فرار فلات کاهش چند پوند

یکی اجتناب کرده اند ناامیدکننده‌ترین جنبه‌های کاهش چند پوند، حضور در پلاتوی کاهش چند پوند است. خوشبختانه، فرار پلاتو کاهش چند پوند خوب کار نسبتا سرراست است، روزی کدام ممکن است بدانید چه چیزی باعث آن شده است. وقتی برای اولین بار هدف کاهش چند پوند تصمیم گیری می کنیم، در ابتدا احتمال دارد کاهش چند پوند زیادی داریم، سپس مقدار آن {به آرامی} در دوره تعدادی از هفته هر دو تعدادی از ماه مقیاس را کاهش می دهد به همان اندازه روزی کدام ممکن است به سطح ای برسیم کدام ممکن است کاهش چند پوند را متوقف کنیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اینطور نیست کدام ممکن است این کاهش چند پوند را متوقف کنیم. برای کاهش چند پوند تا حد زیادی نیز به آن است خواستن دارید. این فلات کاهش چند پوند نامیده تبدیل می شود. خواهید کرد کدام ممکن است همه عامل را مناسب انجام می دهید، با این حال وزن شخصی را کم نمی کنید. خواهید کرد در هفته اول این سیستم شخصی بیشترین کاهش چند پوند را دارید. متعدد اجتناب کرده اند کاهش چند پوند در هفته اول به معنای واقعی کلمه هستند مایعات اضافی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید بسته به وزن اولین خواهید کرد ممکن است به همان اندازه 4 کیلوگرم هر دو تا حد زیادی اضافه شود. اجتناب کرده اند بازو دادن مایعات ممکن است به همان اندازه 50 نسبت اجتناب کرده اند کاهش چند پوند کل در هفته اول را تشکیل دهد. اجزا متعددی در کاهش چند پوند عملکرد دارند، اجتناب کرده اند جمله (با این حال 9 محدود به):

  • بدست آمده انرژی ناکافی
  • تجزیه توده عضلانی
  • کاهش چند پوند
  • عدم
  • تنوع فیزیکی
  • ظرفیت ورزش
  • با اشاره به بازی
  • سطوح مطابقت اندام افزایش یافته است

بیایید اینها را یکی یکی محافظت دهیم.

بدست آمده انرژی ناکافی هیکل انسان برای کار کردن به حداقل 1200 انرژی در روز خواستن دارد. وقتی کمتر وعده های غذایی می خورید (مثلاً در رژیم غذایی از حداکثر)، هیکل خواهید کرد آن را شناخته شده به عنوان گرسنگی تعبیر می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید متابولیسم (ظرفیت هیکل در سوزاندن انرژی) را کاهش می دهد به همان اندازه اجتناب کرده اند شخصی دفاع کردن تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید راهی پیدا کند تا حد زیادی خشمگین نگه دارد. این کار اجتناب کرده اند سوزاندن ذخایر چربی جلوگیری می تنبل. راه رفع: مثبت شوید کدام ممکن است انرژی مصرفی خواهید کرد مقرون به صرفه است. اجتناب کرده اند خوب ماشین حساب BMR (نرخ متابولیسم اساس) برای ایجاد میزان انرژی در روز هیکل {برای حفظ} شخصی بیشترین استفاده را ببرید. هنگامی کدام ممکن است تقریباً تصمیم گیری کردید هیکل خواهید کرد برای کار کردن به چه مقدار انرژی خواستن دارد، خوردن انرژی شخصی را به 500-700 انرژی کمتر کاهش دهید با بیرون اینکه کمتر اجتناب کرده اند 1200 انرژی بدست آمده کنید. ضعیف انرژی بیش اجتناب کرده اند 700 انرژی ممکن است در نتیجه تجزیه عضلانی شود کدام ممکن است دلیل برای بعدی کاهش چند پوند است.

