غذاهای سازگار با چربی سوزی

به نظر می رسد این روزها غذاهای سازگار با چربی سوزی یکی از موضوعات پرطرفدار در باشگاه ها باشد. ما همچنین در مورد غذاهای کالری منفی که بخشی از غذاهای سازگار با چربی سوزی محسوب می شوند، زیاد می شنویم. بنابراین اگر می‌پرسید این همه تبلیغات در اینجا درباره چیست، این یک توضیح ساده است.

غذاهای سازگار با چربی سوزی و غذاهای دارای کالری منفی به انرژی بیشتری برای تجزیه، جذب و استفاده بدن شما نسبت به کالری واقعی آنها نیاز دارند. مصرف این غذاها به بدن نیاز دارد که کمبود کالری ایجاد کند که می تواند به کاهش وزن کمک کند.

غذاهای سازگار با چربی سوزی سرشار از فیبر، پر آب و کم چربی هستند. آنها اثر متابولیک قدرتمندی بر بدن دارند و سرعت کالری سوزی بدن شما را تسریع می کنند.

این غذاها برای شروع به سوخت و ساز بدن شما نیاز دارند و از انرژی و چربی ذخیره شده برای کمک به فرآیند گوارش استفاده می کنند. آنها برای شما بسیار سالم هستند و احتمالاً قبلاً بسیاری از این غذاها را می خورید.

از آنجایی که این غذاها چربی سوز هستند، هیچ محدودیتی برای کالری وجود ندارد. این بدان معناست که شما می توانید هر یک از این غذاها را تا زمانی که احساس سیری کنید بدون احساس گناه میل کنید.

در اینجا چند نمونه از غذاهای سازگار با چربی سوز و غذاهای دارای کالری منفی آورده شده است:

· میوه ها: پرتقال، آناناس، گریپ فروت و خربزه

· سبزیجات: کلم بروکلی، کلم، لوبیا سبز و پیاز

غذاهای صبحانه: بلغور جو دوسر، شیر کم چرب و غلات کامل

· غذاهای تند: فلفل کاین و بیشتر فلفل چیلی

· گوشت: بوقلمون، مرغ و گوشت گاو بدون چربی

· ماهی: ماهی تن و سالمون

· نوشیدنی ها: قهوه، چای سبز و چای سیاه

غذاهای سازگار با چربی سوز و غذاهای دارای کالری منفی به راحتی در رژیم غذایی روزانه شما گنجانده می شوند و سالم و خوشمزه هستند.

حق چاپ © 2005 Treadmill Info.com کلیه حقوق محفوظ است.

رژیم لاغری سریع