و هم به نحوه ورزش شما مربوط می شود.

با این غذاها به سرعت چربی بسوزانید

غذاهای خاصی وجود دارند که به چربی سوزی کمک می کنند، اما همچنین غذاهایی وجود دارند که به چربی سازی کمک می کنند. بنابراین، اگر می خواهید قبل از هوای خوب مقداری چربی بسوزانید، بهتر است از مواد مغذی پرچرب خودداری کنید. این مواد مغذی برای چربی سوزی مفید هستند:

آووکادو، میوه مورد علاقه ما. آووکادو تضمین می کند که شما به سرعت سیر می شوید – به طوری که به سرعت احساس سیری می کنید – و تحقیقات حتی می گوید که آنها چربی شکم را هدف قرار می دهند.

کره بادام زمینی و انواع مغزها و دانه ها نیز به شما کمک می کنند تا سریع سیر شوید. آنها برای مدت طولانی شما را سیر می کنند و حاوی چربی ها و مواد معدنی هستند که به چربی سوزی کمک می کنند.

درست مانند آووکادو و کره بادام زمینی، تخم مرغ در واقع به احساس کامل و سوختگی سریع کمک می کند. تخم مرغ های ارگانیک در این مورد سالم ترین انتخاب هستند.

چندین محقق چای سبز را به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی شناسایی کرده اند. چای سبز باعث افزایش 35 تا 45 درصدی متابولیسم در پنل های مختلف آزمایش شد.

ماهی قزل آلا وحشی به دلیل داشتن پروتئین بالا و امگا 3 به چربی سوزی کمک می کند. به نظر می رسد بسیاری از افراد دچار کمبود امگا 3 هستند و وقتی آن را مصرف می کنند، می بینند که چربی شکمشان مانند برف زیر نور خورشید از بین می رود.

با ورزش سریع چربی بسوزانید

اکنون که می دانیم کدام مواد مغذی به چربی سوزی سریع کمک می کنند، مهم است که بدانیم کدام ترکیب با کدام ورزش بهتر است این کار را انجام دهیم. تعدادی ورزش وجود دارد که به سوختگی سریع کمک می کند:

وقتی شنا می کنید، تقریباً از تمام ماهیچه های بدن خود استفاده می کنید. ماهیچه های بازوها، پاها، شکم، پشت و شانه های شما وقتی مانند موشک از آب عبور می کنید باید مقاومت زیادی داشته باشند. مزیت شنا این است که – چون در آب هستید – هرگز واقعاً عرق نمی کنید. شنا کردن برای کسانی که به دنبال چربی سوزی سریع هستند، واقعاً ضروری است.

برای افرادی که ترجیح می دهند خشک بمانند، دویدن می تواند جایگزین بهتری باشد. دویدن توسط بسیاری از متخصصان تغذیه توصیه می شود زیرا می توانید وزن خود را به راحتی، سریع و زیاد کاهش دهید. در اصل، شما می توانید در هر جایی بدوید، بنابراین ورزش ساده ای برای شروع است. یک جفت کفش دویدن خوب برای خود تهیه کنید و آنها را بی سر و صدا بچینید. خواهید دید – اگر به طور منظم شروع به دویدن کنید – به سرعت وزن زیادی از دست خواهید داد.

آیا از ژانویه کارت عضویت تناسب اندام در کمد خود داشته اید که دیگر هیچ کاری با آن انجام نمی دهید؟ سپس آن را از کمد بیرون بیاورید و برای تمرین وزنه به باشگاه بروید. نه تنها چربی می سوزانید، بلکه با آن عضله می سازید. هر چه سخت‌تر ورزش کنید، متابولیسم شما برای سوزاندن انرژی باید سخت‌تر به دنبال انرژی بگردد. به یاد داشته باشید که هنگام انجام تمرینات قدرتی آسیب دیدگی آسان است. بنابراین اگر احساس می کنید که یک ورزش خوب پیش نمی رود، کمک بخواهید.

دوچرخه سواری اوقات فراغت نیز گزینه خوبی برای هرکسی است که فوق العاده ورزشی نیست اما برای مثال در فاصله کمی از محل کار با دوچرخه زندگی می کند. به سرعت تمرین با وزنه یا دویدن نیست، اما مطمئنا جایگزین خوبی است.

بنابراین، اگر به دنبال چربی سوزی سریع هستید، مهم است که هر دوی شما انتخاب های غذایی آگاهانه داشته باشید و به ورزشی بپردازید که منجر به سوزاندن سریع شود.

رژیم لاغری سریع