فعالیت های چربی سوزی Fab Four

به نظر می رسد که بالاخره بهار در هوا است و فصل بیکینی دور نیست، بنابراین دختران در دفتر به این فکر می کنند که ما در ماموریت های خود برای خوش رنگ کردن تابستان به کدام فعالیت های چربی سوزی فکر می کنیم. اگر می‌خواهید در چند ماه آینده بخشی از زمان خود را به فعالیت‌های تناسب اندام اختصاص دهید، شاید بخواهید یکی از «فعالیت‌های چربی سوزی فوق‌العاده چهار» ما را امتحان کنید!

لطفاً به خاطر داشته باشید که قبل از شروع هر رژیم ورزشی جدید، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید و بررسی کنید که آنچه در ذهن دارید برای شما مناسب است.

دویدن و پیاده روی سریع

آهسته دویدن و پیاده روی سریع از موارد مورد علاقه بزرگ هستند. هر بودجه ای که دارید، می توانید به آنها کمک کنید و نتایج عالی بگیرید! مزیت آهسته دویدن و پیاده روی سریع این است که می توانید تقریباً در هر مکانی این دو را انجام دهید و با انتخاب مسیرها و سطوح مختلف به راحتی می توانید تنوع زیادی را حفظ کنید. هر کجا که زندگی می کنید می توانید جایی برای ترسیم مسیر پیدا کنید، بنابراین دنیا صدف شماست. پیشنهاد می‌کنیم که با پیاده‌روی سریع شروع کنید و اگر احساس می‌کنید می‌خواهید بیشتر به خودتان فشار بیاورید، تا دویدن ادامه دهید. نیم ساعت از هر کدام، سه یا چهار بار در هفته به زودی شما را تقویت می کند و احساس انرژی می کنید.

رقصیدن

رقصیدن یک راه فوق العاده برای حفظ تناسب اندام است، و لازم نیست برای انجام آن به کلاس بپیوندید. فقط حرکت منظم بدن به سوزاندن چربی و افزایش تن بدن کمک می کند، در حالی که افزودن موسیقی آن را بسیار سرگرم کننده می کند. اگر به رقصیدن خودتان فکر می کنید، چرا مجموعه ای نیم ساعته از موسیقی مورد علاقه خود را جمع آوری نکنید و با آن سرگرم شوید، فقط آزادانه در اتاق نشیمن خود رقصید. موسیقی واقعا به انگیزه دادن به شما کمک می کند تا زمان بگذرد! اگر ساختار بیشتری را به رژیم ورزشی خود ترجیح می دهید، ممکن است بهتر باشد یک کلاس را امتحان کنید. می‌توانید از یک دوست بخواهید که همراهتان بیاید یا خودتان آن را دنبال کنید. به یاد داشته باشید که همه در یک کلاس رقص برای تفریح ​​و تناسب اندام آنجا هستند و بنابراین نیازی به احساس خودآگاهی نیست.

ضربات قلبی / مبارزه با بدن

اینها انواع تمرینات بسیار مشابهی هستند، بنابراین ما آنها را در “چربی سوزان فاب چهار” خود گروه بندی می کنیم. هر دوی این فعالیت‌ها یک تمرین کامل بدن را فراهم می‌کنند و راه‌های درخشانی برای کاهش وزن و همچنین بهبود قدرت، سرعت، استقامت، لحن، انعطاف‌پذیری و هوشیاری ذهنی هستند – اما برای افرادی که قلب ضعیف دارند مناسب نیستند، زیرا به طور کلی تاثیر زیادی دارند! بهتر است قبل از انجام هر یک از این دو، سطح اولیه تناسب اندام را به دست آورید. ضربات قلبی و بادی کامبت رقص ایروبیک را با حرکات اولیه بوکس و هنرهای رزمی ترکیب می کنند که باعث می شود آنها بسیار رضایت بخش و برای اعتماد به نفس یا به عنوان یک تسکین دهنده استرس عالی باشند. برای هر یک از این فعالیت‌ها، ما پیوستن به کلاس را به جای شروع با یک DVD، توصیه می‌کنیم، اگرچه وقتی روی تکنیک با یک مربی کار کردید، دی‌وی‌دی‌های زیادی در اطراف وجود دارد که می‌توانید از آنها در خانه استفاده کنید.

وزنه ها

مانند ضربات کاردیو و مبارزه با بدن، مهم است که قبل از انجام تمرینات وزنه برداری، آموزش مناسبی در مورد وزنه برداری دریافت کنید. اکثر باشگاه‌های خوب این فرصت را می‌دهند که با کمک یک مربی واجد شرایط، یک برنامه ورزشی ایجاد کنند، بنابراین آنها را در این زمینه دنبال کنید و سپس می‌توانید به طور منظم به باشگاه بروید و طبق برنامه کار کنید، و با پیشرفت خود به‌روزرسانی کنید. تمرین با وزنه آنقدرها هم که به نظر می رسد ترسناک نیست! نیازی نیست که بتوانید وزنه های بزرگ بلند کنید و اگر به دنبال وزنه زدن هستید و نه حجیم، به شما نشان داده می شود که چگونه از وزنه های سبک تر و تکرارهای بیشتر برای رسیدن به فرم بدن دلخواه خود استفاده کنید. تمرین با وزنه راهی عالی برای کاهش وزن است، زیرا عضله بدون چربی به دست آمده به شما کمک می کند تا سریعتر چربی بسوزانید و مشکلاتی مانند “بال های بینگو” و “بالاهای مافین” را از بین ببرید.

فعالیت های بی شماری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تناسب اندام و سالم بمانید، بنابراین اگر هیچ یک از اینها برای شما جذابیتی ندارد، چرا شنا، صخره نوردی، دوچرخه سواری، اسکی، اسب سواری، پیلاتس، یوگا یا هر فعالیت دیگری را که می توانید فکر کنید را در نظر نگیرید. ضربان قلب شما را بالا می برد و ورزش را سرگرم کننده می کند.

رژیم لاغری سریع