طعم های پاییزی و سبزیجات سبز در بهترین حالت


اینجا و همچنین تعدادی از بهترین سبزیجات سبز پاییز شوید!

تهیه محصولات محلی و در فصل اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را در اوج طراوت و طعم آنها خریداری می کنیم. سبزیجات برگ سبز تیره ، فصلهای سرد رشد را دوست دارند. به چارت ، اسفناج و کلم پیچ سوئیسی فکر کنید. این سبزیجات قدرتمند دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، کمک به جذب آهن و کمک به متابولیسم پروتئین. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار حاوی مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را از رادیکال های آزاد ، مولکول های ناپایدار که از طریق متابولیسم طبیعی تولید می شوند ، پاک می کنند و می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر کنند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند و برای مثال کلم پیچ تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد از نیاز روزانه ویتامین C را تامین می کند. سوئیس chard فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کردنی یا بو داده کرد. کلم پیچ به روستایی و خورش ها رنگ طبیعی و خامه ای می بخشد. اعضای خانواده قاصدک مانند قاصدک فرفری یا فریزیا را می توان به سالاد اضافه کرد. هشدار دهید ، سبزی قاصدک تلخ است ، بنابراین برای تضاد به چیپس های شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

وقتی امسال سیب خود را ذخیره می کنید و کدو حلوایی می کنید ، حتماً سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی خود را بررسی کنید و برای سلامتی بهتر از منطقه راحتی معمول خود فراتر بروید.

و در صورتی که سبزیجات برگ دار فنجان چای شما نباشند ، کلم بروکلی ، گل کلم ، گل کلم و جوانه بروکسل سبزیجات خوبی هستند که می توانید نیمی از بشقاب خود را با آن پر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *