سلولیت و چربی باسن خود را بسوزانید

من قصد دارم یک تکنیک ساده را به شما نشان دهم که می توانید از آن برای سوزاندن چربی بدن با سرعت فوق العاده سریع استفاده کنید، این تکنیک بسیار قدرتمند و در عین حال بسیار ساده است، شما حتی برای دریافت اثرات قدرتمند افزایش متابولیسم آن نیازی به باشگاه ندارید!

در این تمرین به یک تردمیل نیاز دارید. اگر تردمیل ندارید می توانید به خوبی از تپه استفاده کنید.

تنها کاری که برای شروع باید انجام دهید این است که کفش های دویدن/پیاده روی خود را بپوشید و به یک منطقه تپه ای بروید. این روال ساده کاهش وزن را انجام دهید و ببینید که چربی بدنتان بدون زحمت از بدنتان می لغزد.

این تکنیک است:

شما باید 3 دقیقه روی تردمیل خود به سمت عقب راه بروید تا محکم به ران های خود ضربه بزنید و سپس جهت را برعکس کنید (به مدت 2 دقیقه به طوری که رو به جلو باشید و شیب تردمیل را افزایش دهید)! شیب به شما کمک می کند باسن خود را منفجر کنید و کالری بیشتری بسوزانید.

این تغییر ساده بین راه رفتن به سمت عقب و سپس به جلو در شیب به شما کمک می کند تا 35٪ بیشتر از آنچه که در یک پیاده روی معمولی 3.5 مایل در ساعت می سوزانید کالری بسوزانید.

پس بچرخید، شگفت‌انگیز است که تفاوت کمی تغییر مناظر چگونه انجام می‌شود. پشتی منحنی قوی و محکم‌تر به شما می‌دهد!

به طور خلاصه در اینجا نحوه پیش می رود:

پس از 2 تا 3 دقیقه گرم کردن مختصر پیاده روی، با سرعت آهسته به عقب راه بروید

سرعت به مدت 3 دقیقه این یک پیاده روی یکپارچهسازی با سیستمعامل و سپس بعد از 3 نامیده می شود

دقیقه مسیرها را معکوس کنید و سپس به سرعت از یک تپه شیب دار برای دیگری بالا بروید

2 دقیقه. این کار را 9 تا 15 بار به طور متناوب بین راه رفتن به عقب و

تپه نوردی! و این تمرین کاهش وزن شماست.

این تمرین نه تنها چربی می سوزاند، بلکه باسن شما را نیز کنده می کند.

چربی اطراف شکم خود را کاهش دهید و متابولیسم خود را نیز افزایش دهید!

دوست شما،