سوزاندن چربی بدن – 5 راه برای سوزاندن چربی از باسن، باسن و ران

بسیاری از خانم ها چیزی دارند که من دوست دارم آن را “نقاط داغ کاهش وزن” می نامم! این نواحی خاص به سختی می توانند چربی را از بین ببرند. به خاطر داشته باشید که تنها در صورتی این اتفاق می افتد که این 5 نکته را نداشته باشید که به شما کمک می کند چربی بدن را سریعتر بسوزانید:

چربی ها و چربی های بیشتر.

شما باید چربی های سالم را در رژیم غذایی خود بگنجانید. برخی از رژیم گیرندگان فکر می کنند که باید مصرف چربی خود را تا 80 درصد یا بیشتر کاهش دهند. متخصصان تغذیه امروزی دریافته اند که چربی های سالمی وجود دارد که باید در رژیم غذایی خود داشته باشید. چربی های خوب می تواند از ماهی، آجیل خام کامل و آووکادو بدست آید.

در بشقاب شما چقدر است؟

چه یک بشقاب غذای سالم داشته باشید یا نه، هنوز باید کنترل وعده غذایی را مدیریت کنید. بله، می‌توانید از سالاد به‌عنوان پرکننده خود استفاده کنید، اما باید مطمئن شوید که با سایر قسمت‌های غذا در بشقاب خود زیاده‌روی نکرده‌اید. سبزیجات بیشتر، نه به اندازه گوشت و کمی کربوهیدرات برای آزادسازی آهسته انرژی.

مقداری کربوهیدرات داشته باشید نه کربوهیدرات!

بله، برخی از کربوهیدرات‌ها وجود دارند که باسن شما را بزرگ‌تر می‌کنند و برخی کربوهیدرات‌ها وجود دارند که به شما انرژی آزاد می‌کنند. اکنون آنچه که بسیار مهم است این است که انرژی آزاد شده آهسته تمام روز ادامه خواهد داشت. یک تکه کیک شکلاتی به شما قند سریع و موقتی می دهد. شما به سرعت نوسانات خلقی بالا را تجربه خواهید کرد که به دنبال آن یک کاهش افسردگی افسرده کننده خواهد بود! به طور کلی به دنبال آن کیک، شیرینی و بیسکویت بیشتر می شود. هوس مصرف این کربوهیدرات‌ها برای اکثر افرادی که رژیم دارند، نه گفتن به آن سخت است.

می توانید املای آنچه می خورید را بنویسید؟

حالا اینجا یکی خوب است. از زمان تکامل رژیم‌های کم کربوهیدرات، سوپرمارکت‌ها مملو از میله‌های انرژی‌زا هستند. برخی از آنها، اما نه همه آنها، آبنبات های مخفی هستند. اگرچه ممکن است فکر کنید که یک چیز سالم می خورید، اما در واقع می توانید یک نوار انرژی مصرف کنید که باعث می شود در طول روز هوس شکر کنید. برچسب تغذیه را بررسی کنید. اگر نمی توانید املا یا حتی مواد تشکیل دهنده را بگویید، احتمالاً نباید آن را بخورید! غذاهای کامل بیشتری بخرید، بدون نیاز به برچسب تغذیه ای!

امروز چقدر خوردی؟

شمارش کالری در حالی که آزاردهنده است احتمالاً در مراحل اولیه کاهش وزن کاملاً ضروری است. شما باید ایده خوبی در مورد اینکه چه چیزی و چقدر باید بخورید به دست آورید. بعد از یک یا دو هفته نیازی نیست که مذهبی باشید، اما در ابتدا آن را به شدت توصیه می کنم.

با رعایت حداقل دو مورد از این نکات، باید بتوانید تغییرات کافی در رژیم غذایی خود ایجاد کنید تا چربی را از باسن، باسن و ران خود حذف کنید. فراموش نکنید که 15 تا 20 دقیقه ورزش را 3 تا 4 روز در هفته انجام دهید.