شکم سریع – رژیم غذایی به علاوه ورزش

ما از تمام این تمرینات شکمی، رژیم‌های غذایی و ماشین‌هایی می‌شنویم که نوید شکم عالی را به شما می‌دهند. برای داشتن شکم سریع، فقط روی رژیم غذایی و ورزش تمرکز کنید. با داشتن تعادل بین آنچه می خوریم و ورزش منظم، می توانیم به نتایج سریع دست یابیم.

رژیم غذایی همراه با ورزش، کلیدهای داشتن شکم سریع هستند. با کنترل آنچه می خوریم، مطمئن می شویم که بدن ما چربی بیشتری ذخیره نخواهد کرد. سپس با افزایش فعالیت های ورزشی برای تاثیرگذاری بر متابولیسم، بدن چربی بیشتری می سوزاند و شکم را بیشتر نمایان می کند.

رژیم غذایی ما نقش کلیدی در نمایان شدن شکم دارد. وقتی کربوهیدرات های پیچیده و پروتئین بدون چربی می خوریم، سوخت مناسبی را برای سوزاندن بدن خود فراهم می کنیم. ما باید از غذاهای پرچرب، نوشابه ها و فست فودها پرهیز کنیم که کالری بالایی دارند و سوزاندن کامل آنها برای بدن دشوار است. وقتی بدن ما نتواند تمام کالری هایی را که می خوریم بسوزاند، به چربی تبدیل می شود و در بدن ما ذخیره می شود.

خوردن چندین وعده غذایی در طول روز به ما این امکان را می دهد که کالری خود را کنترل کنیم و به حفظ سطح انرژی خود حتی در طول روز کمک می کند. علاوه بر این، ما به بدن خود اجازه می دهیم کالری هایی را که می خوریم بسوزاند و زمانی که بدن به انرژی بیشتری نیاز دارد، چربی اضافی بدن را می سوزاند.

ورزش منظم راهی عالی برای شروع متابولیسم بدن است. با برنامه ریزی جلسات ورزشی منظم، بدن کالری بیشتری در طول جلسه تمرین بسوزاند و همچنین به کارآمدتر شدن بدن در سوزاندن چربی کمک می کند.

ورزش هایی که بر روی تمرینات چند مفصلی تمرکز می کنند مانند اسکات، لانژ، اسکات اسپلیت، فشار بالا، بالا بردن چانه و لیفت مرده در مقایسه با تمرینات تک مفصلی مانند حلقه های دوسر بازو و اکستنشن زانو در سوزاندن کالری بیشتری عالی هستند.

ورزش با شدت بیشتر همراه با وزنه و تمرینات اینتروال، بدن را وادار می کند تا با اکسیژن کمتری که در ماهیچه ها وجود دارد، واقعاً فعالیت کند و کار کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، بدن مجبور می شود پس از فعالیت، ماهیچه ها را با اکسیژن پر کند. حتی پس از انجام فعالیت به ترمیم و حذف مواد زائد از ماهیچه ها ادامه می دهد. در نتیجه، بدن در تمام روز و شب به چربی سوزی می پردازد.

رژیم غذایی همراه با ورزش فرمول ساده ای است که برای داشتن شکم سریع باید از آن پیروی کنید. با تماشای آنچه می خوریم و داشتن یک برنامه منظم از ورزش همراه با وزنه و تمرینات اینتروال، می توانیم بدن خود را به یک دستگاه چربی سوز تبدیل کنیم و نتایج سریع شکم را به شما ارائه دهیم.