تجزیه توده عضلانی تمام احساس های هیکل {برای حفظ} شخصی به قدرت خواستن دارند، اجتناب کرده اند جمله چربی. ماهیچه {برای حفظ} شخصی 5 برابر تا حد زیادی اجتناب کرده اند چربی به قدرت خواستن دارد. بدون در نظر گرفتن نسبت عضله در هیکل خواهید کرد تا حد زیادی باشد، خواستن خواهید کرد به انرژی تا حد زیادی است. متأسفانه رژیم تکل گاهی در نتیجه اجتناب کرده اند بازو دادن توده عضلانی تبدیل می شود. تأمین بی نظیر قدرت هیکل کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید در جستجوی آن پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس چربی هستند. ماهیچه های خواهید کرد اجتناب کرده اند پروتئین بازسازی شده اند. متعاقباً وقتی کربوهیدرات‌های هیکل خواهید کرد تمام می‌شود، اگر این توده عضلانی اجتناب کرده اند طریق بازی محافظت نشوند، می‌تواند برای قدرت به توده عضلانی تغییر شود. متأسفانه، تجزیه توده عضلانی در نتیجه کاهش متابولیسم تبدیل می شود. راه رفع: {برای حفظ} توده عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید جلوگیری اجتناب کرده اند تحلیل قدم گذاشتن توده عضلانی، خوب رژیم غذایی همراه خود پروتئین بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی در کنار همراه خود رژیم غذایی همراه خود انرژی محدود شخصی داشته باشید. در صورت لزوم می توان اجتناب کرده اند تقویت می کند های ویتامین برای ضمانت اجتناب کرده اند خورده شدن صحیح استفاده کرد.

کاهش چند پوند متحیر؟ خواه یا نه کاهش چند پوند کل موضوع نیست؟ مطمئنا همینطور است! با این حال همراه خود کاهش چند پوند، انواع انرژی می خواست هیکل {برای حفظ} شخصی نیز مقیاس را کاهش می دهد. چون آن است قبلا اشاره کردن شد، حتی چربی {برای حفظ} شخصی به انرژی خواستن دارد. راه رفع: چون آن است وزن کم می کنید، BMR شخصی را به طور مشترک تجزیه و تحلیل کنید به همان اندازه ببینید هیکل خواهید کرد به چه مقدار انرژی در روز خواستن دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش انرژی را حدود 500 انرژی محافظت کنید. با این حال به خاطر داشته باشید کدام ممکن است کمتر اجتناب کرده اند 1200 انرژی خوردن نکنید.

عدم پس اجتناب کرده اند چندین هفته این سیستم کاهش چند پوند جدید، متعدد اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی تمایل دارند هدف اصلی شخصی را اجتناب کرده اند بازو بدهند. آنها بیش اجتناب کرده اند آنچه باید هوس مصرف کردن غذاهای ناسالم را آغاز می کنند، را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود بردن خوب روز به بهانه ورزش 2 برابر تا حد زیادی در روز بعد را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره، ورزش را کاهش می دهند. این باعث کاهش BMR را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش بدست آمده انرژی تبدیل می شود کدام ممکن است با موفقیت کاهش چند پوند را متوقف می تنبل . راه رفع: محافظت انگیزه در کل این سیستم کاهش چند پوند ممکن است خوب مشکل باشد. یکی اجتناب کرده اند بهتر از راه ها برای رفع این ضرر، یافتن همراه کاهش چند پوند است. از گرفتن شخص خاص برای آموزش را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاسخگویی ممکن است خوب انگیزه کارآمد باشد. یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند ابزارهای انگیزشی برتر خوب کاربرگ ترتیب هدف کاهش چند پوند قابل چاپ است. آن را پرینت بگیرید، پر کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی یخچال بچسبانید، جایی کدام ممکن است مرتباً به آن است مراجعه می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنچه را کدام ممکن است می خواهید به بازو آورید ارائه می دهیم یادآوری می تنبل.

تنوع فیزیکی هیکل ما همراه خود خوردن انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش جسمی ما سفارشی است. هنگامی کدام ممکن است خوب این سیستم ورزشی را آغاز می کنیم، هیکل ما باید چندین تنظیم تحمیل تنبل به همان اندازه همراه خود زیادی از کاری در جاری تنظیم سازگار شود. ماهیچه های ما خواستن به دوباره کار کردن دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی زیادی خوردن می تنبل. با این حال همراه خود تحویل داد زمان، هیکل تطبیق را متوقف می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی کمتری برای ورزش های خیلی شبیه می سوزاند. راه رفع: اجازه ندهید هیکل شخصی را سازگار تنبل. این سیستم تمرینی شخصی را همراه خود تنظیم عمق، مدت، دفعات را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوع ورزش تنظیم دهید. اگر همه وقت وزنه می زنید، تمرینات قلبی انجام دهید، خوب طناب گزاف گویی بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مدت ربع ساعت گزاف گویی کنید. علاوه بر این می‌توانید اجتناب کرده اند تمرینات اینتروال بیشترین استفاده را ببرید، کدام ممکن است در آن طیف گسترده ای از مختلف ورزش را برای فاصله‌های روزی خاص چرخه می‌زنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید متناوب می‌کنید.

ظرفیت ورزش در هر زمان که کدام ممکن است خوب بازی را به طور مشترک انجام می دهید، در آن بیشتر می شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل خواهید کرد برای این را امتحان کنید به انرژی کمتری خواستن دارد. خوب ورزشکار ماهر در بازی شخصی نسبت به {کسی که} در آن بازی آموزش ندیده انرژی کمتری می سوزاند. راه رفع: یک بار دیگر اجازه دهید بدنتان به 1 بازی رفتار نکند. اگر همه وقت وزنه می زنید، آن را همراه خود هم ترکیب کردن کنید، سپس به دویدن بروید، اجتناب کرده اند تردمیل به تجهیزات خرد کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره بروید.

با اشاره به بازی هنگامی کدام ممکن است بیش اجتناب کرده اند حد بازی می کنید، هیکل خواهید کرد سازگار تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سطح ای می رسد کدام ممکن است قدرت اضافی صرف شده هنگام بازی همراه خود کاهش میزان قدرت خوردن شده در زمان بازی نکردن جبران تبدیل می شود. به عبارت تولید دیگری، همراه خود افزایش عمق بازی، هیکل خواهید کرد انواع انرژی سوزانده شده در کل روز را کاهش می دهد. راه رفع: به خودتان زمان آرامش بدهید. تعدادی از روز اجتناب کرده اند بازی های کم تاثیر قابل مقایسه با شنا هر دو تای چی آرامش کنید. هنگامی کدام ممکن است به روال روال بازی شخصی بازگشتید، عقب نشینی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساده در صورت لزوم {برای حفظ} کاهش چند پوند، عمق را افزایش دهید.

سطوح مطابقت اندام افزایش یافته است همراه خود افزایش مرحله مطابقت اندام، اثربخشی هیکل خواهید کرد افزایش خواهد یافت را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای کار کردن به انرژی کمتری خواستن دارید. افزایش مطابقت اندام در نتیجه کاهش متابولیسم آرامش را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی کمتر می خواست برای ورزش های روال روزانه تبدیل می شود. این به همان اندازه حدی به {این دلیل است} کدام ممکن است اثربخشی قلبی ریوی خواهید کرد مرتفع را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضربان روده ها در حالت آرامش خواهید کرد کمتر است. راه رفع: تبریک! خواهید کرد رسماً مطابقت اندام را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید هستید. خواهید کرد {به درستی} می توانید به شخصی خوشحال از کنید. روی تنظیم روال شخصی هدف اصلی کنید به همان اندازه پیشرفت را محافظت کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اقامت بیشتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر شود! نکته عکس کدام ممکن است باید در تذکر داشته باشید اینجا است کدام ممکن است کاهش چند پوند تنها جنبه افزایش مطابقت اندام خواهید کرد نیست. کاهش چند پوند با بیرون کاهش چند پوند قابل انجام است. از وقتی اجتناب کرده اند طریق تمرینات قدرتی عضله می سازید، وزن آن عضله تا حد زیادی اجتناب کرده اند چربی است، با این حال فضای کمتری را اشغال می تنبل. شخص خاص کدام ممکن است 200 کیلو وزن دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید 25 نسبت توده عضلانی دارد، مختصر‌تر اجتناب کرده اند شخص عکس همراه خود شبیه به قد را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزن است کدام ممکن است تنها 20 نسبت توده عضلانی دارد. {به طور خلاصه}، 4 مورد موجود است کدام ممکن است باید اندیشه در مورد شود:

  1. BMR شخصی را اشاره کنید (تعدادی از انرژی در روز هیکل خواهید کرد {برای حفظ} شخصی خواستن دارد).
  2. خوردن انرژی شخصی را 500-700 کمتر اجتناب کرده اند BMR شخصی محافظت کنید با بیرون اینکه کمتر اجتناب کرده اند حداقل 1200 افت کنید.
  3. برای جلوگیری اجتناب کرده اند تحلیل عضلانی بازی کنید.
  4. این سیستم تمرینی شخصی را ترکیب کردن کنید به همان اندازه اجتناب کرده اند تنوع هیکل شخصی جلوگیری کنید.