عضله سازی استراتژیک برای مدل کالوین کلین – روتین تمرین

جای تعجب نیست که حرکت رو به رشدی برای دور شدن از ذهنیت بدنسازی وجود دارد. بسیاری از مردم ترجیح می دهند اندام باریک و متناسبی داشته باشند که شبیه بازیگران و مدل های مشهور سینما باشد تا بدنسازان بزرگ. تمایل به داشتن ظاهری “GQ” نه تنها به آنها کمک می کند تا با کت و شلوار خوب به نظر برسند، بلکه در ساحل نیز به آنها کمک می کند. موش‌های باشگاهی بزرگ‌تر به سادگی نمی‌توانند این کار را انجام دهند. بنابراین، چه چیزی در مورد مدل های کالوین کلین وجود دارد که به نظر می رسد “لوک هالیوود” را تجسم می کند؟ روال تمرینی مدل Calvin Klein شامل چه چیزی است که بیشتر برنامه ها از آن استفاده نمی کنند؟

عضله سازی استراتژیک برای ایجاد ظاهر دلخواه

لحظه ای وقت بگذارید و ویژگی های یک مدل کالوین کلین را ارزیابی کنید. آنها دارای حجم مناسبی از توده عضلانی هستند اما با سطح چربی بدن بسیار پایین. ماهیچه های آن ها نیز به نظر می رسد که دائماً در حالت خمیده هستند که معمولاً به عنوان تراکم عضلانی شناخته می شود. من تضمین می‌کنم که 95 درصد از ورزش‌کنندگان سخت‌تر و طولانی‌تر از آنها ورزش می‌کنند، اما حتی به یک هیکل بصری خیره‌کننده هم نزدیک نمی‌شوند. آیا از ژنتیک خوب است؟ آیا آنها یک مربی استثنایی دارند؟ اگر آنها واقعاً یک برنامه عضله سازی استراتژیک داشته باشند که فیزیک مناسبی را ایجاد کند، چه؟ آن‌ها باید هر لحظه برای عکاسی به‌نظر برسند، پس چه کاری متفاوت از بقیه انجام می‌دهند؟

رد شدن از “3 بزرگ” جرم نیست

“بیگ 3” از تمرینات پایه ای ناشی می شود که از مجلات و انجمن های بزرگ بدنسازان خارج می شود. آنها از اسکات، بالابر مرده و پرس نیمکت تشکیل شده اند. آنها کار بزرگی را برای اضافه کردن جرم انجام می دهند، اما ظاهر یک مدل را خراب می کنند. مدل های کالوین کلاین فیزیک بسیار باریک و خوش فرمی دارند. داشتن توده اضافی در باسن، ران، وسط و باسن به آنها اجازه نمی دهد لباس های مد روز را مدل کنند. پاهای آنها پاره شده است اما کمر باریکی نیز دارند. این را می توان با پرش از اسکات و لیفت مرده انجام داد. کاردیوی سخت بدن پایینی بسیار لاغرتر را بدون حجیم می سازد. نگران نباشید که با پریدن از روی پاهای خود مرتکب جنایت “بدنسازی” نمی شوید.

توده عضلانی بالای بدن برای جلا دادن ظاهر

بیشتر توده عضلانی آنها در قسمت فوقانی بدن است اما به استثنای چند مورد. مدل‌های کالوین کلاین بر روی ماهیچه‌های بالایی و داخلی سینه تمرکز می‌کنند، زیرا سینه‌ای مربعی و زاویه‌دار را می‌سازد. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنم پرس نیمکتی سنتی را کنار بگذارید و فقط شیب‌ها را بکار ببرید. دلیل این امر این است که ساقه های پایینی تمایل دارند بزرگتر و سریعتر از قسمت بالایی رشد کنند. توجه بیش از حد به تمرینات پایین سینه می تواند باعث افتادگی عضلات شود که می تواند شبیه سینه های زنان باشد. مدل های کالوین کلاین همچنین دارای بازوهایی با اندازه مناسب با شانه های پهن و پاره شده هستند. شانه های پهن با کمر مخروطی، یک “V” در بالاتنه ایجاد می کند که هر مدلی به آن نیاز دارد. همچنین توجه به این نکته مهم است که این مدل ها عضلات تله بزرگی ندارند. بهتر است از تمرین‌هایی مانند شانه بالا انداختن یا ردیف‌های عمودی خودداری کنید. داشتن گردن کلفت و تله ها شانه های پهن را پنهان می کند و ظاهری گرد بیشتر به شما می دهد.

ما نمی‌توانیم سیکس پک را فراموش کنیم

داشتن یک سیکس پک عالی مردان را از پسران صنعت مدلینگ جدا می کند. بدون شک هر مدل کالوین کلین دارای شکمی چشمگیر است. پلانک و بلند کردن پاهای آویزان در سفت کردن و تقویت قسمت میانی بدون حجیم بسیار موثر است. پلانک تمرین اساسی برای دستیابی به شش تکه سفت است در حالی که بلند کردن پاهای آویزان باعث براق شدن “V” بین لگن می شود. حتی اگر تمرین عضلات شکم مهم است، مهم است که بدانید رژیم غذایی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. مردم نمی دانند که رژیم غذایی عنصر کلیدی لاغری است. کنترل رژیم غذایی خود را “آن را می سازد یا می شکند” برای شش پک قوی. تا زمانی که چربی اضافی در اطراف شکم شما وجود داشته باشد، تعریف پنهان خواهد بود. مدل‌ها این را می‌دانند، بنابراین تلاش‌هایشان به سمت حفظ یک رژیم غذایی تمیز است.

عادات غذایی

مدل های کالوین کلاین مانند بدنسازان بزرگ غذا نمی خورند، بنابراین می توانند سطح چربی بدن خود را در تمام طول سال پایین نگه دارند. تمرکز بیش از حد بر روی تمرینات شکمی و عدم توجه کافی به رژیم غذایی، شما را از عدم نتیجه ناامید می کند. لازم نیست 6-8 وعده غذایی در روز بخورید. پایین نگه داشتن کالری در این روش بسیار دشوار است زیرا مردم تقریباً همیشه میزان مصرف واقعی خود را دست کم می گیرند. خوردن 2-3 وعده غذایی در روز خوب است. همچنین ایده خوبی است که 1 تا 2 بار در هفته روزه داری را برای فواید سلامتی و کاهش چربی اضافی اجرا کنید.

دستیابی به اندام مدل فقط برای افراد ثروتمند و مشهور نیست

ایجاد ظاهر دلخواه آنقدرها هم که خیلی ها فکر می کنند سخت نیست. بزرگترین دلیل این است که بسیاری از ورزشکاران سعی می کنند تا جایی که ممکن است عضله جمع کنند بدون توجه به اینکه به کجا ختم می شود. سپس تعجب می کنند که چرا بدن آنها شبیه یک مدل نیست. تمرین به این روش هرگز بدن کالوین کلاین ایجاد نمی کند زیرا بر روی عضله سازی استراتژیک متمرکز نیست. افزودن عضله فقط در نواحی مناسب بدن در حالی که چربی بدنتان را کم نگه دارید، در ظاهر کلی بصری معجزه می کند. اکنون که متوجه شدید که روال تمرینی مدل کالوین کلین شامل چه مواردی است، می توانید تعیین کنید که چه مناطقی به کار نیاز دارند و چه مواردی نیاز ندارند. داشتن انعطاف‌پذیری برای ایجاد تغییراتی در بدن، ظاهر مدل مناسبی را ایجاد می‌کند.

رژیم لاغری سریع